Onks tässä järkee??

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Jorma Kauppinen

Re: Onks tässä järkee??

Viesti Kirjoittaja Jorma Kauppinen »

jouni.tukiainen kirjoitti:Perjantai? Voisi ehkä lähteä pelaamaan, koska silloinkin seuraava päivä on vapaa.. Ei vaan koskaan ole sillon pelejä :cry:
Sipoossa viikkokisat.
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

termis56 kirjoitti:Eipä taida olla järkee , jos vielä tohon jatkais ni ihmettelen myös että seniori RG2 viedään Kuopioon paikasta josta tietääkseni esim, M50 sarjassa ei pelaa ketään eli kaikki etelänmiehet lähtee Kuopioon pelailee keskenään.
40v sarjassa tulee pelaamaan paikallisia siitäkin edestä :wink: ..... Seniori sarjat on pelattu tähän asti perinteisesti samalla paikkakunnalla ... hyvät kisat tulee, kannattaa tulla
Jorma Kauppinen

Viesti Kirjoittaja Jorma Kauppinen »

Piruako noita nuorisosarjan kisoja kiertämään. Jos kierrät 50v sarjan kisat ja meet 60v sm:iin niin jää niistä pisteet saamatta. Pitäs käydä 50v sm:ssä. Minä ainakaan en jaksa noin pitkää sarjaa pelatakaan. Pitäis olla 3 tai korkeintaan 4 peruskisaa ja sm:t päälle, tietenkin kuuskymppisille.
Henry Grahn

Viesti Kirjoittaja Henry Grahn »

termis56 kirjoitti: Itse olen kerran ehdottanut jaettas vaikka puolet potista kauden loputtua esim, 6:lle parhaalle RG sijoitusten mukaan,
se innostaisi kiertämään koko sarjaa ja samalla alkaisi sijoilla 5-8 olemaan arvoa
ja arvaat varmaan ketkä laitto hanttiin ,no tietenki ne jotka kävi ja käy ainoastaan seniori SM:ät
Terv, Pappa
Nämä asiat päättää SBiL eikä peliporukka. Eikä liiton hallituksessa tietääkseni ole viittaamiasi henkilöitä. Tee liitolle esitys. Minä ainakin puollan sitä. Jos minulta kysytään.
Vastaa Viestiin