Abbas taistelee ja johtaa ny. Allu oli tiukan flunssataudin kourissa vielä matkapäivän aamuna joten vielä vähän toipilaana, toivotaan et suunta on nousujohteinen terveyden osalta.
Tommi Lamminaho kirjoitti:Abbas taistelee ja johtaa ny. Allu oli tiukan flunssataudin kourissa vielä matkapäivän aamuna joten vielä vähän toipilaana, toivotaan et suunta on nousujohteinen terveyden osalta.
Abbas jo johti 114-54 mut kaveri on tehny 41 pötkön, tilanne nyt 114-95. Viimeistä puristusta vailla! 2h 40min kestäny jo...
Karlsson kirjoitti:Oli se ilmasta aamulla, mä en oo viel sulkenu selainta ni
mul o vieläki. Mut tällä koneella on tapana heittää veivinsä
aina välillä, jolloin se tarttee boottia. Väitänpä silti että
striimi on niin laadukas ja toimiva juttu että maksan sen
sit huomenna.
Tietääks joku muuten paljo se maksaa? Emmä mitää isoa
rahaa viittis kuitenkaan...
-Karlsson
Maksaa 5€/päivä tai 35€ koko kisojen ajan. Luulen kans et koko järjestelmä bootataan yön aikana ni avoimet yhteydet nollautuu. Mut siis tosiaan vaan luulen
Karlsson kirjoitti:No sithän se kustantaa kohtuu paljon.
Ehkä tsiigailen sit niit finaaleja vaan.
Riittääköhän siellä kaista vai rupeeko
se tökkii sit sikana kun on paljo kattojia
noissa finaaleissa?
-Karlsson
Ei töki. On testailtu aika paljon ja pitäis riittää. Kyllä varmaan yks jos toinenkin palstalla kirjoittelevista on maksanu joten vois vaik sit laittaa vinkkiä et miten skulaa.
janis kirjoitti:noo voi hemmetin hemmetti.. menikö muillakin streami maksulliseks?aamulla/päivällä oli vielä ilmainen, mutta nyt on tullu jotkut maksut?!?!?!!!
Joo tämä maksulliseksi muuttuminen oli odotettavissa. Tarjolla on kuitenkin 9 päivää euroopan ja maailman parasta biljardia kymmeneltä eri pöydältä suorana joten rahoille on kyllä vastinetta.
Palvelu oli aluksi maksuton kun vielä testattiin että kaikki varmasti toimii. Toivoisin että ymmärrätte ettei palvelun tuottaminen ole läheskään ilmaista henkilökunta-, laite- ja liikennekustannuksineen. Maksamalla myös voitte olla varmoja palvelun olevan tarjolla myös tulevaisuudessa.
Tuo 35€/kisat on aivan naurettava hinta. Puhutaan kuitenkin vasta streamistä! Itse maksan 29€ kuukaudessa welhon L kanavapaketista, jolla saa televisioon jotain miljoona eri kanavaa. Joku kohtuullistaminen olisi paikalaan.
Tommi Lamminaho kirjoitti:
Joo tämä maksulliseksi muuttuminen oli odotettavissa. Tarjolla on kuitenkin 9 päivää euroopan ja maailman parasta biljardia kymmeneltä eri pöydältä suorana joten rahoille on kyllä vastinetta.
Palvelu oli aluksi maksuton kun vielä testattiin että kaikki varmasti toimii. Toivoisin että ymmärrätte ettei palvelun tuottaminen ole läheskään ilmaista henkilökunta-, laite- ja liikennekustannuksineen. Maksamalla myös voitte olla varmoja palvelun olevan tarjolla myös tulevaisuudessa.
Tuo 35€/kisat on aivan naurettava hinta. Puhutaan kuitenkin vasta streamistä! Itse maksan 29€ kuukaudessa welhon L kanavapaketista, jolla saa televisioon jotain miljoona eri kanavaa. Joku kohtuullistaminen olisi paikalaan.
Tuleeko Welholta poolin em kisat suorana?
Köyhälle on kaikki kallista, terveisin köyhä Manselainen
Ei, mutta sieltä tulee esim. snookerin MM:t ja just katoin karaa. Vertailun vuoksi nopein vastaa; kuinka paljon maksaa Eurosportin web-player koko vuodelta? Biljardia tulee monta kuukautta vuoden aikana.
Marika ei helpolla pääse, loser-puolen matsissa 2006 streitin hopeamitalisti ja viime vuoden kasipallon pronssimitalisti Janine Schwan. Rademakerskin oli 3 vuoden takainen mitalisti! Toisaalta, hyviä tasomittareita nää matsit ja lämmittelyä sit kasiin ja ysiin!