M: Lahjakortti Suomenbiljardimyyntiin
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
On ihme paikka. Ilmoitetaan aukioloajat. Jotain tavaraa piti ostaa. Ja kiire tietty oli seuraavaan paikkaan. Lopulta kun joku tuli reilu puoli tuntia myöhässä avaamaan putiikkia maininnalla "eihän toi puoli tuntia meinaa mitään sinne tai tänne", niin enpä ole sinne sen koomin mennyt enkä mene. Minuun nähden saavat pitää tavaransa, Enkä kellekään tuota paikkaa suosittele. Haagassa, Meron aikaan homma toimi.
-
-
-
-
-
No sillon on kyllä jollakulla tosiaan huonosti asiat.Fury kirjoitti:Musta JP84 vaikuttaa tyytyväiseltä kun sillähän on työpaikka, koti, tyttöystävä ja sen ei tartte käydä äitinsä luona syömässä kun sillä on varaa ostaa omat einekset ja tehdä itse ruokansa toisin kuin eräiden henkilöiden... Joillakinhan ei ole mitään näistä
En oo kyllä daijju jannen vielä tyytyväisenä nähny bilis skaboista/treeneistä lähtevän... Pataan näyttää tulevan säännöllisesti... Eikä ihme noilla jutuilla.
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
-
P.S. Viimeks kun se alko rahoilla leveilemään, niin kysyin sitä, että onko sillä varaa itseään tyydyttävään elintasoon. Vastaus oli EI.Can Playsam kirjoitti:No sillon on kyllä jollakulla tosiaan huonosti asiat.Fury kirjoitti:Musta JP84 vaikuttaa tyytyväiseltä kun sillähän on työpaikka, koti, tyttöystävä ja sen ei tartte käydä äitinsä luona syömässä kun sillä on varaa ostaa omat einekset ja tehdä itse ruokansa toisin kuin eräiden henkilöiden... Joillakinhan ei ole mitään näistä
En oo kyllä daijju jannen vielä tyytyväisenä nähny bilis skaboista/treeneistä lähtevän... Pataan näyttää tulevan säännöllisesti... Eikä ihme noilla jutuilla.

-
JP84 kirjoitti:Tais nupsahtaa[/list]
Jep. Pitää muistaa, että raha-asiat on henkilökohtaisia asioita... Ja oon pahoillani, jos mulle ei meinaa porkkana riittää noihin muiden rahan keruu projekteihin, kun ei tällä hetkellä riitä omaan firmaankaan. Valmiudet kyllä olis mm korkeakoulu opintojen ja ammattitutkinnon takia, mut ku tykkää nukkua myöhään ja pelata poolia...

-
Betsi pitää olla pelissä ja oisin hyvää hyvyyttäni suostunu pelaamaan sinua vastaan egellä. Se raha oli siinä pöydällä vielä seuraavana päivänä ja me pelattiin Eetun kans huvikseen niistä rahoista.JP84 kirjoitti:muistatko playsam kun tulin uhittelemaan sulle betsipeliä? eurolla viiteen voittoon? sit mulla petti kotelo ja luovutin ennen kun ehdittiin edes aloittaa. laskin veralle 2 kpl 50 centtisiä rahoja ja mikäli en ihan väärin muista niin edellisen allekirjoittanut työnsi kolikot taskuunsaElintasoonsa ei varmaan voi koskaan olla tyytyväinen mut kerro sä miten OIKEESTI menee!
Jos sinua minun elintaso kiinnostaa, niin voin kertoa, että käyn Kuopion parhaalla punttisalilla kanta-asiakkaana ja voin pelata mielin määrin biljardia huippu pöydällä ja palloilla päivittäin ilman taloudellisia rajoitteita. Viinaan ja tupakkaan mulla ei ole varaa...

-
-
-