Mailan käsittely

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Q-slik on parasta... en kylla oo varma etta saako sita suomesta,

Mutta kanilla sita on.... jos se ei oo ryypanny sita suruun...
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Tilasin just eilen SlipStick Conditionerin, käytännön testi tapahtuu tänään tai huomenna. Arvostelu luvassa pikimmiten :wink:

Onhan näitä markkinoilla ja Q-slik on ihan ok vaihtoehto sekin. Tätä Slipstickii on kehuttu myös melkoisesti joten makuasia lienee (vai oisko Goldenilta jääny kokematta tää uus mullistus? :shock: )
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Enpa ole koittanut tuota kyseisesta mullistusta.

Edellinen koittamani mullistus on ostos TV:n suksipussi joka toimii myos laskuvarjona. En ollut tyytyvainen joten palautin tuotteen. Mutta kaikeksi ilokseni he antoivat minulle lohdutukseksi tuopinalusen, joka toimii samalla Iirin kielen sanakirjana.
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Mä oon aina kastanut oman kööni tervassa :wink:
Kuva
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Steak kirjoitti:Mä oon aina kastanut oman kööni tervassa :wink:
Älkääs nyt pojat. Tehän puhutte ihan silkkaa potaskaa ja johdatte kysyjää pahasti harhaan. Itse vaihdoin taannoin shaftimateriaalini puusta kaktukseen. Pientä pistelyä lukuunottamatta luistaa tosi hyvin.

Ja aikuisten oikeesti: shafti kannattaa pitää puhtaana, pyyhkiä liat pois kostealla (ei märällä) paperilla/pyyhkeellä. Lian poistamisen jälkeen puun syyt ovat auki, joten ne pitää sulkea. Tähän käy mm. aikakauslehtipaperi joka on kiiltävää tai esim. erityisesti tätä varten valmistettu nahanpala. Paperia/nahkaa hinkataa shaftia vasten siten, että pinta lämpenee voimakkaasti. Lämpö sulkee puun syyt ja pitää suuremmat liat poissa ja helpottaa luisto-ongelmaa.

Ja "maila" luistaa hyvin. :wink:
Mikko Jäntti
Steak

Viesti Kirjoittaja Steak »

Markus kirjoitti: ....

Aika nopsaan heräsit markus tähän keskusteluu :lol: :wink:
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Kyl mä luotan AINA siihen mitä Markus sanoo. Jos jollain on kokemusta asioista niin se on Markus. Tähänkään topickiin ei voinut lähteä suinpäin paukuttelemaan (vähintään pari-kolme kuukautta kenttätyötä). Tämä vaatii käytännön kokemusta ja vaihtoehoisten kiillotusmateriaalien kokeilua. Snickers hyvänmakuinen, tahmeahko ja rapea pähkinämäinen, mutta karhean luistava. Tupla taasen hiukan toffean oloinen, mantelimainen; karvaan liukuva. Ja lopuksi ehdoton (minunkin) SUOSIKKI: Geisha! Makea, voimakas kaakaon maku, häivähdys vaniljaa ja AH, lopussa vohvelinmurenia (hellimässä kielen ja kitalaen pintaa). Kyllä Geisha on paras kiillotuspaperi. Vain tyttö-suklaan käärepaperi sopii tehtävään… :D
TNT

Viesti Kirjoittaja TNT »

No mut milläs nyt hinkataan shaftit kiiltäviks ku Geishan ympärillä onkin muovikääre nykyään??? :shock: :wink: :lol:
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Geishan patukkamodeli on muistaakseni 45g. Jos tää on muutettu muovikääreksi, niin pitää sitten siirtyä nappirullaan. Painoa sillä on muistaakseni 55g. Painoa suklaaannokseen tulee lisää n. 21% joka on suoraan lisättävissä elopainoon kauden lopulla. Nyt herää kysymys millä kevytsarjalaiset kiillottaa shaftin? Heiskanen, Kaipainen jne. Lamminaholta voisi kysyä myöskin neuvoa. Siis miten se kiilotti shaftin noin 6 vuotta sitten…
TNT

Viesti Kirjoittaja TNT »

Mut jos söis vaan vähemmän sitä suklaata, niin ei shaftikaan likaantuis niin nopeesti... ja sit pääsis ehkä itekki siihen "kevytsarjaan" :roll:
Vastaa Viestiin