dobermann kirjoitti:
Vikat pelit pääsystä cuppiin siirettiin (looserside) sunnuntaille, mutta tokavika kierros lopetettiin la noin 24.00. Saisko Sbillitä selvityksen miksi kisat pelattiin näin pienellä salilla. Kaveri odotti 7 tuntia peliään; meni tiedustelemaan alkamisajankohtaa; kuuli että se on kolmastoista alkava (+-3h). Sillä allkoi duunit ennen peliä (joutui lähtemään kesken kisojen). 14 tuntia salilla notkumista tappaa heposti pelifiiliksen. Näihin on aivan pakko saada muutos. Kisoissa oli kaksi junnupelaajaa. Eipä varmaan nähdä samoja junnuja enää 3-divarikisoissa…
Sit nää kommentit voi jättää väliin: miksi menit, kuka pakotti, lopeta pelaaminen… 
Ana puhuu täyttä asiaa, ei varmaankaan oo kenenkään pelaajan etu että joutuu noinkin pitkiä aikoja odottelemaan, jos halutaan että porukkaa kisoissa käy (vaikkakin sitten ihan lapastenkin tasolla), pitää joku tolkku olla noissa odotusajoissa. Samoin jos junnuja halutaan saada osallistumaan muihinkin sarjoihin kuin omiinsa, pitää joku roti olla noissa päättymisajoissa, tuskin kovinkaan moni vanhempi haluaa että lapsensa (sanotaan vaikka 15 vuotias) notkuu puoleen yöhön baarissa kännisten ukkojen seurassa ja ottaa sieltä esimerkkiä kuinka tätä lajia pelataan.
Tommi Lamminaho kirjoitti:
Enpä keksi itse muuta syytä kuin sen että kolmosdivarin kiinnostus kuluvalla kaudella on ollut huikea, yllättäen niin kilpailukalenterin suunnittelijan kuin koko pooltiimin. Edelliskaudella osallistujamäärät kahdessa kolmosen lohkossa oli paljon pienempiä yhteenlaskettunakin. Viime tinkaan saliakaan ei tietenkään lähdetä muuttamaan mutta jatkoa varten voittomääriä on vaan pakko sitten supistaa tilanteen mukaan. Jos virallisemman selvityksen tahdot niin luulen jotain tän tyylistä tulevan vastaukseksi.
Tuotanoin, mä kyllä väittäisin ettei ois tarvinnu olla mikään rakettitiedemies tajutakseen että helposti kaks lohkoa yhdistämällä (toisessa viime vuonna käsittääkseni hyvinkin lähellä 64 pelaaja, 50+ ainakin / kisa ja sitten puolet pienempi toinen lohko, niin 1+1 on tässä tapauksessa vähintäänkin se 64?
Eli asiallisesti kysyttynä, mikä kuningasidea oli laittaa selkeästi isoin (ei vaadita ennustajan lahjoja että tohon lopputulokseen tulee, ainoastaan päättelykykyä) divari pelaamaan pienelle salille, toivottavasti jäljellä oleviin kisoihin on luvassa isompi sali?