Kepin ovh Biljardihuollossa € 85,-
T Mella
Paul huntter
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Paul huntter
Mul on kans tommonen. Ostin 80 eurolla Porin Long Straightistä joskus lokakuun alussa vuonna 2005 ja lokakuun puolessa välissä se oli jo kiero. Siinä olevat kuviot on maalattu siihen kepin pintaan ja ne rapisevat aikaa myöden pois tehden kepistä ruman. Mun keppi oli ruma jo marraskuun lopussa 2005. Lisäksi 1/2 osaisen kepin kierteet ovat aivan eri sarjaa. Mieleen tulee, josko butti ja safti on tehty eri puolilla maapalloa. Tosin siinä kepissä on se painettu Hunttterin nimmari, joka on mun mielestä suoranainen pyhäinhäväistys. Tulee vaan paha mieli kun yksi suurista legendoista komeilee tuollaisen takkapuun varressa.billiardmama kirjoitti:Kepin ovh Biljardihuollossa € 85,-
T Mella
Onneksi enää ei biljardisaleilla saa tupakoida. Ennen piti sen kepin kanssa väistellä tupakoivia, sillä sen safti on niin tikkuinen, että siihen tarttuu varmaan tuli kuin bensatrasseliin. Tavallinen bilishanskakaan ei tuon oksankarahkan kanssa oikeen toimi kun se jää jatkuvasti siihen tikkuiseen saftiin kiinni. Kovaa lyödessä lentää välillä bilisrukkanen kuin pyyhe nyrkkeilykehään.
Toivottavasti mulla on vain yksittäistapaus kyseisestä Riley:n Hunttter-karahkasta. Jos hyvän mielikuvituksen omaava positiivari pinnistää pikkupöhnässä oikein kunnolla, voi hän löytää jotain hyvää sanottavaa tuosta mun kepistä, edes vitsillä.
Voin laittaa illalla kuvia mun railei-hantteri kepistä, joten jos tämä myynnissä oleva sauva on lähellekään samannäköinen, niin tarjoan ostajalle kaljan. Omaani en myy kun siinä on tunnearvoa. Tarjoan tosin kyllä kaljan, jos joku sen mun nurkista hakee pois.
Onnea myyntiin! Paljon!
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Re: Paul huntter
Kantsii pistää huutonettiin. Sinne kun pistää noi mun luonnehdinnat kepistä niin siit tulee hetkessä nettihitti ja se suorastaan revitään sulta käsistä mihin hintaan vaan.
P.S. Kyllä sillä pelaamaan pystyy, etenkin jos tää sun kappale on vaikkapa suora.

P.S. Kyllä sillä pelaamaan pystyy, etenkin jos tää sun kappale on vaikkapa suora.
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-