Valaisevaa???

Ehdotukset ja toiveet

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

pelashan raimo helminenkin suomi sarjassa vaikka oli voittanu maailman mestaruuden :twisted: :twisted: :twisted:
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

jarnoahola kirjoitti:mites tota onko mitään mahkuja että myös itse WARPSPEED pääsisi mukaan tähän ensi viikon kokoukseen mascottiin niin saataisiin kuulla mieheltä itseltään ajatuksia ja ideoita kyseisen asian hoitamiseksi kunnolla

:?: :?:

ja toinen kysymys on että onko Liiton puolelta tosiaan enemmistö sitä mieltä Robinin mahdollisuudet kilpailla suomessa tulee jäädyttää vain koska hän on PRO jos näin on niin miten sitten saa kunnon harjoitus kisoja alle sillä ainakaan hirveästi ei ole snooker kisoja suomessa joissa ei olisi liitto mukana

kysyn vaan sen takia koska kohta rupean itsekkin Prooksi kun ensin vaan opin pelaamaan ja sitten tietysti en takia päätös on naurettava

ps. Ahto laitappas hallituksesi kuriin :wink:
Itse en ainakaan tehnyt päätöstäni henkilöön liittyen, eikä moni muukaan hallituksessa, varmasti. Nyt näitä samoja kysymyksiä tuntuu tulevan pintaan jatkuvasti enkä usko että niihin vastauksia löytyy tai välttämättä täällä palstalla aletaan antamaan. Omasta, ja hallituksen puolesta vastasin kertaalleen aiheeseen, lähinnä siis miksi tällainen päätös on tehty ja nyt asia käsitellään uudestaan. Siksi toivoisin että asia rauhotettaisiin suuremmilta tunteen purkauksilta ainakin toistaiseksi, niitä on jo melkoisen paljon kuultu. Päässemme ensi viikon kuluessa kokoontumaan hallituksen kesken.

Jos et, Jarno, snookerin Main Tourille ole lähdössä niin ei sinulla ole mitään esteitä pelata liiton kisoissa. Muissa lajeissa tällaiseen ei ole ollut tarvetta. Kuten sanottu, saattaa tähänkin muutos tulla ja toivonkin että löydetään jonkinlainen kaikkia osapuolia tyydyttävä ratkaisu.

Onko se pelaajayhdistyksen kokous nyt sitten 14s, 15s vai 17s päivä? Mä en oikein tajunnu, ilmeisesti keskiviikko tai torstai. Yritän tulla paikalle kuunteluoppilaaksi ja vaikkapa vastailemaan kiperiin kysymyksiin. Hienoa että se pannaan vireille.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
One Day Millionare

Viesti Kirjoittaja One Day Millionare »

Tarvitaanko me viisaampia vai vahvempia liiton hallituksen jasenia? Osa kun nyt tuntuu aanestaneen tajuamatta asiasta/seurauksista ja ne jotka tajusi ei tykkaa ottaa osaa jalkipyykkiin.

Mielenkiintoista tassa asiassa on tietty toi liiton reakointiaika tammoista vaaryytta kohtaan. Mietin vaan moniko kilpailija ehtii sanoa itsensa kilpailukieltoon ennen kuin saadaan esim liiton puheenjohtaja pehmentaan tilannetta. Liiton eturintama kun tuntuu kumminkin olevan talla hetkella keskustelupalstalla...

Suuri ongelma pelaajille tulee aina olemaan vaikeus vaikuttaa vahvasti liiton hallituksen miehitykseen. Kukin seura lahettaa oman edustajan liiton syyskokoukseen ja siina sitten aanestellaan sopivia ehdokkaita.

Eli jos satut olemaan jostain vahemman aktiivisesta seurasta niin et paase vaikuttaan. Tai mikali on tarpeeksi tuttavia ympari suomea niin kerataan mandaatit eri seuroista ja aanestetaan kaikki Jyri Virtasta. Parhaassa tapauksessa kaikki Suomen isoimmat kaupungit olisi edustettuna mutta kaikki aanestajat olisi keha III sisalta.

