Millä liukkaaksi?

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
CFC

Re: Millä liukkaaksi?

Viesti Kirjoittaja CFC »

1x2 kirjoitti:No tuli hommattua lasikuitu päällysteinen keppi ja millähän tota uskaltaisi hinkata että edes hieman luistaisi peukalon hangassa. Ei oikein uskalla hiomapaperia näyttää kuten puu kepeissä. Onko raatilaisilla joku hyvä tsydeemi?
Myy se pois ja osta joku oikea tilalle.
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Myy se pois ja osta joku oikea tilalle
Ehdottomasti paras vaihtoehto! 8)
Ei ainakaan mulla tuu nyt muuta mieleen kuin hanska
... ja toiseksi paras vaihtoehto

.... vaseliinit ja kama sutrat sitten erikseen :roll:

..... jos jumala olisi olemassa , se voisi rangaista cuetechia ja vastaavia jätösten tekijöitä ,taudeilla ja muilla vitsauksilla, varsinkin kun Öörli ei enää aikoihin ole ollut niiden tallissa :P
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

9Ball kirjoitti:
Myy se pois ja osta joku oikea tilalle
Ehdottomasti paras vaihtoehto! 8)
Ei ainakaan mulla tuu nyt muuta mieleen kuin hanska
... ja toiseksi paras vaihtoehto

.... vaseliinit ja kama sutrat sitten erikseen :roll:

..... jos jumala olisi olemassa , se voisi rangaista cuetechia ja vastaavia jätösten tekijöitä ,taudeilla ja muilla vitsauksilla, varsinkin kun Öörli ei enää aikoihin ole ollut niiden tallissa :P
Tiedän minä muutaman pelimiehen/naisen, jotka vieläkin luottaa Quetecin köliin. Minua on vaan huvittanu ne Stricklandin kommentit siitä kepistä, jopa niiltä ajoilta, kun vielä pelas sillä kepillä. Earlin ennätysten listaan vois varmaan lisätä quetecin katkomisen maailman ennätyksen... Sitten tiedän kans yhden pelimiehen, joka pelaa sillä Strickland edition kepillä ja käyttäytyy myös siihen malliin varsinkin pari simaa liikaa ottaneena... (tosin ei onneks läheskään niin huonosti) Liekkö kepillä osuutta siihen asiaan...:P
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

:wink: Tuli mieleen vielä yks jenkkien keskustelu palstalla ollut juttu, jossa kerrottiin Stricklandin olleen taas hieman huonommalla peli päällä, katkoneen muutaman saftin ja valittaneen quetecin valtavaa squirttiä. Sit oli paikalle tullu Bob Meucci, joka oli sanonu, että kokeile tota meidän keppiä. Siinä ei oo squirttiä... Earl oli pelannu sillä jonkun aikaa, lyöny ohi, katkaissu saftin ja sanonu Meuccille. Nyt siinä ei oo squirttiä...
Ei se ole illuusio, se vain näyttää siltä...
Vastaa Viestiin