Karii ! Aikatauluja kehiin, please. Vai koko kööri paikalle klo 11 ? Mulla saapuu juna Manseen vähän ennen klo 11. Myöhästyn tod. näk. n. 10-15 min, olisi myös kiva tietää kuinka paljon saa myöhästyä ennenkuin tulee luovari ? Se kun on kilpailunjärjestäjän päätettävissä.
Tuppukylän pikkumies kiittää.
Poolgarden SM-ranking ?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Poolgarden SM-ranking ?
Mikko Jäntti
Re: Poolgarden SM-ranking ?
Siellähän ne nyt sitten törröttää, Poolgardenin sivuilla. Ja tänne piti tulla hillumaan hätähousuna, aijaijaijai.buddy kirjoitti:Karii ! Aikatauluja kehiin, please. Vai koko kööri paikalle klo 11 ? Mulla saapuu juna Manseen vähän ennen klo 11. Myöhästyn tod. näk. n. 10-15 min, olisi myös kiva tietää kuinka paljon saa myöhästyä ennenkuin tulee luovari ? Se kun on kilpailunjärjestäjän päätettävissä.
Tuppukylän pikkumies kiittää.
Puusilmä kiittää erästä nuorta lupaavaa peluria joka lähetti minulle oikein varta vasten sähköpostia asiasta.
Buddy out ja näkyy huomenna mansesterissa.
Mikko Jäntti
Re: Jep Jep
Kiitokset vinkeistä. Tulen kuitenkin tuolla viimeisimmällä.. ja kattellaan niitä karpaloita sitten kun saavun salilleKari Talvio kirjoitti:Moro Buddy,
Nythän on sellainen juttu että siellä on vain yx luovari, joten KAIKKI (Juvaa lukuunottamatta) pääsevät pelaamaan heti klo 11 ja 15 minuuttia on se luovarin raja.
Pääkaupunki seudulta pääsee jo aiemminkin junalla tänne
07:04 Helsinki 08:52 Tampere InterCity 49 ,
08:04 Helsinki 09:52 Tampere InterCity2 161 ,
09:04 Helsinki 10:52 Tampere InterCity2 91
valitse noista.
Kuljetusvälineitä on Rautatieaseman piha väärällään, kättä heiluttaa ja hyppää kyytiin niin matka kestää 5 minuuttia.
Juostenkin pääsee mutta sulla voi taas olla karpalo otsalla.)
Mikko Jäntti