Mikali pelaajat paasisi suoraan vaikuttaan seuraavassa kokouksessa uskoisin hallituksen jasenilla olevan enemman halua selitella kantaansa/puoltansa. Tai sitten olla hiljaa ja tajuta tehneensa emamunauksen.

Mr.Hullin alkuperainen asia lajin nakyvyydesta ei olisi voinut olla osuvampi. Talla hetkella liitto tuntuisi kayttavan vuosikapasiteetistaan puolet jarjestaakseen hienot kolmen lajin SM:t medioineen ja suurine yleisoineen. Todellisuudessa en usko prosentuaalisen muutoksen olevan edes +100% luokkaa verrattuna aikaan jolloin kisat pelattiin loppuun karsintapaikoilla.

Voitais vapauttaa resursseja ja jarjestaa muutama Euro Tourit ja Pyramiidi/snookerkisat ja saatais nahda maailman huippuja suomessa samalla rahalla. Juttuja jotka oikeasti kiinnostais mediaa. Pinja Open/Finnish Open/ Pool Gardenin Euro Tourit varmana kosketti pelaajia ja mediaa enemman kuin Finlandia ja Kulttuuritalot kaikkina vuosina yhteensa.
One Day Millionare
One Day Millionare

Viesti Kirjoittaja One Day Millionare »

Tuo muutos siis katsojamaarissa:)
One Day Millionare
Tommi Lamminaho
Viesti:

jarnoahola kirjoitti:
Tommi Lamminaho kirjoitti:
Jos et, Jarno, snookerin Main Tourille ole lähdössä
no sinne just :D :D
Aaa, no sitte 8)
Tommi Lamminaho
Tommi Lamminaho
Viesti:

One Day Millionare kirjoitti:Tarvitaanko me viisaampia vai vahvempia liiton hallituksen jasenia? Osa kun nyt tuntuu aanestaneen tajuamatta asiasta/seurauksista ja ne jotka tajusi ei tykkaa ottaa osaa jalkipyykkiin.
Tajusin, tai ymmärsin väärin. Mut siitä vaan sitten itse äänestämään. Tämä siis omasta puolestani. Ymmärrän myös sen, etteivät kaikki hallituksen jäsenet puolustele kantojaan täällä. Täysin. Palstalla antaa helposti väärän kuvan ja toisekseen, jos kaikki palaute, omienkin viestien jälkeen on pääasiassa ollut edelleen negatiivista, tuntuu selittely tai asioiden selventäminen hieman tarpeettomalta (tai ehkä pikemmin turhauttavalta).
Tommi Lamminaho
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Tämä on mielenkiintoinen tapaus. Nyt on jo postattu 9 sivua ja vielläkään en ole kuullut yhtään järkevää perustetta tälle sääntöuudistukselle,ja etenkään sen ajankohdalle.

Säännöt ja lait eivät (ainakaan pitäisi) kohdistua yksittäisiin henkilöihin vaan kaikkiin sen piirissä oleviin.
Joten unohdetaan Warpspeed,ja mietitään tätä puhtaasti sääntöasiana.
Voisiko joku liitosta perustella miksi tämä sääntö piti muuttaa just nyt?
Onko IBSF tai EBSA säännöissään sulkeneet pro:t pois?
Tiedote jonka Hannula postasi ,siinähän vaan tiedotetaan että WPBSA:n jäseniltä on kyseinen liitto kieltänyt osallistumisen tourin karsintoihin.
Jos IBSF tai EBSA eivät ole omissa säännöissä sulkeneet pro pelaajia ulos,silloinhan kyseiset pro-pelaajat ovat edustuskelpoisia halutessaan kyseisiin kisoihin.Ongelma on tällöin kisaan osallistuvan pro-pelaajan ja ammatilaisliiton välinen.
Vaikka IBSF ja EBSA kieltäisivät osallistumisen omiin em ja mm kisoihin,eikai sekään pakottaisi sbil:ä estämään tour pelaajien osallistumisen omiin rg-kisoihin,mutta tekisi sen päätöksen silloin ymmärettäväksi

