Kultakellojen tulevaisuus?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: Kultakellojen tulevaisuus?
Moro,
mun osallistumiseen ei ainakaan nuo pisteet vaikuta, eli kannatan liiton ehdotusta...
Miikka Hirvonen
mun osallistumiseen ei ainakaan nuo pisteet vaikuta, eli kannatan liiton ehdotusta...
Miikka Hirvonen
Moro.
Joo ei rg-pinnat munkaan osallistumiseen mitenkään vaikuta.Mutta tuosta että pöydät ovat olleet todella
huonossa kunnossa niin olen kyllä täysin eri mieltä!!!Molemmat kisat tänä kautena pelanneena ja useilla
pöydillä lirutelleena niin yleisesti katsottuna pidän pöytiä täysin kilpailu kuntoisina.Jotkut vetää toiset taas ei.
Taisi olla kisoissa vielä suht uudetkin pallosarjat.
Eli jos tässä nyt pitää jotain äänestää niin rg-status pitäisi säilyttää.Jos ei niin pitäkää pinnanne
t.Pastori
Joo ei rg-pinnat munkaan osallistumiseen mitenkään vaikuta.Mutta tuosta että pöydät ovat olleet todella
huonossa kunnossa niin olen kyllä täysin eri mieltä!!!Molemmat kisat tänä kautena pelanneena ja useilla
pöydillä lirutelleena niin yleisesti katsottuna pidän pöytiä täysin kilpailu kuntoisina.Jotkut vetää toiset taas ei.
Taisi olla kisoissa vielä suht uudetkin pallosarjat.
Eli jos tässä nyt pitää jotain äänestää niin rg-status pitäisi säilyttää.Jos ei niin pitäkää pinnanne

t.Pastori
Aika rajua tekstiä..
Yhden vastineen haluan pistää tähän:
Jos jossain on todella surkeat olosuhteet niin kyllä Wessmannin muistokisalta tämä RG-oikeus pitää ottaa pois!!!
Jos näin ei ole tapahtumassa niin(en tod tiedä) sitten tapahtuu todellinen oikeusmurha!
Varauksella samaa mieltä myös Kristallikilpailusta...
Joo asun "melkein" kehä 3:lla", mut haloo!!!
On kyllä hyvä et liitto ja kaisa-jaosto ohjaa toimintaa, mut ehkä joku tolkku pitää tässäkin olla!
Haluaisinkin esittää kysymyksen, että mitkä pelipaikat nyt sitten täyttää nämä jaoston kriteerit tällä hetkellä ja millä perusteilla?
Ja Jarno eipä nuo olosuhteet EBk:llakaan olleet sen kummoiset ainakaan pöytien väännön suhteen (Riippuu tietenkin myös palloista)..
Missäs sit olosuhteet on OK muualla kun Hyvinkäällä?
Yhden vastineen haluan pistää tähän:
Jos jossain on todella surkeat olosuhteet niin kyllä Wessmannin muistokisalta tämä RG-oikeus pitää ottaa pois!!!
Jos näin ei ole tapahtumassa niin(en tod tiedä) sitten tapahtuu todellinen oikeusmurha!
Varauksella samaa mieltä myös Kristallikilpailusta...
Joo asun "melkein" kehä 3:lla", mut haloo!!!
On kyllä hyvä et liitto ja kaisa-jaosto ohjaa toimintaa, mut ehkä joku tolkku pitää tässäkin olla!
Haluaisinkin esittää kysymyksen, että mitkä pelipaikat nyt sitten täyttää nämä jaoston kriteerit tällä hetkellä ja millä perusteilla?
Ja Jarno eipä nuo olosuhteet EBk:llakaan olleet sen kummoiset ainakaan pöytien väännön suhteen (Riippuu tietenkin myös palloista)..
Missäs sit olosuhteet on OK muualla kun Hyvinkäällä?
Moi,
Petellä kaikki kiteytettynä.
Yhdyn tuohon.
-Joonas Ohtonen-
Petellä kaikki kiteytettynä.
Yhdyn tuohon.
-Joonas Ohtonen-
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin
SPONSORED BY:
http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
SPONSORED BY:
http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
No huh!!!!
Vuodesta -88 asti kelloissa käyny taukoamatta (luullakseni) ja käyn edelleen niin kauan kuin pystyn...jaettiin pisteitä tai ei.
Kyllähän asematunnelin pöytää oli jo ikävä viime kisoissa??? Omalta kohdaltani sanon että RB-open ja Kultakello pitää säilyttää rg-kisana.....ja pari-SM:t sinne jos oli luvattu???? Olosuhteet ja tunnelma ollut aina katossa. Siellä on ollut mukava käydä!!! Ja näkeehän sen jo kun tuijottaa pelaajamääriä viimevuosilta, valtaosa tykkää....!!!! Nimim. "pulpetti ku pulpetti".....
Ja niin, Saipakin pelaa SM-sarjaa, mutta onko kukaan käyny vilkasee joukkueen kotiliiterin olosuhteita....tosin tunnelma ei jostain syystä ole noussut kattoon aina, liekkö yhtäläisyyttä pärjäämisen kanssa.
ps. Lundilta terkut liitolle......haluaa että olisi rg-kisoina nuo ed.mainitut!!!!!
T. Jykke
Vuodesta -88 asti kelloissa käyny taukoamatta (luullakseni) ja käyn edelleen niin kauan kuin pystyn...jaettiin pisteitä tai ei.
Kyllähän asematunnelin pöytää oli jo ikävä viime kisoissa??? Omalta kohdaltani sanon että RB-open ja Kultakello pitää säilyttää rg-kisana.....ja pari-SM:t sinne jos oli luvattu???? Olosuhteet ja tunnelma ollut aina katossa. Siellä on ollut mukava käydä!!! Ja näkeehän sen jo kun tuijottaa pelaajamääriä viimevuosilta, valtaosa tykkää....!!!! Nimim. "pulpetti ku pulpetti".....
Ja niin, Saipakin pelaa SM-sarjaa, mutta onko kukaan käyny vilkasee joukkueen kotiliiterin olosuhteita....tosin tunnelma ei jostain syystä ole noussut kattoon aina, liekkö yhtäläisyyttä pärjäämisen kanssa.

