Sit jengillä on himmee visio keppien kieroutumisesta. Ostat kepin. Pelaa viikon (tai kk) ja hiffaat että tämähän on kiero. Meet kauppiaan puheille ja vaadit uutta tilalle. Et taida saada. Jos ostotilanteessa tai heti sen jälkeen huomaat kepin olevan epäkurantti voit vaatia vaihtoa. Mutta jos pelaat viikon ja tuot käytetyn ja kolhitun shaftin takas väitän, ettei myyjän tarvitse sitä vaihtaa. Kuka tietää vaikka olisit käyttänyt keppiä viikon (puntti)salilla. Venyttelykeppinä. Tai olisit unohtanut kepin nojaamaan kahdeksi yöksi suihkun nurkkaan. Shaftit on kulutushyödykkeitä joille on laskettavissa elinkaari. Mutta hyvin hoidettuna ja oikein säilytettyinä niiden elinkaarta voi jatkaa moninkertiseksi.
PS. Oon nähnyt kuudensadan euron butteja jotka on kieroja. Ei pelkkä tuotebrändi takaa laatua. Ostajan pitää aina tarkistaa tuote ennen käyttöönottoa.
Jermu.Taurama kirjoitti:Safti on mielestäni suora, voi tulla vaikka itse katsomaan, tai pyytää vaikka lisää kuvia saftista.
Jermu sorry, ei ollut tarkotus dissata sun Predaa. Tää nyt meni vähän offtopikiksi. Suora ja käytetty on varmempi ostos kuin uusi (juuri tehtaalta tullut).
Tekis melkein mieli ostaa tämä keppi mutta tosissaan se vaatis että sais oman myytyä pois joka vituttaa äärettömästi.. sillä itellä on Predator SP4RJL, jossa siis 314^2 shafti paikallaan. kierompaa keppiä saa toki etsiä. Olin intissä kun se kesällä jenkeistä ostettiin ja käyttänyt sitä noin 4-8 päivää(2-8h/pv) /vko 5kk kunnes huomasin sen olevan täysin kiero.. ihmekkään jos pallo lähtee eri suuntaan ku pitäis ku shafti on varsinkin kärjestä ihan ihme suuntaan sojottava.. toisaalta vois vaan ostaa z2:en ja pitää vanhan butin joka on kolhimaton. shaftin kierouden syytä ei voi toki tietää, sillä keppiä pidetty kovassa kotelossa aina. Tiedä sitten onko muilla predatorin omistajilla samoja ongelmia paljonkin..
Sami_Timonen kirjoitti:Suomenbiljardimyynti lopettaa kokonaan predatorin tilaamisen laatuongelmien vuoksi..
(joo mullakin on predator pelissä )
Ei ihan noin mustavalkoinen stoori oo. Preda oli markkinoiden ykkönen. Myynti kasvoi; laatu putos. Nyt Mezzillä kasvupaineita; laatu heikkenemässä. Grippivikasia palautettu paljon. Itse palautin kieron Mezzin butin; nyt vedän Predalla (se on pysynyt suorana jo 4 vuotta). Muutaman vuoden sisään odotettavissa jonkun uuden mullistavan brandin esiinmarssi. Aasialainen uusi universumin 11-pallomestari pelaa S-hit kepillä. "Tällä supa-pro nanotech kepillä en vain voi lyödä ohi! Se korjaa kaikki virheeni ja jopa ohjaa ajauksiani..."
Mulla kävi silleen ku valitsin uutta breikkeriä (inhimillisen erehdyksen mahdollisuus on olemassa), että vertaillessani mezzin ja predan tuotteita kaverailta, tulin siihen tulokseen, että predan safti oli pidemmälle tasapaksu ja sillä sai paremman tuntuman sahatessa tiukalla suljetulla otteella. Sit ku sain postista kepin ja menin testailemaan, niin se profiili oli just päinvastoin kuin kokeillessa niitä eri kepeillä. Eli on kyllä heittoja predan saftien profiileissa, tai sit mulla meni nupissa jotain ristiin mikä saattaa olla hyvinkin mahdollista, ku ilman lääkkeitä vielä...