Oletpa sitten vielä lajin vasta-alkaja tai jo pidemmälle kehittynyt, snookertaitojasi hiova pelaaja, nyt olisi oiva tilaisuus päästä oppimaan lisää Pitäjänmäen yksityistilassamme!
Olen 35-vuotias snookerin aktiiviharrastaja ja peli-intoilija, ja pelikokemusta minulla on 20 vuoden ajalta. Olen vuosien saatossa opettanut monia tuttaviani ja muita kiinostuneita lajin pariin, ja on minua valmennustaidoistakin kehuttu. Varsinainen kisapelaaja en ole, mutta olenpa tuon maagisen sadan breikin pelitilanteessa kuitenkin onnistunut tekemään
Pelitilani sijaitsee Pitäjänmäellä. Itse tila on entinen toimistotila, jossa on yksi juuri kunnostettu, mallikkaasti toimiva snookerpöytä. Tila on hyvin rauhallinen ja sisältää kaiken tarvittavan: lainakepit, vessan, keittiönurkkauksen ja jääkaapin.
Tarjoan valmennusta sopimuksen mukaisesti milloin tahansa ja minkä tahansa kestoisina sessioina – varmasti mieluisaan hintaan. Ota hyvin matalalla kynnyksellä yhteyttä, niin sovitaan kaikesta tarkemmin! Minuun saat yhteyden joko puhelimella numerosta 040 572 4802 tai sähköpostilla osoitteesta tatudeemus@gmail.com.
Terveisin,
Tatu