Shootout Barin eka sateliitti BC Finnish Openiin 1.1.

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

laurih

Re: Shootout Barin eka sateliitti BC Finnish Openiin 1.1.

Viesti Kirjoittaja laurih »

shootout kirjoitti:

JO KYSEISEEN ALKUKILPAILUUN ILMOITTAUTUNEET EI SAA OSALLISTUA TÄHÄN SATELIITTIIN!!!

Onx toi ihan loppuunasti ajateltu. Nythän on vaara, ett jengi alkaa odottelee näit satelliitteja ja sit loppujenlopuksi ei tulekaan ilmoittautumisia varsinaiseen alkukilpailuun.
Mieluummin olis sääntö siten, ett jos on selviytynyt jostain satelliitista alkukisaan, niin sit ei enää voi käydä niistämässä rahoja seuraavasta satelliitista ( joka pidetään ko. alkukisaa varten).
Voihan se olla, ett mä en ajatellu ite loppuunasti, mutt tuli vaan mieleen yht´äkkiä.
Meilläkin meinas olla Barissa Lauantaina satelliitti, mut ei mulle tullu mieleen tollasta rajoitusta.

Late
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

laurih kirjoitti:
shootout kirjoitti:

JO KYSEISEEN ALKUKILPAILUUN ILMOITTAUTUNEET EI SAA OSALLISTUA TÄHÄN SATELIITTIIN!!!

Onx toi ihan loppuunasti ajateltu. Nythän on vaara, ett jengi alkaa odottelee näit satelliitteja ja sit loppujenlopuksi ei tulekaan ilmoittautumisia varsinaiseen alkukilpailuun.
Mieluummin olis sääntö siten, ett jos on selviytynyt jostain satelliitista alkukisaan, niin sit ei enää voi käydä niistämässä rahoja seuraavasta satelliitista ( joka pidetään ko. alkukisaa varten).
Voihan se olla, ett mä en ajatellu ite loppuunasti, mutt tuli vaan mieleen yht´äkkiä.
Meilläkin meinas olla Barissa Lauantaina satelliitti, mut ei mulle tullu mieleen tollasta rajoitusta.

Late
Tähän ekaan kisaan pitää varmuuden vuoks tehdä tällanen käytäntö kun ei oo salettia kuka on maksanut ja kuka ei. Katsotaan sitten tulevat kisat uudestaan.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Häkkinen mukana
predator314

Viesti Kirjoittaja predator314 »

Mikko Koski mukaan!
predator314

Viesti Kirjoittaja predator314 »

Jukka Tarvainen mukaan!
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

ripsu kirjoitti: Olen ilmoittautunut(TIETENKIN :twisted: ) BCFO:n ensimmäiseen karsintaan, mutta en maksanut, saanko osallistua ko.satelliittiin?
Tässä vähän pukkaa hoppua muissa hommissa mut okei, nyt sitten luotetaan että jo maksaneet ei osallistu näihin kisoihin, ilmoittautuneet kuten Ripsu saa mennä. Jatkossa tuo maksaneiden lista on netissä näkyvillä.

Vielä kommentoisin sen verran että tää (ja tulevat) satelliitti on Shootoutin itsensä järjestämiä kisoja ja mun pyynnöstä toimitaan näin.

Tsemppiä kaikille, tuun ehkä käymään jos kondis 1.1. sen sallii!!! :)
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
bilisali
Viesti:

Viesti Kirjoittaja bilisali »

Antero Karhu mukkaan
IronMike
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Emmi Tietäväinen, Sanna Reiman ja Mika Kariluoto mukaan
Elsa

Viesti Kirjoittaja Elsa »