Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Itse en ainakaan tehnyt päätöstäni henkilöön liittyen, eikä moni muukaan hallituksessa, varmasti. Nyt näitä samoja kysymyksiä tuntuu tulevan pintaan jatkuvasti enkä usko että niihin vastauksia löytyy tai välttämättä täällä palstalla aletaan antamaan. Omasta, ja hallituksen puolesta vastasin kertaalleen aiheeseen, lähinnä siis miksi tällainen päätös on tehty ja nyt asia käsitellään uudestaan. Siksi toivoisin että asia rauhotettaisiin suuremmilta tunteen purkauksilta ainakin toistaiseksi, niitä on jo melkoisen paljon kuultu. Päässemme ensi viikon kuluessa kokoontumaan hallituksen kesken.jarnoahola kirjoitti:mites tota onko mitään mahkuja että myös itse WARPSPEED pääsisi mukaan tähän ensi viikon kokoukseen mascottiin niin saataisiin kuulla mieheltä itseltään ajatuksia ja ideoita kyseisen asian hoitamiseksi kunnolla
![]()
![]()
ja toinen kysymys on että onko Liiton puolelta tosiaan enemmistö sitä mieltä Robinin mahdollisuudet kilpailla suomessa tulee jäädyttää vain koska hän on PRO jos näin on niin miten sitten saa kunnon harjoitus kisoja alle sillä ainakaan hirveästi ei ole snooker kisoja suomessa joissa ei olisi liitto mukana
kysyn vaan sen takia koska kohta rupean itsekkin Prooksi kun ensin vaan opin pelaamaan ja sitten tietysti en takia päätös on naurettava
ps. Ahto laitappas hallituksesi kuriin
Tajusin, tai ymmärsin väärin. Mut siitä vaan sitten itse äänestämään. Tämä siis omasta puolestani. Ymmärrän myös sen, etteivät kaikki hallituksen jäsenet puolustele kantojaan täällä. Täysin. Palstalla antaa helposti väärän kuvan ja toisekseen, jos kaikki palaute, omienkin viestien jälkeen on pääasiassa ollut edelleen negatiivista, tuntuu selittely tai asioiden selventäminen hieman tarpeettomalta (tai ehkä pikemmin turhauttavalta).One Day Millionare kirjoitti:Tarvitaanko me viisaampia vai vahvempia liiton hallituksen jasenia? Osa kun nyt tuntuu aanestaneen tajuamatta asiasta/seurauksista ja ne jotka tajusi ei tykkaa ottaa osaa jalkipyykkiin.
Asiallinen kirjoitus, tekijöille mukavaa saada AIHEELLISESTI kehujakin välillä (itse en ollut Kultsan kuvioissa niinkään mukana).smandi kirjoitti:tervehdys, on ollut äärettömän hilpeätä seurata tätä aihetta![]()
itse olin sitä mieltä robinin ensimmäisten kirjoitusten jälkeen, että aika päivääkoska itse olin kulttuuritalolla koko lauantain katsomassa
tapahtumaa ja hyvin oli järjestetty alusta loppuun, kiitos liitolle siitä.
kameroitakin siellä näytti olevan, joten siinä mielessä tuntui että sekin puoli olisi ollut kunnossaainahan voi parantaa, mutta noin biljardistina paikan päällä olleena............. huippufinaalit, johon pasasen esiintyminen 2lajissa toi omat mausteensa.
tästä syystä warspeedin kirjoitus oli aika päivääsitten kun selvisi kirjoittaja, jostain syystä oma mielipiteeni muuttui ja olin vähäsen aikaa samaa mieltä, että ihan päin persettä hoidettu, kun ei oltu primetime aikaan maikkarilla ja siihen sitten sunnuntai hesarin etusivulla pelaajista kuvat
![]()
ei, kyllä meitsi on ainakin otettu pelkästään siitä, että on viimeisenä neljänä vuotena ollut "talolla katselemassa suomen parhaimpia", kun on tullut istuttua kahteen asti yöllä katselemassa esim. 8-sm finaalia jossain biljardisalillakin![]()
ps. ehkä ensi vuonna on sitten enemmän ihmisiä tekemässä töitä sen eteen, että ollaan siellä mediassa tai sitten voidaan jännätä saako muukka ehkä sitten ensi vuodeksi tarpeeksi sponsoreita, jotta tv: aikaa saadaan ostettua.
ps.ps. muukka voisit kyllä vähän valaista minkä hintanen tuote tuo tv on?
paljonko sitä nissee tarvii, että tuollainen toteutuisi?
ps.ps.ps lauri salovaara oli hyvä, mutta voisiko esim. joonas hytönen olla mediakiinnostavampi, noin tv:n näkökulmasta.
ps.ps.ps.ps. robin hull kaikki arvostus sinulle pelaajana ja sympatiat pelikielto asiassa.
ymmärrän itsekunnioituksesi, mutta eikö riitä se että liitto myöntää mahdollisen virheensä? kaikki ovat kuitenkin samaa mieltä asiasta, siis tällä 10sivun lyhyellä oppimäärällä![]()
miksi hallitusta pitäisi muuttaa? itse en sieltä yhtään ihmistä tunne, ja mahdollisesti jos tuntisin olisin samaa mieltä![]()
mutta se hallitus joka siellä nyt on, se on sinne valittu ja ihmiset ovat erehtyväisiä ja tekevät joskus vääriäkin päätöksiä.
kirjoitit kuitenkin , että tämä ei ole ajojahti
Tähän mäkin tuun mukaan. En pelaa mitään matseja, en edes kavereitten kanssa baarissa, jos Hytönen juontaa SM-kisat. Harjoittelen vaan yksinäni tai lopetan kokonaan. On se niin rankka juttu.vipinä kirjoitti:Jos Joonas Hytönen juontaa SM-kisat, en pelaa yhdessäkään SBiL:n alaisessa kilpailussa,enkä yhdessäkään viikkokisassa.