Taitaa Gomez olla liekeissä. Mun veikkaukset on menny totaalisen pieleen koko kisojen ajan (huono arpaonni
9-MM
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Onkohan tää joku rahastuskeino ettei livescoring ole toiminnassa jotta ihmiset ostais noita sivujen omia striimioikeuksia....... Huhhuh, nää on sentään MM-kisat
Taitaa Gomez olla liekeissä. Mun veikkaukset on menny totaalisen pieleen koko kisojen ajan (huono arpaonni
) mut oisko siinä uus maailmanmestari? Nyt tosin vois jo toivoa Földesille maailmanmestaruutta, mut matkaa vielä on! 
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Asiantuntevaa tietoa tuli jo muualta. Nyt näyttää kyllä heikolta, mutta kun Matchroomista on puhe niin mitä vaan voi tapahtuajaolsten kirjoitti:Mites Mosconi-valinnat, joko ne on tehty? Toivottavasti on, sillä nyt meni vaikeeks...Tommi Lamminaho kirjoitti:Hetken pimennossa, todella mahtavaa 3/4 eurooppalaisia semeissä!
Tommi Lamminaho
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Huikee suoritus Vilmosilta myös! Peach melkoinen yllätys mutta pelannut ilmeisen jäätävää turnauksen ekaa peliä lukuunottamatta ja se kvartsin kylmäpäisyys Bustia vastaan oli äärimmäisen vakuuttava! Gomez näemmä päässy vauhtiin taas kakkospöydällä, nyt jo 9-4.
Tommi Lamminaho
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
http://pinoyvid.blogspot.com/2007/11/dj ... world.html
Tossa on toi Busti-Peach insidentti videolla...
TV-ajat oli tuolla aiemmin, mut en tiedä voiko niihin luottaa kun matsit alkaa millon sattuu..
TV-ajat oli tuolla aiemmin, mut en tiedä voiko niihin luottaa kun matsit alkaa millon sattuu..
Tommi Lamminaho
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Joo, tais lähteä vähän yleisön mukana siihen meuhkaamiseen, hieman hämmästyttävää kieltämättä.. Olikos Maukka fanittamassa?rob kirjoitti:Ysiin osu ekana, ehdottomasti. Ihme itkemistä Bustamantelta..Tommi Lamminaho kirjoitti:http://pinoyvid.blogspot.com/2007/11/dj ... world.html
TV-ajat oli tuolla aiemmin, mut en tiedä voiko niihin luottaa kun matsit alkaa millon sattuu..![]()
Pistin kanssa merkille epäurheilijamaisen käytöksen, kättelyn Bustilta matsin jälkeen. Peach tulee kättelemään, Busty katso pois päin ja ottaa löysästi Darrylyä kädestä kiinni, samalla kun istuu ja katsoo poispäin.
Tommi Lamminaho
http://www.espnstar.com/tvtimes/T_White kirjoitti:Moneltakos tuo Finaali alkanee Espn:llä tätä meidän aikaa?
DARYL PEACH (ENG) vs. ROB. GOMEZ (PHI)
Pakko katsoa.
Valitse tuolta
Country: China
Channel: ESPN China
From: 11-Nov-2007
To: 11-Nov-2007
All times are Singapore/Hong Kong times
Ohjelman mukaan peli alkaa 14:30 eli 9:30 suomen aikaa. Pelit jatkuvat klo.17.00 suomen aikaa. Kommunikaattorin klo. näyttää, että aikaero olisi viisi tuntia eli sen mukaan laskin.
Älkää hirttäkö minua jos olen väärässä vaan tutustukaa aikatauluun itse.
-
Tommi Lamminaho
- Viesti:
Joo niinpäs näköjään onkin. Mun kommari näyttää vieläkin sinnikkäästi viittä tuntia, mutta kuusi se on. Kommari lähtenee roskiin.T_White kirjoitti:Jes. 6h ,ja tästä voi vielä tarkistella:
http://www.dhl.fi/publish/fi/fi/tools/w ... .high.html