Mikä mukavinta?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Can Playsam

Re: Mikä mukavinta?

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Mukavaa on, kun voi pelata mitä huvittaa ja missä huvittaa. Mukavaa myös on, jos kukaan ei tyrkytä mitään, eikä kukaan/mikään estä mitenkään mitään/ketään tekemästä mitä huvittaa. MUKAVINTA on, jos kukaan muu kuin yksi nainen ei halua minulta mitään. No joo... snooker on kivaa, kun kausi on alussa jälleen... :P
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Riksa

Viesti Kirjoittaja Riksa »

rotation
malinen

Viesti Kirjoittaja malinen »

moskovskaja
Joensuun Klubi (JK)
Saimaan Biljardi (SaiBi)

¡¿ mikä on kun ei taidot riitä, mikä on kun ei onnistu ?!
jaolsten
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jaolsten »

Poistin yhden viestin, joka ei liittynyt aiheeseen ja oli omiaan vähentämään esimerkiksi aloittelevien/nuorten pelaajien kirjoittelua tällä foorumilla.

Ja sitten asiaan: Kivoin on streitti (14.1). Se on vähän kuin Aurajuustoa bilispiireissä...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
OPaivio

Viesti Kirjoittaja OPaivio »

1P
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Mun pitää jakaa tuota vähän osiin:

Poolissa parhaiten maistuu One Pocket ja Rotaatio monipuolisuutensa takia. Ysipallo suoraviivaisuutensa ja 2wayshot -mahdollisuuden vuoksi. Neljäntenä valitsisin 10-pallon, joka on muuten mielenkiintoisempi kuin ysi, mutta just tuo kahden pallon yrittämisen mahdollisuus kääntää kupit ysin puolelle. Streittikin vielä menettelee, mutta on ehkä vähän tylsä peli mun makuun. Ymmärrän kyllä kuinka siinäkin joku voi arvostaa niitä pieniä nyansseja ja suuria taktiikoita, mutta mä en vaan jaksa. Kasipallo lähinnä ahdistaa.

Pyramidissa suosikkilajini on Amerikanka lähinnä varmaan sen takia, että siinä tämmöinen huonompikin pelaaja voi saada joskus pitkiäkin pötköjä. Which is nice. Jos mun pelitaidot joskus kehittyy niin tässä on suuri vaara, että suosikkilajikin vaihtuu johkain haastavampaan.

Karaa on tullut pelattua niin vähän ja mahdollisuuksia tulee niin harvoin, että mä oon kuin pikkupoika karkkikaupassa pöydän ääreen päästessä. En osaa arvailla miten kävisi sitten jos se olis jokapäiväinen juttu.

Snookeria tuli pelattua teinivuosina niin paljon, että siinä on se suurin innostus ja tunteiden palo jo laantunut. Toki se mukavalta maistuu vieläkin sen kaksi - kolme kertaa vuodessa, kun tulee innostuttua pelaamaan.

Kaisa ei ole koskaan tuntunut ´omalta lajilta´, vaikka sitä on kuitenkin jonkun verran tullut kokeiltua. Pitäis varmaan joskus käydä jossain Kaisa -kisoissa, niin sais se kipinäkin vielä yhden syttymismahdollisuuden.

Näin tänä yönä.

Nimimerkillä: Vaihtelu virkistää

p.s. Nyt vasta(esikatselussa) huomasin, että tuossa topicin avausviestissä rajattiin lajit Ysiin, Kasiin, Streittiin, Snookeriin ja Kaisaan eli siis mun viestissä on aika paljon off topicia. Sori, mutta en poista. Kunnioitetaan topicin avaajaa nyt kuitenkin sen verran, että vastataan suoraan kysymykseen vielä referoiden tuo 9-pallo. Perusteet ylempänä.
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Yllärivalinnat 14.1 ja 1pocket :) Lisäksi kara silloin kun pöytä ja verka on ihan maksimikondiksessa.
Mikko Jäntti
Vastaa Viestiin