14.1 SM Seniorit
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Re: 14.1 SM Seniorit
Terve Vaasasta.
MN40
Aaltonen Ari
Alanen Juha-Pekka
Hakala Reijo
MN50
Hakkola Esko
Seura on Vaasa Senior Biljard (VSB)
-Esko
MN40
Aaltonen Ari
Alanen Juha-Pekka
Hakala Reijo
MN50
Hakkola Esko
Seura on Vaasa Senior Biljard (VSB)
-Esko
Esko Hakkola
Pro Biljard Club Ry
Vaasa Billiard
Pro Biljard Club Ry
Vaasa Billiard
-
heikun-keikun eikun , Vaari Paavo,TBK, MN-40,sarja, mukaan kolottaa palloi, vai mites se meni, näkymisiin 

Paavo Vaari,GU (tuulta päin,selkä eellä) 

-
tere taas,miekin oon jo fiiskymppinenkuiniin kirjoitti:Eiks noi 40v. juniorit, joilla on parempi näkökyky vois pelata city-poolissa ja 50v. Kasissa, kun siellä on kunnon valot. Jos niin ei käy, niin sitten mä en ainakaan tuu pimeeseen pelaamaan.

Lauri Hietala , Baari , MN40
-
kuiniin kirjoitti:Juu..u. Siellähän sitten pelailette. Toisaalta onhan se ihan hyvä, ettei meikä ole paikalla. On jollain paremmat mahdollisuudet mitalille. Mikä sen arvo sitten lienee..... ?
Onkos Kasissa enemmän pöytiä kuin City-poolissa? Vai mikä lienee syy arvioon, että pelit menevät jouheammin tällä pelipaikkajärjestelyllä.
Hyvää pelionnea sitten vaan kaikille. Jos se nyt sitten on onnesta yhtään kiinni.

Mitä kohtaa et Retsin vastauksessa ymmärtänyt?
T Mella
Mä en kyllä nyt oikein ymmärrä kirjoittajan pointtiakuiniin kirjoitti:Juu..u. Siellähän sitten pelailette. Toisaalta onhan se ihan hyvä, ettei meikä ole paikalla. On jollain paremmat mahdollisuudet mitalille. Mikä sen arvo sitten lienee..... ?
Onkos Kasissa enemmän pöytiä kuin City-poolissa? Vai mikä lienee syy arvioon, että pelit menevät jouheammin tällä pelipaikkajärjestelyllä.
Hyvää pelionnea sitten vaan kaikille. Jos se nyt sitten on onnesta yhtään kiinni.

Tere Retsi Laita 40v sarjaan Timo Siekkinen Ritz club 

-
morjens, se oli muuten hyvä biisi, tuo, Valonkantaja, ra......ja ,juu et sillee.perustuu tämäkin vissiin vielä vapaa-ehtoisuuteen, joskus vaan tulee niin syyllinen olokuiniin kirjoitti:Ihan ok. Ajattelin vaan ehdottaa jotain joustavuutta, mutta ainahan se oma etu menee yleisen edun edelle.

Kuka tää hemmo oikein on? Näitä lisääkuiniin kirjoitti:En taatusti ole ainoa, joka on sitä mieltä, että City-poolin pöytien valot on huonot. Se on se mun pointi, mitä joku ei ymmärtänyt aikaisemmista viesteistäni. Olis mukava nähdä kunnolla pallo toisestakin päästä pöytää. Valot on samaa surkeeta 60-luvun luokkaa, mitä on myös Galaxissa Tampereella. Siellä siitä oli useamman paikalla olevan pelaajan kanssa juttua 8 pallon SM kisojen aikana. Mä vaan olen ainoa, jolla on "munaa" puhua ja kirjoittaa julkisesti näistä epäkohdista. Muut myötäilee ruskean kielensä kera, ettei vaan tule keljun ihmisen mainetta. Mun mielestä vaan on tärkeää saada pelata kunnolliseissa olosuhteissa, joissa varmaan nää hyvän näkökyvyn omaavat, vajavaisiin oloihin tyytyväiset myötäilijät eivät ole tottuneet pelaamaan ja siksi kokevat tällaiset arvostelut turhiksi.
Ruskeakielisyys ei todellakaan paranna epäkohtia ja siksi minulla ei ole, eikä koskaan tule olemaan sellaista.
Mielummin elän päivän seisaallani kuin sata vuotta polvillani. Jos sitä ei ymmärretä, se ei ole minun ongelmani, vaan niiden muiden.