Lainaus:
<SBiL pelaajien valinnat IBSF MM-kilpailuihin ja EBSA EM-kilpailuhin perustuvat SM menestykseen ja rankingsijoitukseen>

Hyvä niin,ja entä sitten?Jos joku pelaaja sairastuu tai muuten estyy,niin yleensä hänen tilalleen valitaan sitten listassa seuraava.

Yleensä kun tehdään yleisesti koskettavia päätöksiä,päätökset pitää kyetä myös perustelemaan.Ei Suomen hallituskaan voi mennä eduskuntaan ja sanoa että "me nyt säädetään tällainen laki ja sillä siisti"
Kun päätökset on tehty asiaperustein,ei kai kyseiset asiaperusteet ole mikään valtionsalaisuus?
billiardmama

Viesti Kirjoittaja billiardmama »

Pojat, pojat!
Ajattelin alussa etten ottaisi täällä keskustelupalstalla kantaa tähän, mutta luovutan, tässä ollaan.

Ensinnäkin, ehdoton kantani on että Roopen kuuluu saada pelata SBiL:n alaisissa kisoissa ja että liiton päätös asiasta oli erittäin hätiköity ajattelematta asiaa sen pidemmälle.

Vaikka monet kommentit ovat olleet aika lapsellisia ja menneet vähän överiksi olen huomannut erittäin paljon "asiaa".
(muistakaa että olen 43v ja julkisesti mun pitää käyttäytyä kuin aikuinen, nauran salaa täällä kotona)

Ensinnäkin liiton hallituksen valinnoista. Sinne ei ole koskaan ollut jono ja kerhojen edustajia äänestämässä on ollut suunnilleen yhtä paljon. Viime vuosien määrät saatte vaikka M Ryytyltä. Eli jos tämä keskustelu täällä saisi lisää edustajia vuosikokouksiin niin se olisi ensimmäinen positiivinen asia.

Toinen hyvä. Pelaajayhdistys. Jippii! Jo olisi aika herätä kuolleista.

Tässä yksi ehdotus pelaajayhdistykselle kehitettäväksi koskien snookeria. Valitaan snookerin puolelle kauden alussa maajoukkue (kauden aikana voi lisätä muutama pelaaja jotka ovat kehittyneet yllättäävää vauhtia). Näille pelaajille järjestetään erikseen kilpailuja rg:den ja sm:tten lisäksi, joista valitaan parhaimmat pelaajat edustamaan kans.väl. kilpailuissa. Näitä kisoja voisi ehkä helpommin saada myytyä. (media sekä sponsorit)
Snookerpuoli on pyörinyt aika samanlaisena monet vuodet joten luulisi pelaajienkin olevan valmiita joihinkin uudistuksiin. Mene ja tiedä, tämä vain yksi ehdotus.

Ja hei kaikki te jotka olette ja ette ole kirjoitelleet tänne,lisää ehdotuksia, vinkkejä ym koskien kilpailuja, sponsorin hakemista, julkisuuden kuvan kohottamista ynnä kaikkea. Näistä ne rakentavat keskustelut syntyvät.
Mutta avataan uusi foorumi niille.

Ja Roopelle terkkuja, lehdistö on enemmän kiinnostunut sinusta kuin siitä että minä pelaan kulttuuritalolla, vaikka omaan erinomaisen tekniikan, L Salovaaraa mielestä :oops: :wink:

Muuta jo stadiin "sieltä"

Olen satavarma että Roopen pelikielto rg:ssa ja SM:ssä kumotaan tai lupaan olla 24h samassa huoneessa Markuksen kanssa hänen e.m. illallisen jälkeen.

