Biljardipaikkoja Suzhoun kaupungissa?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Mir

Re: Biljardipaikkoja Suzhoun kaupungissa?

Viesti Kirjoittaja Mir »

Näistä itärannikon kaupungeista löytyy hirveä määrä biljardisaleja, mutta tässä naapurikylässä tuli käytyä vain yhdessä. Kyseinen sali sijaitsee ytimen ison kävelykadun (Guan Qian Jie) varrella, lähellä keskustan puoleista päätyä neljännessä kerroksessa. Pöytiä ainakin 50, laatu varsin hyvä ja ilmapiiri oli viihtyisä.

Englantia saleilla, tai muuallakaan, ei sitten yleensä osaa kukaan, joten suosittelen varaamaan esim. lonely planetin pienen sanakirjan elämän helpottamiseksi.
laurih

Re: Biljardipaikkoja Suzhoun kaupungissa?

Viesti Kirjoittaja laurih »

Moro,

Huomasin vast nyt sun viestin. Sori vaan, en nyt just tiedä ton Suzhoun salitilanteesta, mut pari mun kaveria on käyny tuol Pingdingshanissa. Se on kartalla noin 10 senttii vasemmalle, tietysti siell luonnossa matka on aika paljonki enemmän ( en tiiä ton kartan mittakaavaa). Siell kuulemma enemmän pelataan pöytätennistä, mutt on kuulemma pari hyvää bilissaliaki. Jos sullon aikaa nii suosittelen paikkaa.
Jos löydät jonkun hyvän salin Suzhousta, nii laita ihmeessä jotain tietoo vaikka yv:ä, jos vaikka pidettäis Barin seuraavat skabat siellä.
Nii ja jos satut käväsemään Shanghaissa ja törmäät yhteen naikkoseen nimeltä Li La, nii kerro ihmeessä Latelta terveisii. Mä olin kirjeenvaihdossa sen kaa ´70 luvun puolivälissä, mut oli pakko laittaa bänät ku en saanu mitää selvää sen käsialasta.

Terveisin Too Late
Vastaa Viestiin