ps. Lundilta terkut liitolle......haluaa että olisi rg-kisoina nuo ed.mainitut!!!!!

T. Jykke
Jyrki Ruuskanen ,SaiBi
joo täytyy muistaa sitte arvostaa niitäkin jotka tekee esim. kultakello kilpailun järjestämiseksi ison duunin esim. sinne järkätään iso bussi ajelemaan kuusaan ja kouvolan väliä (tuskin ihan ilmaista lystiä) ja sitten varsinkin sen kuusaan kymin kerhon henkilökunta jotka tekee paljon hyvää työtä (lohileivät
) yms. että vapaaehtoisesti ottaa auttaakseen hienon turnauksen toteuttamiseksi.
jyri kasaa hetkessä pöydät jotta saadaan sekin apusaliksi kelloille ja sen semmosta.
ei voi mun mielestä olettaa että pöydät tms. olisi kaikki samanlaiset tai "huippuluokkaa" koska jos se on kaisassa kriteeri ni niin synkältä kun se kuulostaakin ni aika pitkälti ois kymmenkunta rg kisaa sitte hyvinkäällä.
erilaisista ja vaihtelevista olosuhteista on "kärsitty / nautittu" muissakin kisoissa mm. muutamissa isoissa ja hienoissa kisoissa on pelattu mm 12ft pyrispöydällä mikä on jos nyt väkisin haluaa jotain jostain purnata ni yhtälailla samaa kategoriaa.
se että palkintorahoista vähennetään kellot niin ymmärrän pikku pulimiikin ihan hyvin ja keskittykööt ne siitä marisemaan jotka siellä oikeasti pärjäävät vuodesta toiseen ja kokee sen vääryyden.
itse pool pelaajan pelaan kerran kaudessa juurikin rb-open ja kulta kello kilpailun sen atmofääärin , ihmisten ja kilpailun perinteen takia ja olen nauttinut pelaamisesta kouvolassa joka kerta.
jopa viime rb-openeissa nautin pelaamista sen 8 lyöntivuoron verran mitä sain olla kisoissa mukana (kiitos tuhkis ja saipa)
ps. jos joku haluaa ottaa 200 pelaajan kilpailun kontollee hoitaa vuosittain ni ei muutaku nimeä listaan ni eiköhän johkuu sopuu pääse siitäkin asiasta.
keep on good work jyri/rämä /muut touhupäälliköt jotka mahdollistavat isojen kisojen järjestämisen joka pelimuodossa.
peace

jyri kasaa hetkessä pöydät jotta saadaan sekin apusaliksi kelloille ja sen semmosta.
ei voi mun mielestä olettaa että pöydät tms. olisi kaikki samanlaiset tai "huippuluokkaa" koska jos se on kaisassa kriteeri ni niin synkältä kun se kuulostaakin ni aika pitkälti ois kymmenkunta rg kisaa sitte hyvinkäällä.
erilaisista ja vaihtelevista olosuhteista on "kärsitty / nautittu" muissakin kisoissa mm. muutamissa isoissa ja hienoissa kisoissa on pelattu mm 12ft pyrispöydällä mikä on jos nyt väkisin haluaa jotain jostain purnata ni yhtälailla samaa kategoriaa.
se että palkintorahoista vähennetään kellot niin ymmärrän pikku pulimiikin ihan hyvin ja keskittykööt ne siitä marisemaan jotka siellä oikeasti pärjäävät vuodesta toiseen ja kokee sen vääryyden.
itse pool pelaajan pelaan kerran kaudessa juurikin rb-open ja kulta kello kilpailun sen atmofääärin , ihmisten ja kilpailun perinteen takia ja olen nauttinut pelaamisesta kouvolassa joka kerta.
jopa viime rb-openeissa nautin pelaamista sen 8 lyöntivuoron verran mitä sain olla kisoissa mukana (kiitos tuhkis ja saipa)