Mella
vipinä

Viesti Kirjoittaja vipinä »

We are back online. I repeat. We are back online.

Continue,please.
Enemmän Ville P:tä
vipinä

In the woods,Vantaa,Finland.
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

tervehdys, on ollut äärettömän hilpeätä seurata tätä aihetta :!:

itse olin sitä mieltä robinin ensimmäisten kirjoitusten jälkeen, että aika päivää :shock: koska itse olin kulttuuritalolla koko lauantain katsomassa
tapahtumaa ja hyvin oli järjestetty alusta loppuun, kiitos liitolle siitä.

kameroitakin siellä näytti olevan, joten siinä mielessä tuntui että sekin puoli olisi ollut kunnossa :?: ainahan voi parantaa, mutta noin biljardistina paikan päällä olleena............. huippufinaalit, johon pasasen esiintyminen 2lajissa toi omat mausteensa.

tästä syystä warspeedin kirjoitus oli aika päivää :arrow: sitten kun selvisi kirjoittaja, jostain syystä oma mielipiteeni muuttui ja olin vähäsen aikaa samaa mieltä, että ihan päin persettä hoidettu, kun ei oltu primetime aikaan maikkarilla ja siihen sitten sunnuntai hesarin etusivulla pelaajista kuvat :wink:
ei, kyllä meitsi on ainakin otettu pelkästään siitä, että on viimeisenä neljänä vuotena ollut "talolla katselemassa suomen parhaimpia", kun on tullut istuttua kahteen asti yöllä katselemassa esim. 8-sm finaalia jossain biljardisalillakin :cry:

ps. ehkä ensi vuonna on sitten enemmän ihmisiä tekemässä töitä sen eteen, että ollaan siellä mediassa tai sitten voidaan jännätä saako muukka ehkä sitten ensi vuodeksi tarpeeksi sponsoreita, jotta tv: aikaa saadaan ostettua.

ps.ps. muukka voisit kyllä vähän valaista minkä hintanen tuote tuo tv on?
paljonko sitä nissee tarvii, että tuollainen toteutuisi?

ps.ps.ps lauri salovaara oli hyvä, mutta voisiko esim. joonas hytönen olla mediakiinnostavampi, noin tv:n näkökulmasta.

ps.ps.ps.ps. robin hull kaikki arvostus sinulle pelaajana ja sympatiat pelikielto asiassa.
ymmärrän itsekunnioituksesi, mutta eikö riitä se että liitto myöntää mahdollisen virheensä? kaikki ovat kuitenkin samaa mieltä asiasta, siis tällä 10sivun lyhyellä oppimäärällä :wink:
miksi hallitusta pitäisi muuttaa? itse en sieltä yhtään ihmistä tunne, ja mahdollisesti jos tuntisin olisin samaa mieltä :oops:
mutta se hallitus joka siellä nyt on, se on sinne valittu ja ihmiset ovat erehtyväisiä ja tekevät joskus vääriäkin päätöksiä.
kirjoitit kuitenkin , että tämä ei ole ajojahti :?:
vipinä

Jos Joonas Hytönen juontaa SM-kisat, en pelaa yhdessäkään SBiL:n alaisessa kilpailussa,enkä yhdessäkään viikkokisassa.
Tommi Lamminaho
Viesti:

smandi kirjoitti:tervehdys, on ollut äärettömän hilpeätä seurata tätä aihetta :!:

itse olin sitä mieltä robinin ensimmäisten kirjoitusten jälkeen, että aika päivää :shock: koska itse olin kulttuuritalolla koko lauantain katsomassa
tapahtumaa ja hyvin oli järjestetty alusta loppuun, kiitos liitolle siitä.

