Valitettavasti...
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Valitettavasti...
...Baribalissa ei ole tulevana Lauantaina kisoja, ku kaikki vastuuhenkilöt ( siis kisavetäjähenkilöt) on toisaalla.
Mutta kukaan ei kiellä menemästä kuiteski pelaamaan sinne ja syömään maukasta ruokaa ja katselemaan viehättäviä lintuja.
Saattaa olla. että itsekin menen Later in the evening taskut täynnä dollareita tsiigaa, ett oisko mitää pelejä käynnissä.
Then I´ll be Late
Mutta kukaan ei kiellä menemästä kuiteski pelaamaan sinne ja syömään maukasta ruokaa ja katselemaan viehättäviä lintuja.
Saattaa olla. että itsekin menen Later in the evening taskut täynnä dollareita tsiigaa, ett oisko mitää pelejä käynnissä.
Then I´ll be Late
Sori vaan boys & gals , mut aina välillä pitää olla muualla...Btw, tervetuloa anomaan Barin jäsenyyttä, jotta saatais lisää potentiaalisia kisanvetäjiä.janis kirjoitti:noo voi hemmetin hemmetti..missäs hannu on?mites jos vaikka jengi vetäis kimpassa kisat läpi?onks ne pöydät käytössä vai onks sinne ilmoitettu että ei pidetä kisoja (eli pöydät maksaa jos pitää kisat)
Laitoin äsken Margelle tekstiviestin, että pojat saattaa tulla pitää kisoja. Jani, jos viittit nii soita Baribalin nroon ja kysy, jos saatte pitää kisat. Kerro mult terveisii, jos sielt vastaa joku muu ku Marge.
Tässä viel nro: 09-673 525
Late
En.Joonas kirjoitti:Lauri... voisitko MITENKÄÄN pistää vähän järkevämpiä otsikoita ?!? Mikset jatkanut samaan malliin kun aina että tiistai kisat Barissa, vai mikä se oli... kai se pitää soittaa 02:een...
On tutkittu juttu, että minun valitsemani linja otsikoissa tuottaa tulosta. Mm. Oxfordin yliopistossa eräs professori teki tutkimuksen juuri tämän kaltaisella keskustelupalstalla, että aiheesta poikkeavat otsikot kiinnittävät lukijoiden huomion parhaiten.
Jos tutkit tarkemmin laittamieni otsikoiden lukijamäärää muihin tavanomaisiin otsikoihin ja niiden avauskertoihin, huomaat minun olevan oikeassa.
Eli valitettavasti en aio noudattaa pyyntöäsi, sillä olen varma, että tämän keskustelun jälkeen otsikkoni tulevat herättämään vielä suurempaa kiinnostusta.
Tosin olen ennenkin syönyt sanojani, joten nähtäväksi jää minkälainen otsikko tulee laitettua ensi Lauantain kisojen suhteen. ( Tämä oli jo ilmoitus niistä; tervetuloa klo 12.45 mennessä )
Late