Jo alkais senioritouhu mennä vauhdilla johonkin suuntaan, tää on oikeeta meininkii

Mitä niistä oikeilla nimillä kirjoittajista, niitähän riittää. Tää on paljon hauskempaa ku joku uskaltaa heittää tollasta läppää nimimerkin takaa. Mullakin oikeen hiki tulee selkään, ku en tiiä ett avaudunko kunnolla vai vihjailenko vaan. Tää klounihan voi olla mun joku kaveri...tosin ei mulla ketään kavereita oikeesti oo

Ps. Ainii Kuinii, voinx mä laittaa sulle yv:ä jotain ihan sairasta läppää; niinku sillee ett mä haukkuisin kaikki salit (varsinki ne mis en oo edes käyny) ja valot ja baaririskit ja vessat ja ihan kaikki. Nii sit sä niinku laittasit sen eteenpäin ja sit kukaan ei tietäis, ett se onki mun sekoiluu. Must siin ois oikein luomumunaa kerrakseen. Arvaa vaa, ett jengi hiiltyis. Ihan niinku nois sunki viesteis oli pohjimmiltaa varmaan tarkotus.
Pps. Sääli, ett sullon munat ihan loppu, etkä uskalla tulla Lahteen, olis ollu kiva vähän teikata sun kanss Lahess...ilman panosta tietenki.
Nimimerkki: " Never Too Much Late "
Vaihdahan Mika paremmat valot työpöydällesMika Salonen kirjoitti:Sotkin näköjään nimimerkit keskenään...Mika Salonen kirjoitti:Kirjoittajan nimi tuli esiin ketjussa.

Nimimerkki: Too Late ?
-
terve vaan ,NM:.kuiniin, mie en tosta siun "ruskeesta"kielestä tiiä, se ei oikeen oo minkään "väärtti".oma-kohtaisista kokemuksista tiiän,jotenkin, miekin, että tuo maine kasvaa, mitä enemmän laukoo. tuota, olis varmaan kauden alussa kantsinut funtsia, onko tässä mitään järkee, ja tulla tonne MN-40:en sarjaan, olis voinut noi valo-syyt jäädä taka-alalle, ainakin hieman sivuun, ni olis nyttenkin saanut naattia Retsin "VALAISTUKSESTA" , muusta mukavasta puhumattakaan. Itse en varmaankaan oo suurimman pelaaja-porukan mielestä, luultavasti sanoistani ,ehkäpä myös teoistani johtuen mikään miellyttävin "hemmo", enkä sitä keltään anele tai pyytele, mut kun en oo päättämässä enkä haluakaan sellaista tehdä, niin paree ku soittelee niil sävelil jotka on luotu, saatu, tuotu tai tehty. ps."muna" suus on vaikee puhua, ja "muna" käress on vaikee pelatakuiniin kirjoitti: Mä vaan olen ainoa, jolla on "munaa" puhua ja kirjoittaa julkisesti näistä epäkohdista. Muut myötäilee ruskean kielensä kera, ettei vaan tule keljun ihmisen mainetta.

-
Uskaltaakohan tänne edes ilmoittautua, on sen verran tiukkoja kommentteja...?
Matti Vanhala kuitenkin mukana, seura KaKa ja sarja 40v eli Retsin pöydät kirkkaitten lyhtyjen alla.
Matti Vanhala kuitenkin mukana, seura KaKa ja sarja 40v eli Retsin pöydät kirkkaitten lyhtyjen alla.
Puhelimella ilmoittauduin jo aikaisemmin mutta laitetaan nyt varalta tännekin eli Kauko Keskinen ja Mika Määttä mukaan kisoihin. Toivottavasti saadaan hyvät kisat aikaiseksi 
Edittiä vähäsen, molemmat MN40

Edittiä vähäsen, molemmat MN40
-
Ei ole mahdollista, koska en pääse kisoihin kun olen töissä.Mika kirjoitti:Toivottavasti saadaan hyvät kisat aikaiseksi![]()

T Mella
-
Henry Grahn ilmoittautuu sarjaan M50.
Seppo Jehkonen, Story ilmottautuu myös mukaan 40 vuotisten kisoihin.