Nyt olen nähnyt ehkä maailman kauneimman kepin! Vaikka kaikennäköisiä koristehörhelöitä olen jo katsellut vuosia niin tämä pieksee kaikki 100-0!
Syy: Isänmaallisuus!
Kyseessä siis Mika Immosen nimikkomalliston (tulossa oleva) kolmas keppi, MEZZ MI-3. Teen kyseisestä välineestä syväluotaavan jutun kunhan saan speksejä Mikalta!
Aika basic. Tuossa jokin aika sitten kun Mika oli hoomentasoome ohjelmassa, esitteli siellä kölinsä jossa oli mööskin soomelippu. Se oli ilmeisesti sitten vain kustomoitu ja nyt tuli oma nimikkokeppi..?
Mun mielestä toi on tosi hieno, pointsitkin on terävät jne. Päivän keppitriviapläjäys: toi tyyli, jossa pointsien välissä on tollainen tasainen upotus, tunnetaan "Chigago-stylenä".
Specification:
- Joint: United joint
- Shaft: Hybrid Alpha (Mikan omien sanojen mukaan kylläkin Hybrid pro II...)
- Tip: Kamui (MS)
- Weight: 19-19,5 oz
- Grip: Irish Linen
Edellinen M-sarjan Mezz oli omalla tavallaan hienompi. Ideahan oli sinä että se ´Suomenlippu´oli butissa tarkoituksella graafisena elementtinä eikä `lippuna´. Kauniit asiat eivät saa aueta heti; silmä kyllästyy nopesti. Tää M-3 on aika `blingi´ (selkeesti jenkkimarkkinoille suunnattu). Varmaa on ainakin se että katseita toi kerää!
tona1977 kirjoitti:Meitsi on nyt sitten MI-3:n ensimmäinen suomalainen onnellinen omistaja,laitoin muuten facebookkiin yhden kuvan isänmaallisuudesta.Hyvää yötä ---Houston we don´t have a problem---
tona1977 kirjoitti:Meitsi on nyt sitten MI-3:n ensimmäinen suomalainen onnellinen omistaja,laitoin muuten facebookkiin yhden kuvan isänmaallisuudesta.Hyvää yötä ---Houston we don´t have a problem---
mä lupaan varastaa sen sulta pubiliigassa..
Mä toivon hartaasti, että tämä oli joku sisäpiirin vitsi?
Meinas nimittäin vähän nousta tunteet pintaan tässä kohtaan.
mä lupaan varastaa sen sulta pubiliigassa..
Mä toivon hartaasti, että tämä oli joku sisäpiirin vitsi?
Meinas nimittäin vähän nousta tunteet pintaan tässä kohtaan.
Yllättävän vaikea muuten tulkita tuommoisia juttuja pelkän tekstin perusteella. Siis kun ei näe ilmeitä. Tulee tosi helposti ymmärrettyä väärin.
Tai sitten pitäis vaan olla tarkempana.