O: Kaisa/Pyriskeppi
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
O: Kaisa/Pyriskeppi
Löytyiskö joltakulta kätköistä kevyttä kaisa-/Pyriskeppiä. Pelasin Kaisa-MM-satelliiteissa kierolla kaksiosaisella kaiserin salikepillä ja kait tuonne MM:iin tarttis saada käteen joku solidimpi köö. Kokeilin noita 700-1000 grammaisia Zenithejä käteen eikä ne soveltuneet sitten lainkaan, liian takapainoisia/painavia.
Löytyiskö apuja/ehdotuksia?
Löytyiskö apuja/ehdotuksia?
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
Re: O: Kaisa/Pyriskeppi
Korjauksena, että kokeilin tuollaisia vanhoja yksiosaisia möhkäleitä, uudesta longonista ei ole kokemusta.
Terve mulla yx 700g vanha kunnon zenit jos kiinnostaa laita tarjous yv kiitti 

Terve. Mulla on joo myös vanha Zenithi millä pelasin 10 vuotta sitten muttei sovi käteen enää yhtään. Lisäksi taidan tällä kertaa kelpuuttaa mielelläni kaksiosaisia keppejä. Mutta siis ei kiitos Zenithejätimoas kirjoitti:Terve mulla yx 700g vanha kunnon zenit jos kiinnostaa laita tarjous yv kiitti

olis myynnis pari kuukaut vanha longoni yksiosanen.. ei sovi omaan käteen. ei lommoja..
Olen tulossa sinne suuntaan Tamperetta pelailemaan jo maanantaina. Soittele, jos pääset paikalle.Hepsu kirjoitti:Hyvä jaolsten säähän osaat jo melkein Tanpereemmurretta.Tampereen Ammattiklubilla on myynnissä kaksosanen uusi longoni, joka on vähän vanhan zenithin kaltainen näöltään, tälläsellä kepillä pelaa mm. Ari "Partti" Järvinen hintaakin olis tasan 220€.Kokeilla saapi paikampäällä perjantaisin klo:17.30 jälkeen tai sopimalla mun kans.
T:Harri "Hepsu" Hepo-oja 0400637715
keppi on 720 painonen ja 162 pitkä.. ei ihan luotisuora.. hinta 60€..
Kokeilen nyt vielä tommosia uusia Longoneita ja teen sitten sen mukaan johtopäätöksiä. Kuulemma Biljarditarvikkeisiin olis noita tulossa muutamia.