M: Mezz 220€

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
dobermann
Viesti:

M: Mezz 220€

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Mallista ei tietoa (vielä). Tätä mallia ei valmisteta enää. Butti ruusupuuta jossa `pointseja´. Vastaavaa mallia en ole nähnyt aiemmin livenä saatikka netissä :shock: . Arvioin koristeupotusten haasteellisuuden mukaan uuden vastaavan hinnaksi n. 700€—>. Irishlinen grippi ja unitedjointti. Butti on kolhittu (kunto 7) ja shafti merkitön ns. `old-school´-mallinen (shaftin kunto 8.) Oksasta ja sen varresta haluan 220€. Toisessa ilmoituksessa myyn tämän kepin kakkosshaftiä. Tämä keppi siis lähtee yhdellä shaftillä. Halukkaille kuvat e-maililla ja spekulat privana. :idea: Muista laittaa privaviestiin suora e-mailiosoite.
dobermann
Viesti:

Re: M: Mezz 220€

Kuva
Exsamille kiitokset kuvasta. Kaveri näki ohimennen kepin ja linkkasi sen mulle. Oon kahvit perässä.
http://www.askabilliards.com/Mezz-billi ... 26d797fc2d
Mun varovainen hinta-arvio uudelle oli aika hyvä :lol:
dobermann
Viesti:

Myyty.
dobermann
Viesti:

Asia selvittelyn alla! :twisted:
dobermann
Viesti:

Ostotilanteessa halusin heti kepin historian (kun oltiin Stadissa…) Myyjä kertoi sen olevan setänsä vanha. Myyjä vakuutti että keppi on Iisalmesta. Mutta toinen juttu on että miten se on Iisalmeen joutunut… Tutkitaan ensin, sitten vasta hutkitaan! :twisted:
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Mielenkiintoinen tapaus, modesedät seuraa ketjua. Ana jäänyt huonoon välikäteen jos keppi on tosiaan osoittautuu Pöyryn vanhaksi, mutta tutkitaan ennenkuin hutkitaan.
Mikko Jäntti
dobermann
Viesti:

Pöyryn keppi kyseessä! :shock: Kysymyksessä ei ole varkaus. Oikeestaan väärinkäsitys joka johti kepin myyntiin mulle. Mutta nyt se palautetaan oikealle omistajalle. Loppu hyvin; kaikki hyvin. Näinhän sen pitäisi aina mennä. :idea:
Bataatti

Viesti Kirjoittaja Bataatti »

Moro,

En ole muutamaan vuoteen palstalle kirjoitellut, joten piti hetki odotella uusia tunnuksia :?

Tämän kepin tarina juontaa juurensa muistaakseni jo 1900-luvun loppuvuosille, jolloin sen Artsin avulla Ameriikasta tilasin. Aikojen saatossa keppi on kulkenut monen monta seikkailua ja osin siitäkin syystä alkaa olla jo melko kuulu vanhan kansan keskuudessa. Osin varmaan tästä syystä sen moni ehti jo tunnistaakin ennen minua :oops:

Keppiä ei tosiaan kukaan ole varastanut, vaan hukkasin sen viime kesänä baarikiertueen päätteeksi Kampin McDonaldsiin. Taksimatkalla tajusin kepin jääneen ja soitin siitä perään. Keppi löytyi samasta pöydästä, josta ystävällinen herrasmies laittoi kepin talteen ja lupasin tulla pikapuoliin hakemaan...

Ongelmaksi muodostui se, etten muistanut koko tapahtumaketjusta enää mitään seuraavaan puoleen vuoteen. Vaimo onnistui talvella virkistämään muistiani ja tajusin että keppi on edelleen McDonaldissa. Ilmeisesti joku kyllästyi katselemaan keppilaukkuani McDonaldsin varastossa ja sieltä se päätyi ilmeisesti Huutonetin kautta maailmalle.

Summa summarum; jättimäiseen peiliin saa ihan itse kurkata ja kiitellä niitä aktiiveja, jotka jälleen kerran pelastivat vanhan sotaratsuni kiipelistä. Pahoittelut myös muille, jotka tästä ovat ylimääräistä vaivaa ja harmia saaneet osakseen. Sympatioita ei heru sille sankarille, joka kepit päätti Mc:stä pistää myyntiin.

