Onkohan tää joku rahastuskeino ettei livescoring ole toiminnassa jotta ihmiset ostais noita sivujen omia striimioikeuksia....... Huhhuh, nää on sentään MM-kisat
Taitaa Gomez olla liekeissä. Mun veikkaukset on menny totaalisen pieleen koko kisojen ajan (huono arpaonni ) mut oisko siinä uus maailmanmestari? Nyt tosin vois jo toivoa Földesille maailmanmestaruutta, mut matkaa vielä on!
Huikee suoritus Vilmosilta myös! Peach melkoinen yllätys mutta pelannut ilmeisen jäätävää turnauksen ekaa peliä lukuunottamatta ja se kvartsin kylmäpäisyys Bustia vastaan oli äärimmäisen vakuuttava! Gomez näemmä päässy vauhtiin taas kakkospöydällä, nyt jo 9-4.
TV-ajat oli tuolla aiemmin, mut en tiedä voiko niihin luottaa kun matsit alkaa millon sattuu..
Ysiin osu ekana, ehdottomasti. Ihme itkemistä Bustamantelta..
Pistin kanssa merkille epäurheilijamaisen käytöksen, kättelyn Bustilta matsin jälkeen. Peach tulee kättelemään, Busty katso pois päin ja ottaa löysästi Darrylyä kädestä kiinni, samalla kun istuu ja katsoo poispäin.
Joo, tais lähteä vähän yleisön mukana siihen meuhkaamiseen, hieman hämmästyttävää kieltämättä.. Olikos Maukka fanittamassa?
Valitse tuolta
Country: China
Channel: ESPN China
From: 11-Nov-2007
To: 11-Nov-2007
All times are Singapore/Hong Kong times
Ohjelman mukaan peli alkaa 14:30 eli 9:30 suomen aikaa. Pelit jatkuvat klo.17.00 suomen aikaa. Kommunikaattorin klo. näyttää, että aikaero olisi viisi tuntia eli sen mukaan laskin.
Älkää hirttäkö minua jos olen väärässä vaan tutustukaa aikatauluun itse.