14.1 SM alkukilpailu Pool Gardenissa
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Herra Johtaja, nää menee samalla lailla kun kasikisat. Eli 32 parasta jatkaa, kisakutsussa näiden alkukilpailujen osalta pitäis lukea vissiin:mäksy kirjoitti:pokaalit ja mitalit neljälle parhaalle? eli vedetään voittajaan asti? ei lopeteta kun 32 on jäljellä niinku kasin karsinnoissa?
Palkinnot: 32 parasta SM-finaaliviikonlopulle 64 parhaan joukkoon.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
niin mä vähän kelasinki.. meinas tulla liru housuun ku luin kisafläbärin.. eikä sun tommi tarvii mun peppua nuolla, kyl sä pääset pelaa...Tommi Lamminaho kirjoitti:Herra Johtaja, nää menee samalla lailla kun kasikisat. Eli 32 parasta jatkaa, kisakutsussa näiden alkukilpailujen osalta pitäis lukea vissiin:mäksy kirjoitti:pokaalit ja mitalit neljälle parhaalle? eli vedetään voittajaan asti? ei lopeteta kun 32 on jäljellä niinku kasin karsinnoissa?
Palkinnot: 32 parasta SM-finaaliviikonlopulle 64 parhaan joukkoon.
Joonas Mäkinen, Luna
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Onks varma sit kans?mäksy kirjoitti: niin mä vähän kelasinki.. meinas tulla liru housuun ku luin kisafläbärin.. eikä sun tommi tarvii mun peppua nuolla, kyl sä pääset pelaa...
Mut joo, streittiSM pelataan siis samalla tavalla kuin kasipallo, 32 parasta jatkaa seuraavalle finaaliviikonlopulle.
Tommi Lamminaho