ps. jos joku haluaa ottaa 200 pelaajan kilpailun kontollee hoitaa vuosittain ni ei muutaku nimeä listaan ni eiköhän johkuu sopuu pääse siitäkin asiasta.
keep on good work jyri/rämä /muut touhupäälliköt jotka mahdollistavat isojen kisojen järjestämisen joka pelimuodossa.
peace
joo, ja tää mun viesti poikkes muista niin että tää piti päästä sanomaan*Simicek* kirjoitti:Morot, Tuomas puhuu asiaa!!!
Ja Riksa lopeta nuoleskelu![]()

thumbs up!!
tässä Jon puhuu kans asiaa, niin ku moni muukin kantaa ottanut.Carolus Martellus kirjoitti:Jos liitto haluaa viedä asiota johonkin suuntaan(mikä on tottakai ihan oikein) niin toivon todellakin että kyseisen tyylinen kirje on postitettu kaikille kisoja järjestäville saleille eikä ainoastaan Kouvolaan. Koska niin kuin yllä jo on useampaan kertaan todettu kultakellojen ja Red Ball openin pöytien kunto suhteessa muihin kisoihin on vähintäänkin tyydyttävällä tasolla.
Miksi kirjeessä ei vain lue että?: Olemme lisäämässä vaatimuksia Kaisa kilpailuissä kätytettävien pöytien suhteen ja näin ollen käytämme ensi kausen SM kisoissa vain Oulun ja hyvinkään saleja. Lajimme pelaajien ikä jakauman takia meidän on pakko saada parannusta peliolosuhteisiin ja yritämme kannustaa kerhoja ja järjestäjiä uusimaan ja korjaamaan pöytiään. Kyeinen tilanne koskee kaikkia kerhoja joissa on vanha pöytäkanta. Voitte kuitenkin anoa kisoja mikäli 31.7 mennessä olette uusineet vallinne ja pussinne tai hankkineet dynamicin ihania pöytiä....jne jne.
...
Olen kyl sit sitä mieltä palkintorahojen jakamisesta että jos kisalla on liiton status niin silloin pitää noudattaa liiton määräyksiä. Ihan sama onks kyseisis kisois osallistuja 10 tai 1000. Jos ei niin ensin varoitus ja sitten ranking arvon poisto kunnes homma on kirjallisesti luvattu saattaa kuntoon? Jos liiton ohjeet eivät miellytä pitää osallistua liiton kokouksiin....
jos kouvolan nyt pitäs parantaa toimintaansa, mikä on se lopputulos johon heidän tulisi pyrkiä?SBiL kirjoitti:...tulee kilpailupöytien olla erittäin paljon paremmassa kunnossa...myös kilpailupallojen tulee olla paremmassa kunnossa...
tuon kirjeen perusteella ei pysty tekemään mitään, jonka jälkeen voisi olla varma, että statuksen vois taas saavuttaa
tässä ei oo voinu olla täyttä ymmärrystä kun asia on käsitelty - tottahan siinä varmaan on joka sana, mut eihän tää mitenkään voi koskea vaan kouvolaa jos koskis sitä ollenkaan.
palkintoasia on ainoa mikä tulikin hoitaa kuntoon.
SBiL:n Bernie Ecclestonet liikkeellä

Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)
¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
Saimaan Biljardi (SaiBi)
¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
-
Tervehdys Kaisamiehet ja Naiset !
Olen iloinen että tämä asia saatiin pois päiväjärjestyksestä asiallisella keskustelulla ja myönteisellä tavalla nähdä tulevaisuuteen.
Kiitän Kouvolan veljiä omasta puolestani ja tulen myös itse pelaamaan seuraaviin kelloihin.
Kaisjaokselle myös kiitos suoraselkäisestä toiminnasta.
Miellyttävää kesää kaikille yleisesti ja yhtäläisesti A T U
Olen iloinen että tämä asia saatiin pois päiväjärjestyksestä asiallisella keskustelulla ja myönteisellä tavalla nähdä tulevaisuuteen.
Kiitän Kouvolan veljiä omasta puolestani ja tulen myös itse pelaamaan seuraaviin kelloihin.
Kaisjaokselle myös kiitos suoraselkäisestä toiminnasta.
Miellyttävää kesää kaikille yleisesti ja yhtäläisesti A T U