kameroitakin siellä näytti olevan, joten siinä mielessä tuntui että sekin puoli olisi ollut kunnossa :?: ainahan voi parantaa, mutta noin biljardistina paikan päällä olleena............. huippufinaalit, johon pasasen esiintyminen 2lajissa toi omat mausteensa.

tästä syystä warspeedin kirjoitus oli aika päivää :arrow: sitten kun selvisi kirjoittaja, jostain syystä oma mielipiteeni muuttui ja olin vähäsen aikaa samaa mieltä, että ihan päin persettä hoidettu, kun ei oltu primetime aikaan maikkarilla ja siihen sitten sunnuntai hesarin etusivulla pelaajista kuvat :wink:
ei, kyllä meitsi on ainakin otettu pelkästään siitä, että on viimeisenä neljänä vuotena ollut "talolla katselemassa suomen parhaimpia", kun on tullut istuttua kahteen asti yöllä katselemassa esim. 8-sm finaalia jossain biljardisalillakin :cry:

ps. ehkä ensi vuonna on sitten enemmän ihmisiä tekemässä töitä sen eteen, että ollaan siellä mediassa tai sitten voidaan jännätä saako muukka ehkä sitten ensi vuodeksi tarpeeksi sponsoreita, jotta tv: aikaa saadaan ostettua.

ps.ps. muukka voisit kyllä vähän valaista minkä hintanen tuote tuo tv on?
paljonko sitä nissee tarvii, että tuollainen toteutuisi?

ps.ps.ps lauri salovaara oli hyvä, mutta voisiko esim. joonas hytönen olla mediakiinnostavampi, noin tv:n näkökulmasta.

ps.ps.ps.ps. robin hull kaikki arvostus sinulle pelaajana ja sympatiat pelikielto asiassa.
ymmärrän itsekunnioituksesi, mutta eikö riitä se että liitto myöntää mahdollisen virheensä? kaikki ovat kuitenkin samaa mieltä asiasta, siis tällä 10sivun lyhyellä oppimäärällä :wink:
miksi hallitusta pitäisi muuttaa? itse en sieltä yhtään ihmistä tunne, ja mahdollisesti jos tuntisin olisin samaa mieltä :oops:
mutta se hallitus joka siellä nyt on, se on sinne valittu ja ihmiset ovat erehtyväisiä ja tekevät joskus vääriäkin päätöksiä.
kirjoitit kuitenkin , että tämä ei ole ajojahti :?:
Asiallinen kirjoitus, tekijöille mukavaa saada AIHEELLISESTI kehujakin välillä (itse en ollut Kultsan kuvioissa niinkään mukana).

Liiton jäsenseuroille lähetettiin kirje talvella, jossa pyydettiin 100€:n suuruista summaa nk. vararahastoon. Tällä rahalla (jos jokainen seura olisi 100€ irroittanut) olisi tv-kuvio saatu hoidettua, liiton kukkaroa hieman lisäksi raottamalla. Tämä siis, mikäli sponsoreita ei olisi herunut (kuten myös kävikin). Kannatus jäi TODELLA laihaksi eikä hyvästä ideasta ollut suurtakaan iloa hankkeelle. Siitä voipi jokainen laskea paljonko setti olisi kustantanut :wink:
Tommi Lamminaho
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

vipinä kirjoitti:Jos Joonas Hytönen juontaa SM-kisat, en pelaa yhdessäkään SBiL:n alaisessa kilpailussa,enkä yhdessäkään viikkokisassa.
Tähän mäkin tuun mukaan. En pelaa mitään matseja, en edes kavereitten kanssa baarissa, jos Hytönen juontaa SM-kisat. Harjoittelen vaan yksinäni tai lopetan kokonaan. On se niin rankka juttu. :evil:
smandi

Viesti Kirjoittaja smandi »

niin :?: tossa joonas läpässähän olikin se viestin sisältö :oops:

lähinnä toin sen ajatuksena sen takia, koska se on aikasemminkin saanut biljaarttia näkyville aikoinaan moon tv.llä ja on mediaa kiinnostava persoona.

