2-divari 32 cup Lahti

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

AlexiS kirjoitti:Hohhoijaa.
Ei harjannu Vilponen eikä Allu vieny.. Pelattiin Jonin kans kilpabiljardia.. :shock:
Muistelin kyl et oisin joskus osannu tehdä käsipallosta kolme palloa mut ei se vaan enää onnistunut. Aika todella päivää.. :shock: :shock: :shock:
Sul on vaan niin huono muisti... :( :wink:
Mikko Jäntti
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Luulen että Simo tarkoitti että HIENOA kun ajatellaan omalla järjellä eikä viedä väkisin `ohje-kirja-säänöjä´ läpi. Retsi veti hyvin kisat. Kiitos rennosta ilmapiiristä. Oli mukava pelata vaikkakin pöytien kanssa ei päässyt `sinuiksi´. Lappeenrantaan pitää päästä päivää aiemmin tyyppäämään lavetit. :wink:
buddy

Mun silmään SIMOn kommentti oli pelkästään negatiivissävytteinen... :?

Onnittelut voittajalle ja Piakin pelannu hienosti, monta kovaa pelimiestä ollu vastassa ! 8)
Mikko Jäntti
buddy

rz kirjoitti:Musta se oli sarkastinen, mutta mistäs näistä tietää ellei viljele näitä :lol: :D :) :shock: 8) :P :roll: :wink:
Naulan kantaan kuomaseni.
Mikko Jäntti
buddy

Kiitokset myös tulospäivityksistä !
Mikko Jäntti
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

rz kirjoitti:Musta se oli sarkastinen, mutta mistäs näistä tietää ellei viljele näitä :lol: :D :) :shock: 8) :P :roll: :wink:

Sarkasmi on vaikea laji. Mä en oo noin sataanyhdeksäänkymmeneen viestiin laittanut vielä yhtään hymiötä ja oon varmaan suurimmassa osassa tullut väärin ymmärretyksi.

Yritän kyllä jatkossakin tulla ymmärretyksi pelkästään lyyrisin keinoin. Onneksi musta ei tullutkaan mitään kirjoittamisen ammattilaista. Ois voinu jäädä elanto ohueksi.

Ainiin. Onnea menestyjille.
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Tää `Retsin tapa´ on ainoa oikea (kisojen lohkottaminen kahdelle salille ja voittomäärät +1). Voittomäärät on nostettava aina kun mahdollista edes yhdellä. Kapakkakisoissa voi vetää kahteen voittoon hampaattomien karvahattujen kanssa. Shoot-Out on ihan oma lajinsa (hauskanpitoa muutaman bissen avustuksella).

Yleisesti kakkosdivarin tavoitteet on ollut mielestäni hiukan pielessä. Voittomäärät päätettiin olettamalla ettei pelaajat halua (osaa) pelata suuriin erämääriin. Jokainen pelaaja jonka kanssa olen jutellut niin haluaa nostaa voittomäärää.

I-divarissa ja mestiksessä jätetään huomiotta huonoin kisa. II-divarilaiset pakotetaan pelaamaan (lue: kiertämään) kaikki kisat jos haluaa pärjätä loppu rg-tilastossa. Mun mielestä II-divarilaiset ei välttämättä ole niin aktiivipelaajia kuin ylemmät sarjan pelaajat. Kuitenkin heidät `pakoitetaan´ aktiivisesti kaikkiin kisoihin. Huonoin sijoitus on jätettävä huomiotta lopullisessa rg-tilastossa! :!:
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

rob kirjoitti:
SIMO kirjoitti: Itse olen pienten voittomäärien
kannalla, koska mielestäni se antaa pienen yllätysmomentin.
Nostat yllätysmomentin taitotasoa tärkeämmäksi asiaksi?

Huh huh.. :?
Itseasiassa Simolla on pointtinsa sanomisissaan. Kakkosdivarin tarkoitus on olla lähempänä jokamiessarjaa ja osallistuminen pyritään tekemään mahdollisimman houkuttelevaksi myös aloitteleville pelaajille. Hieman lyhyemmät voittomäärät ovat yksi osa tätä ajatusmallia. Kuten jo toisaalla on sanottu, konsepti on toiminut.

Fakta ei silti ole muuttunut, kohtuuhyvä pelaaja jokaisen kisan on kuitenkin voittanut. Toki Lahdessa oli enemmän pöytiä tarjolla ja näin voitiin pelata jo alkupelit neljään. Ei tästä nyt suurempaa hässäkkää tarvitse nostaa, asia on keskustelu jo moneen kertaan..... :wink:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Vastaa Viestiin