Biljardi ja uskonto

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Pidä jamppe se fonttikoko normaalina jooko, jos haluat korostaa jotain, käytä boldausta. Vaikka tässä ketjussa saa löpistä vaikka mitä, se ei tarkoita ettei tätä ketjua moderoida. Ei aleta kirjoittamaan kissankokoisilla kirjaimilla.
Mikko Jäntti
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

En mitenkään jaksanu lukea kaikkea (yli 10 sivua), kun olin taas koneelta poissa niin pitkään, mutta tuommoinen pisti silmään, että miks juupajaapa vihaa minäänsä niin paljon, että on "syöny" ammupalaks neljä kuppia kahvia ja polttanu stippi askin röökiä???
Can Playsam

"Rakkaus" on varmasti yksi väärin käytetyimmistä sanoista. Terve sielu terveessä ruumissa... Kannattaa pitää minästään huolta ja rakentaa siitä sellainen "kivi temppeli", ettei iso paha susi puhku sitä kumoon.
pinofazer

Viesti Kirjoittaja pinofazer »

... tekis mieli kirjoittaa tänne ihan tosi paljon kaikkee, mutta enpäs aijo kirjoittaa muuta, kuin että minusta tämä on vähän loukkaava keskusteluaihe, eikä tämä liity biljardiin millään tavalla. Voiskohan nämä tällaiset threadit sulkea tai tehdä joku erillinen uskonto aiheinen sektio, jossa tällaiset ketjut ei osuis silmään.
pinofazer

Viesti Kirjoittaja pinofazer »

selvä...
Can Playsam

Et voi jamppe alkaa kääntelemään asioita nurin niskoin sen takia, että huono itse tunto siitä paranisi. Tämä on tietenkin kannustavaa, mutta ei oikealla tavalla. Palkinto täytyy seurata hyvää tekoa. Ei päin vastoin. Vaikka nyky maailmassa tämä ei aina toteudu, niin silti pyrkimys täytyy tietenkin olla oikeaan suuntaan... Toki tarkoitus pyhittää ed keinot, mutta ihanne arvot täytyy tuoda esiin ja niitä ei saa säikähtää.
Can Playsam

Kytllä pitää myöntää, että kunnioitan lakiakin, mutta olen myös ERITTÄIN palkinnon haluinen, mitä tulee biljardin peluuseen ja muuhunkin kilpailuun. Ed olen sitä mieltä, että pahoista teoista (omalle, tai muiden kohdalle) tulee seurata sanktio ja hyvistä teoista palkkio.
Can Playsam

P.S. Toki noissa laissa ym. löytyy paljon (varmaan aina) parantamisen varaa, mutta juuri siksi "ihanne ajattelu" on tärkeätä...
Can Playsam

Ei sitä tartte hävetä, jos on rehellinen itselleen ja ei se tarkoita valehtelua, jos toivoo palkintoa. Ei ketään pidä alkaa hyysäämään, jos tämä henkilö herättää pahennusta ja elää epäterveellisesti. Jokainen toivoo joka päivä "palkintoja" ja en niitä sois paheellisille ihmisille niin paljoa, kuin "kunnon" ihmisille. Kaikkee p##kaa siitä rakkaudesta on sanottu. Mm. "sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua"... Ymmärrän kyllä, että on "eri arvoisia" voittoja (esim liian "kalliita") ja palkintoja, mutta PYRKIMYS on homman juju. Sinulla taitaa olla pyrkimys hyväksyntään. Minulla on pyrkimys parempaan...
Can Playsam

Mikähän tuossa oli bilisalilla pointtina?? jampelle vielä, että toki mulla on myös pyrkimys rakkauteen ja kaikkeen muuhun tekemiseen naisen kans, mutta ei siihenkään saa "hurahtaa". Siinä saattaa käydä muuten silleen, että "rakkauden ensi henkäys on viisauden viimeinen"... Olen toki myös ollut rakastunut, mutta järki on pysynyt päässä. (kai...??)
Vastaa Viestiin