käviskö marco bjurstöm :?: :) tai pelle miljoona :idea: osallistuisitsä sit viikkokisoihin :wink:
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

En. Marco, Pelle ja Joonas ovat kaikki mun bannilistalla :wink:
Hyvä pointti muuten tuo moontv hässäkkä. Silloinhan tosiaan siellä pyöri joku julkkisbiljardi -ohjelma :!: . Vastaavanlaista tarvittaisiin nyttenkin. Sinne sitten vaan kaikenmaailman Marcot ja Pellet pelaamaan SubTV:n iltoihin heti WPT:n jälkeen. :P
Taitaa olla kuitenkin helpommin sanottu kuin tehty, mutta itseäni ainakin kiinnostaisi.
Pari päivää sitten satuin huomaamaan urheilukanavalla suomalaista painia. Painajat olivat ehkä kolmivuotiaita ja kysymyksessä oli ilmeisesti joku isompi turnaus. Selostuskin oli melko kotipolttoisen oloista.
Tämä pisti miettimään, että jos moinen naperopaini pääsee telkkariin, niin miksi en ole koskaan nähnyt suomalaista biljardia tv:stä :?: (paitsi juuri se moontv:n väläys)
eppu

Viesti Kirjoittaja eppu »

jarnoahola kirjoitti:
ps. miten sinne Main tourille voi hakee laittaisko joku vaikka ilmoittautumis puh.numeroa tai jotain :D :D :D :D :D :D :D :D :wink: :wink: :wink:
Meet vaan paikalle, kyl ne aina yhden innokkaan mukaan ottaa.
vipinä

Ennen tätä viestiä ketju luettu 8188 kertaa.

Ja alkuperäiseen viestiin 147 vastausta. Toistan:147 vastausta.

The Omen.

Kylmiä väreitä.

Heilahtikin vähän.
vipinä

Moro Jarno, hyvä että laitoit tän ketjun taas priority nr.1. (meinasin itse tehdä sen just...)

Kaikki pätkät liittyy tähän ketjuun,niin kuin helposti varmasti huomaa !!

Kunhan saadaan lisää actionia ja juonenkäänteitä,niin eiköhän pätkiäkin tule lisää !!

Mua vähän huolestuttaa,kun Lissu on ollut aika pitkään hiljaa. Se valmistelee jotain "isoa" varmaan.
vipinä

mee sä monttuun pelaa kinkkiä ja mieti kumpi on parempi,väri vai suora.
vipinä

Lissu: viestejä 265
Vipinä:viestejä 119

Kummalla on elämä?

Häh?

ps.Lissu,kolmoset on parempi kuin 2 paria.

Laske siitä.
vipinä

Just olin soittamassa sille.

Sitäpaitsi,mä oon kyl käynyt Hesassa. Tosi paljon isoja taloja.
vipinä

Sä et oo sit nähnyt Jumboa. Se on tosi makee mesta ja sielläkin on Stokka sitäpaitsi.
vipinä

Joo, sori kaikki muut. Tässä on vähän kerholaisten sisäistä välienselvittelyä. Puhdistusta.

Kyllähän te tiedätte kaikki nää kerhot.

Pelle ei osaa kirjoittaa edes Slayer.

Luulee,että se on joku Slaver.

Hei Lissu. Sun Slaver tulee marraskuussa Suomeen keikalle. Mä voin viedä sut sinne.Ostetaan sulle sellainen niiden musta keikkapaita ja vähän jätskiä sulle. Sit mennään istumaan ja mä pidän sua kädestä kiinni,niin sua ei pelota liikaa. Voin keikan jälkeen saattaa sut Ritziin vaikka, niin voit vähän treenata luukkuysejä. Ens vuoden puolella treenataan sitten pillejä kyytejä. Mä voin esitellä sut vaikka Lorkolle. Mä tunnen sen.
Vastaa Viestiin