Br,
Mikko Pöyry
kuuspussii

Viesti Kirjoittaja kuuspussii »

Terve vaan, sinä Mezz:in hukannut, nyt palautumassa oleva köli(vatsa täynnä verenkierto heikkenee :roll: )toivottavasti löytää onnellisesti kotiin. Eka kerran, kun meikä täältä jotain "adoptoi", niin sitten käy näin, pöh,. Tuota, jos jollain olisi noin 200:n euron käytetty, suora ja "vähä-kolhuinen" Predator,Meucci,Mezzi niin olisin kiinnostunut kyseisistä "köleistä" yhteyden-otot ain puhelimella. 050-3066554/Pate Ps.ruokailethan "ystäväsi" kanssa Mäkkärissä seuraavalla kerralla hieman paremmalla muistilla 8) .Hän palautunee kotiin lähi-aikoina :mrgreen:
Paavo Vaari,GU (tuulta päin,selkä eellä) 8)
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Bataatti kirjoitti:jättimäiseen peiliin saa ihan itse kurkata ja kiitellä niitä aktiiveja, jotka jälleen kerran pelastivat vanhan sotaratsuni kiipelistä.
Kai sinä pidät huolen siitä että Ana ja Paavo ei joudu mokailustasi taloudellisesti kärsimään
Bataatti

Moro,

Kiitos kuulunee Analle asian hoitamisesta hienosti kaikkiin suuntiin. Alkuperäinen myyjä on luvannut maksaa Analle rahat takaisin ja Ana varmasti hoitanee asian myös Paavon kanssa. Kuten jo totesin, olen aivan itse omin pikku kätösin saanut tämän härdellin liikkeelle ja olen oikeasti pahoillani, että muut osapuolet tästä joutuvat kärsimään ylimääräisen vaivan ja mielipahan muodossa.

Enempää en aio tästä anteeksi pyydellä, enkä varsinkaan niiltä, joita asia ei pätkääkään koske. Kaupantekokustannukset (turhat postit, tms.) maksan ilman muuta kaikille osapuolille, jotka tätä haluavat. Laittakaa vaikka YV:tä tämän osalta. Jos jollekin syystä tai toisesta jäi jotain vielä hampaankoloon, saa ottaa vaikka suoraan yhteyttä (050-358 7478).

Anyway, olen hyvin iloinen että kaltoin kohdeltu "ystäväni" löysi jälleen kerran kotiin ja lienee parasta sujauttaa GPS-paikannin bagin pohjalle tulevia reissuja varten.

-Mikko
Bataatti

Kevennetään vielä tunnelmaa tarinalla keppieni edellisestä seikkailusta: http://www.sbil.fi/forum/viewtopic.php? ... ezz#p25464 :oops:
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Kiva kuulla, että tällä tarinalla on onnellinen loppu 8)
Mikko Jäntti
dobermann
Viesti:

Mä näen nyt ja aina tärkeäksi tehdä katoamisilmoituksen. Kerronpa tarinan yhestä tenukeppimaalarista. Kaveri veti hapanta ja pelas petsiä. Hävis niinkuin aina. Kaveri löysi jonkun viiksekkään naisen ja lähti saatille. Taksi alle ja naisen luukulle. Heräs yöllä outoon fiilikseen… Meucci taitaa olla jäänyt matkaan. Käveli siltä istumalta tarkistamaan kerrostalon rapun edestä (oli auttanut viiksekästä naista oven avauksessa). Muisteli että varmaan silloin oli jättänyt kepin nojaamaan seinälle. Käveli rapun edessä ja katseli seinävierusta ja norjanangervopesaita. Keppi on edelleen kateissa. Ja ulko-ovi lukossa. Takki ja kengät viiksekkään naisen kämpässä. Takin taskussa lompakko jossa kahden viikon yli liksa ylitöineen (maalari kun ei luottanut veroviranomaisiin saatikka pankkeihin).

Maalari lähti kävelemään sukkasilleen lempeään kesäyöhön. Mikäs tässä olisi kävellessä. Matkaa täältä Espoon kilosta ei varmaan ole Malmille kuin 25 kilometriä. Kotiin päästyään maalari teki lompakostaan takistaan ja kengistään katoamisilmoituksen poliisille. Oli siinä sivussa maininnut myös kadottaneesta puunvärisen biljardimailan jonka merkki oli Meus. Viikon kuluttua poliisita tuli ilmoitus. Mahdollista omaisuuttasi on löydetty. Maalari haki löytötavaratoimistosta bäginsä jossa oli tallella Meucci Echo 1. Kengistä, takista, saatikka lompakosta ei kuulunut koskaan mitään.

