M: Lahjakortti Suomenbiljardimyyntiin

Biljardivälineiden osto & myynti

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Jorma Kauppinen

Viesti Kirjoittaja Jorma Kauppinen »

On ihme paikka. Ilmoitetaan aukioloajat. Jotain tavaraa piti ostaa. Ja kiire tietty oli seuraavaan paikkaan. Lopulta kun joku tuli reilu puoli tuntia myöhässä avaamaan putiikkia maininnalla "eihän toi puoli tuntia meinaa mitään sinne tai tänne", niin enpä ole sinne sen koomin mennyt enkä mene. Minuun nähden saavat pitää tavaransa, Enkä kellekään tuota paikkaa suosittele. Haagassa, Meron aikaan homma toimi.
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Exami kirjoitti:Voi muuta sanoa kun HALOO onko tää joku kerro huonoista kokemuksista topicci vai myynti-ilmoitus?!
:lol: Hyvä kysymys,kun tuon sinun "ilmoituksen" lukee.
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Tarjotaan 60€
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Fury
LähetäLähetetty: 18:21 18.06.2009 Viestin aihe:
76€ tarjoan

JP84
LähetäLähetetty: 16:38 17.06.2009 Viestin aihe:
75€ Wink

:lol:
Can Playsam

Ooppas nyt daijju ihan kiltti orja ja kelaa vähä mistä minä hillot otan...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Can Playsam

JP84 kirjoitti:77€. riitääkö playsamilla sosiaalituet? tarjoo paremmaks ;)
Ja jos sinä oot niin innokas muille rahaa tekemään, niin tee mullekin... :wink:
Can Playsam

Mut orjia on ne, jotka ei osaa tehdä itseään tyytyväiseks ja alkaa haukkumaan muita...
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

80€
Can Playsam

Fury kirjoitti:Musta JP84 vaikuttaa tyytyväiseltä kun sillähän on työpaikka, koti, tyttöystävä ja sen ei tartte käydä äitinsä luona syömässä kun sillä on varaa ostaa omat einekset ja tehdä itse ruokansa toisin kuin eräiden henkilöiden... Joillakinhan ei ole mitään näistä
No sillon on kyllä jollakulla tosiaan huonosti asiat.
En oo kyllä daijju jannen vielä tyytyväisenä nähny bilis skaboista/treeneistä lähtevän... Pataan näyttää tulevan säännöllisesti... Eikä ihme noilla jutuilla.
Can Playsam

Can Playsam kirjoitti:
Fury kirjoitti:Musta JP84 vaikuttaa tyytyväiseltä kun sillähän on työpaikka, koti, tyttöystävä ja sen ei tartte käydä äitinsä luona syömässä kun sillä on varaa ostaa omat einekset ja tehdä itse ruokansa toisin kuin eräiden henkilöiden... Joillakinhan ei ole mitään näistä
No sillon on kyllä jollakulla tosiaan huonosti asiat.
En oo kyllä daijju jannen vielä tyytyväisenä nähny bilis skaboista/treeneistä lähtevän... Pataan näyttää tulevan säännöllisesti... Eikä ihme noilla jutuilla.
P.S. Viimeks kun se alko rahoilla leveilemään, niin kysyin sitä, että onko sillä varaa itseään tyydyttävään elintasoon. Vastaus oli EI. :cry:
Can Playsam

JP84 kirjoitti:Tais nupsahtaa :D[/list]

Jep. Pitää muistaa, että raha-asiat on henkilökohtaisia asioita... Ja oon pahoillani, jos mulle ei meinaa porkkana riittää noihin muiden rahan keruu projekteihin, kun ei tällä hetkellä riitä omaan firmaankaan. Valmiudet kyllä olis mm korkeakoulu opintojen ja ammattitutkinnon takia, mut ku tykkää nukkua myöhään ja pelata poolia... :wink:
Can Playsam

JP84 kirjoitti:muistatko playsam kun tulin uhittelemaan sulle betsipeliä? eurolla viiteen voittoon? sit mulla petti kotelo ja luovutin ennen kun ehdittiin edes aloittaa. laskin veralle 2 kpl 50 centtisiä rahoja ja mikäli en ihan väärin muista niin edellisen allekirjoittanut työnsi kolikot taskuunsa :D Elintasoonsa ei varmaan voi koskaan olla tyytyväinen mut kerro sä miten OIKEESTI menee! ;)
Betsi pitää olla pelissä ja oisin hyvää hyvyyttäni suostunu pelaamaan sinua vastaan egellä. Se raha oli siinä pöydällä vielä seuraavana päivänä ja me pelattiin Eetun kans huvikseen niistä rahoista.
Jos sinua minun elintaso kiinnostaa, niin voin kertoa, että käyn Kuopion parhaalla punttisalilla kanta-asiakkaana ja voin pelata mielin määrin biljardia huippu pöydällä ja palloilla päivittäin ilman taloudellisia rajoitteita. Viinaan ja tupakkaan mulla ei ole varaa... :wink: Noh... ...joskus vähän kaljaan ehkä kuitenkin :D Kotona mulla on epsonin videotykki ja 77tuuman screeni, mut viime aikoina oon lähinnä laiskuuttani katsellu telkkua 28 tuuman töllöstä... Elökuvat kuuluu myös harrastuksiini. Olkoon tämä samalla "mainosta" mahdollisille kesä heila ehdokkaille... :lol:
Can Playsam

P.S. Anteeks kaikille tämä offtopic. Lähetin kyllä YV:tä jo aikapäivää sitten...
Can Playsam

Mulla on ihan hyvä tili sampo pankissa... Sit mulla on säästötili, säästöpankissa tietenkin... Mä oon kuullu, että se on tuo daijju janne, jolla ei oo varaa pelata betsejä 8)
Can Playsam

[quote="JP84"]perkules rikastumaanhan tässä joutuu...

Älä pelkää sitä niin paljoo, kun pelkäät mustaa palloo ja pidä raha-asiat omana tietonas, niin voit onnistuakin...
malinen

Viesti Kirjoittaja malinen »

Kuopio on leppoisa paikka :roll:
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)

¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Lukittu