Sipoossa viikkokisat.jouni.tukiainen kirjoitti:Perjantai? Voisi ehkä lähteä pelaamaan, koska silloinkin seuraava päivä on vapaa.. Ei vaan koskaan ole sillon pelejä
Onks tässä järkee??
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Re: Onks tässä järkee??
40v sarjassa tulee pelaamaan paikallisia siitäkin edestätermis56 kirjoitti:Eipä taida olla järkee , jos vielä tohon jatkais ni ihmettelen myös että seniori RG2 viedään Kuopioon paikasta josta tietääkseni esim, M50 sarjassa ei pelaa ketään eli kaikki etelänmiehet lähtee Kuopioon pelailee keskenään.

-
Piruako noita nuorisosarjan kisoja kiertämään. Jos kierrät 50v sarjan kisat ja meet 60v sm:iin niin jää niistä pisteet saamatta. Pitäs käydä 50v sm:ssä. Minä ainakaan en jaksa noin pitkää sarjaa pelatakaan. Pitäis olla 3 tai korkeintaan 4 peruskisaa ja sm:t päälle, tietenkin kuuskymppisille.
-
Nämä asiat päättää SBiL eikä peliporukka. Eikä liiton hallituksessa tietääkseni ole viittaamiasi henkilöitä. Tee liitolle esitys. Minä ainakin puollan sitä. Jos minulta kysytään.termis56 kirjoitti: Itse olen kerran ehdottanut jaettas vaikka puolet potista kauden loputtua esim, 6:lle parhaalle RG sijoitusten mukaan,
se innostaisi kiertämään koko sarjaa ja samalla alkaisi sijoilla 5-8 olemaan arvoa
ja arvaat varmaan ketkä laitto hanttiin ,no tietenki ne jotka kävi ja käy ainoastaan seniori SM:ät
Terv, Pappa