Tarinassa oli opetus; kaikki varmaan jo hiffas sen. Viiksekkäisiin naisiin ei ole luottamista.

PS. Keppi oli jäänyt Taksiin…
dobermann
Viesti:

Tube kirjoitti:
dobermann kirjoitti: Tarinassa oli opetus; kaikki varmaan jo hiffas sen.
Eli ei kannata vetää viikseen, jos talon ulkopuolella kasvaa Norjanangervopensaita? :D
OK. Hyvä Tube! :mrgreen: Tää samainen maalari puhdisti Meuccin black dot shaftin 80:sen Mirakan hiekkapaperilla. Mä kokeilin sitä shaftiä ja kysyin siltä: "Mitä v****a sä oot tehnyt tälle shaftille?" Kaveri totes työmiehen tyylillä: "S*****na, ku ei ollut 100:sta saatavilla." Tällä kaverilla ei oikeesti oo kaikki muumit laaksossa. :shock:
kuuspussii

dobermann kirjoitti:
Tube kirjoitti:
dobermann kirjoitti: Tarinassa oli opetus; kaikki varmaan jo hiffas sen.
Eli ei kannata vetää viikseen, jos talon ulkopuolella kasvaa Norjanangervopensaita? :D
OK. Hyvä Tube! :mrgreen: Tää samainen maalari puhdisti Meuccin black dot shaftin 80:sen Mirakan hiekkapaperilla. Mä kokeilin sitä shaftiä ja kysyin siltä: "Mitä v****a sä oot tehnyt tälle shaftille?" Kaveri totes työmiehen tyylillä: "S*****na, ku ei ollut 100:sta saatavilla." Tällä kaverilla ei oikeesti oo kaikki muumit laaksossa. :shock:
"pulikka" palautettu, where is my money? kyllä 80:n , satasen puuttuessa on hyvä vaihtoehto :oops:
kuuspussii

buddy kirjoitti:Mielenkiintoinen tapaus, modesedät seuraa ketjua. Ana jäänyt huonoon välikäteen jos keppi on tosiaan osoittautuu Pöyryn vanhaksi, mutta tutkitaan ennenkuin hutkitaan.
joo, jamie kun olinko?hyväuskoinen maksoinkepin,palautin sen jo viime maanantaina, mut miun rahoja ei oo kuulunut eikä näkynyt, menihän siinä toinen kauppa mönkään, "yrjö" perskeles ko päällensä oksens`. et sillee :cry: :wink:
dobermann
Viesti:

Hain tänään kepin postista ja soitin Pöyrylle. Mikko noutaa välineensä ma-ti. Paavolle lupasin maksaa (tiistaina puh. keskusteluun viitaten) rahat tänään kepistä (pe) takas. Ymmärrän että harmittaahan se (ostajaa) kun joutuu perumaan keppikaupan, mutta eettusesti tää on mennyt niin kuin itse olisin sen toivonut menevän (jos olisin ollut Pöyryn tilanteessa). Kyllä mä kuulun niihin jotka seisoo puheittensa takana. :evil: Nyt Paavon pitää malttaa muutama pankkipäivä, niin rahat on palautunut (+17€ postituskuluja) sun tilille. :wink:
kuuspussii

dobermann kirjoitti:Hain tänään kepin postista ja soitin Pöyrylle. Mikko noutaa välineensä ma-ti. Paavolle lupasin maksaa (tiistaina puh. keskusteluun viitaten) rahat tänään kepistä (pe) takas. Ymmärrän että harmittaahan se (ostajaa) kun joutuu perumaan keppikaupan, mutta eettusesti tää on mennyt niin kuin itse olisin sen toivonut menevän (jos olisin ollut Pöyryn tilanteessa). Kyllä mä kuulun niihin jotka seisoo puheittensa takana. :evil: Nyt Paavon pitää malttaa muutama pankkipäivä, niin rahat on palautunut (+17€ postituskuluja) sun tilille. :wink:
hyvä niin,maltetaan ja katotaan jos tulis joku kolmas käyvän hintainen köli , josta vois käydä kauppaa, jou seison tai ainakin yritän seistä sanojeni takana, luulin tai kuulin väärin , oletin palautuksen saavani perjantaina, mut ei se muutamasta vrk:sta kii ole, thank`s . juodaan joskus "kupillinen" ja muistellaan menneitä. 8) .Vaari
Vastaa Viestiin