9 pallo

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

joopajoojaapajaa kirjoitti:Kyllä niitä 7 on. Muistan sen aina maanosien lukumäärästä.
Mistäs tämmönen tieto on peräisin ?
Mikko Jäntti
buddy

joopajoojaapajaa kirjoitti:Riippuu laskutavasta ja kertoimista.

Nimim. Mistä on pienet Buddyt tehty? :D
Koitas nyt keskittyä niin saat järkeä näihin postauksiin. Uusien ketjujen aloittaminen ja niihin sekalaista tajunnanvirtaa postaaminen johtaa pian siihen mitä varmaan osaat jo pian odottaakin.
Mikko Jäntti
buddy

joopajoojaapajaa kirjoitti:Hello buddy. Niin, siis kumman tiedon alkuperästä tässä oli kysymys?
Minkä "kumman" ? Mä vaan kysyin sulta mistä sä keksit että Saksassa on 7.divaria kun Saksassa asuva sanoo että näin ei ole. Taidat vaan tykätä keksiä juttuja...
Mikko Jäntti
buddy

joopajoojaapajaa kirjoitti:Joo, mä tykkään sepittää tarinoita.

Keksin ihan itse että on 7 maanosaa.

Mannerlaatat liikahtelee. Sen kertoi mulle Richter (mielikuvitusmies asteikolla 1-7.8)

Keksin senkin että joku pummpasi voiteluaineet Fiiatien ja Mersujen polttoaineeksi.

Keksin myös kitkakertoimen.

Keksin myös 360 ydinvoimalaa. Keksin myös sen että nekin saattavat reagoida hieman 8-10 richterin järistyksiin.

Keksin merivirtojen kääntymisen. Samoin jäätiköiden sulamisen.

Nimim. Huh huh, raskasta tää sepittäminen. YKSIN
No niinhän mä vähän arvelinkin että tykkäät keksiä juttuja ja puhua sontaa ihan vaan huvikses. Tiedät hyvin seuraukset.
Mikko Jäntti
buddy

jamppe kirjoitti:
lucifer kirjoitti:Jaaha... Kaks vaihtoehtoa: täällä on useampikin hullu hihhuli ku Jamppe tai Jamppe on tartuttanu jonku taudin :lol:
Ei mulla ole ollut "tautia" koskaan, mutta eihän tässä nyt kauhean usein ole saanutkaan... :wink:
Puheripuli ? :wink:
Mikko Jäntti
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Noin voi käsittääkseni käydä, jos kääntyy "väärin" sisäänpäin... :roll:
buddy

Pentti Pärnänen kirjoitti:Alkaapa tosissaan olla levoton meininki täällä. Parin viikon jäähyt saattais sopia joillekin, mutta se on moderaattorien päätettävissä.
Jäähyjä on jo jaettu.
Mikko Jäntti
9Ball

Viesti Kirjoittaja 9Ball »

Pentti Pärnänen kirjoitti: Jos saa puhua asiaakin niin ysi on kiva peli, mutta se että tietty pallo menee edes melkein tiukasta pakasta aina pussiin tuntuu itselläni heikentävän keskittymistä aloituslyönnin jälkeen. Paras olisi ollut jos tappingia ei olisi koskaan keksittykään, nyt joudutaan sen takia etsimään kiertoteitä sellaisen ongelman ratkaisemiseksi jota ei ennen ollut :wink: .
...Olen nyt kyllä Penan kanssa kovasti erimieltä ..... pari kisaa nyt tullu pelattua pöydillä ,missä ei ole olut täppinkiä ,kyl sitä on tullu ikävä.

.... se breikki on kyllä lähinnä ongelma kansainvälisissä kisoissa ja ihan kansallisella huipulla ...... meille tavan paisteille se on suht sama saako aloituksesta sen pallon vai ei .... ne putsi % on kuitenkin sen verran alhaset

....kyllä 9 edelleen minun suosikki ...siinä kuitenkin suositaa sellasta hyökkäävää peliä ja riskinotto palkitaan ..... 10 on kanssa hyvä peli,mutta säännöt tekee sen että siinä suositaan enemmän varovaista varmanpäälle pelaamista
Can Playsam

Mulla roikkuu se tuuri vielä kympissäkin, niin vahvasti mukana, että joudun melkein aina maalaamaan potentiaalisen säkä pallon pussiin, kun pelaan safen. Tai (toivottavasti) olen niin tottunut pelaamaan two way shotteja...
Can Playsam

...ja säkä safethan on ihan must.
Tommi Lamminaho
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tommi Lamminaho »

Markus kirjoitti:
lucifer kirjoitti:Eikös sitä ysipalloa pelata siellä EuroTUURI kisoissa? :D

Joo, siksi se kirjoitetaankin juuri noin, eli TUURI.

Kaikki pelaajathan haluaisivat muutosta tähän, eli 10-pallo on toive, minkä takana 100% aktiivi/pro -pelaajista.
Eipäs liioitella :wink:
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Golden
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Golden »

Lusiksella jäätävä loppukaneetti :lol: :lol: :lol:

Repesin huolella....

Oikein Jampen vai Jamppenko se nyt oli muistolle :lol:

Tähän kohtaan sopis joku ote raamatusta, mutta en oo varma
onko "levolle laske luojani" raamatussa joten jätän lausumatta.

Jampen kandeis kysyä jos se sais vaikka Retsin nimimerkillä laittaa muutaman "särkyneen saviruukun" palstalle... Mut epäilen että Retsi tunnuksia tälle biljardin Hannu Karpolle luovuttaa...

Suurta taiteilijaa lainaten:

Tykkäätkö tyylistä vai rynkytänkö liikaa?
"Don't worry baby. I got your money. It's just in action right now." ~ Eric Durbin

SPONSORED BY:

http://www.tigerproducts.com/
http://www.taomtips.com
Vastaa Viestiin