Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Kai sinä pidät huolen siitä että Ana ja Paavo ei joudu mokailustasi taloudellisesti kärsimäänBataatti kirjoitti:jättimäiseen peiliin saa ihan itse kurkata ja kiitellä niitä aktiiveja, jotka jälleen kerran pelastivat vanhan sotaratsuni kiipelistä.
OK. Hyvä Tube!Tube kirjoitti:Eli ei kannata vetää viikseen, jos talon ulkopuolella kasvaa Norjanangervopensaita?dobermann kirjoitti: Tarinassa oli opetus; kaikki varmaan jo hiffas sen.
"pulikka" palautettu, where is my money? kyllä 80:n , satasen puuttuessa on hyvä vaihtoehtodobermann kirjoitti:OK. Hyvä Tube!Tube kirjoitti:Eli ei kannata vetää viikseen, jos talon ulkopuolella kasvaa Norjanangervopensaita?dobermann kirjoitti: Tarinassa oli opetus; kaikki varmaan jo hiffas sen.Tää samainen maalari puhdisti Meuccin black dot shaftin 80:sen Mirakan hiekkapaperilla. Mä kokeilin sitä shaftiä ja kysyin siltä: "Mitä v****a sä oot tehnyt tälle shaftille?" Kaveri totes työmiehen tyylillä: "S*****na, ku ei ollut 100:sta saatavilla." Tällä kaverilla ei oikeesti oo kaikki muumit laaksossa.
joo, jamie kun olinko?hyväuskoinen maksoinkepin,palautin sen jo viime maanantaina, mut miun rahoja ei oo kuulunut eikä näkynyt, menihän siinä toinen kauppa mönkään, "yrjö" perskeles ko päällensä oksens`. et silleebuddy kirjoitti:Mielenkiintoinen tapaus, modesedät seuraa ketjua. Ana jäänyt huonoon välikäteen jos keppi on tosiaan osoittautuu Pöyryn vanhaksi, mutta tutkitaan ennenkuin hutkitaan.
hyvä niin,maltetaan ja katotaan jos tulis joku kolmas käyvän hintainen köli , josta vois käydä kauppaa, jou seison tai ainakin yritän seistä sanojeni takana, luulin tai kuulin väärin , oletin palautuksen saavani perjantaina, mut ei se muutamasta vrk:sta kii ole, thank`s . juodaan joskus "kupillinen" ja muistellaan menneitä.dobermann kirjoitti:Hain tänään kepin postista ja soitin Pöyrylle. Mikko noutaa välineensä ma-ti. Paavolle lupasin maksaa (tiistaina puh. keskusteluun viitaten) rahat tänään kepistä (pe) takas. Ymmärrän että harmittaahan se (ostajaa) kun joutuu perumaan keppikaupan, mutta eettusesti tää on mennyt niin kuin itse olisin sen toivonut menevän (jos olisin ollut Pöyryn tilanteessa). Kyllä mä kuulun niihin jotka seisoo puheittensa takana.Nyt Paavon pitää malttaa muutama pankkipäivä, niin rahat on palautunut (+17€ postituskuluja) sun tilille.