Kuopion biljardi
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
Sä et oo ainoastaan paisti, vaan lisäks k###pää slc. Pienemmät kisat voidaan pitää sunnuntaina. Lisäks tämä menee tuohon muu jupina osastoon vallan mainiosti. Jos kisoja järjestetään riittävästi, niin voin jättää ne väliin, mihin tuun muihin hommiin. Täältä on tuonne pääkaupunki seudulle sen verran matkaa, että on erittäin täkeätä pitää mahd. monet kisat täällä Kuopiossa vuoden aikana.
-
- Viesti:
Äh no nyt se alkuperäinen viesti Can Playsamilta jäi. Ei pysty enää liittämään tähän. Kai 
Kyllä alkuperäinen ketju lähti vähän liikaa rönsyilemään jo ihan mielenkiintoisesta tasoitusjärjestelmien kehittämisestä. Voitte jatkaa täällä, mutta henkilökohtaisuudet voidaan jakaa sitten jatkossa yv:llä

Kyllä alkuperäinen ketju lähti vähän liikaa rönsyilemään jo ihan mielenkiintoisesta tasoitusjärjestelmien kehittämisestä. Voitte jatkaa täällä, mutta henkilökohtaisuudet voidaan jakaa sitten jatkossa yv:llä

Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
-
Sori, kun pääsin taas vasta nyt koneelle ja kiehahti vähän... Eli anteeks slc. Yritän nyt kuitenkin pysyä asia linjalla edes itse. Ehkä ne viikko kisat ei ole tarpeeksi motivoivia. Väliin jotkin Kuopion mestaruus kisat, 14.1 kisat, ysi- ja kasi nelurit ym. Oli se minun kisa järjestäjille suunnattu palaute myös muille. Esim Antti vois taas alkaa pitämään niitä snökö kisoja. Ja ne sunnuntai kisojen vetäjät voitais vaikka arpoa. Ilmoitukset vois tehdä esi, Pena, minun mutsi, tai kuka vaan. En voi riittävästi painottaa kuinka tärkeitä kuopion yleiselle bilis tasolle ne kisat on. Ne on kaiken perusta. Sit kun on kokemusta ja tulosta niistä kisoista, niin sitten mennään eteen päin. Ei kannata opetella häviämään...
-
PP kirjoitti... Ihmisillä on erilaiset taustat ja mielipiteet ja varmasti oikeus niihin. Kuitenkin tulisi muistaa, että kun kilpaillaan jossain, niin pitää muistaa arvot. Urheiluhenki on varmasti yksi parhaista arvoista näissä asioissa. Jos ei halua kilpailla urheilullisesti, niin kannattaa varmasti harkita kilpailemisen lopettamista, tai siirtymistä kokonaan pelika liigan pariin... Sbillin alaiset biljardi jäsenseurat ovat urheiluseuroja ja tämä pitää muistaa.
Samanlaisia kokemuksia kuopiosta. Muutamia kertoja mennyt salille notkumaan työpäivän päätteeksi, ja ei siellä kertaakaan itsekseen ole tarvinnut pelata!tkaivonen kirjoitti:Tää nyt varsinaisesti ei mulle kuulu, mut jonkin kerran olen Kuopiossa salilla (Freetime) käynyt , ja vaikka en olekaan paikkakunnalta, niin kyllä mä olen ainakin siellä saanu ihan jees vastaanoton. Peliseuraakin saa tai on ainakin saanu, aina kun on vaan kyselly.
Tero
-
Kilpailu oli taas kai loppu illasta hieman päässyt vääristymään, mut sanoin jo illalla PP:lle, ettei ottais niitä juttuja vakavasti... Jotkin vaan ei ota kisoja ja kilpailuja niin tosissaan, mut kummasti ne sit välillä ottaa ihan muut asiat kovin vakavasti... Nimiä (Oikeita
) mainitsematta (sepi) vois kyllä relata paljon ja sit sitä sisua säästellä peli päiville ja korkata vähän myöhemmin...

-
Mulla on taas ed. se mielipide, että bisset sitten pelien jälkeen. (paitsi pelikassa) Sitten kyllä saa olla se euforinen olo, kun on vedetty (tai edes pyritty) max tasokasta kisa peliä ja saavutettu toivottu tulos. Ei tässä suurta tappiota baarille tule, jos noudatetaan sitä doupping sääntöä. Jengiä tippuu kyllä ulos kisoista tasaiseen tahtiin... Seuran edustajat sais mielestäni vetää ne treenitkin läpi ihan selvinpäin... Jo lajin maineen ja seuran edustamisen takia. Ja tietenkin myös oman peli/harjoittelu tason takia.
-
Aattelin kirjoittaa tänne jotain positiivista, kun on ajattelemattomuuttani ja kilpailu henkisyyttäni jäänyt niin paljon positiivista kirjoittamatta. On varmaankin tuolta minun puntti taustoista "syöpynyt", niin pahasti takaraivoon vanha sanonta, (jota tuskin on todistettu oikeaksi) että "kehitys loppuu tyytyväisyyteen". Ensinnäki tämä ei pitäne paikkaansa edes puntti hommissa, tai sitten olen käsittänyt sen väärin, koska tyytymättömyys lisää stressi hormoonin tuotantoa ja sitä kautta haittaa lihasten kasvua.
Kuopiossa on n.50 biljardi pöytää yhteensä eri baareissa ja n.10 pelika porukkaa. Kaksi, tai jopa kolme yleistä bilis salia (Jos keilahalli laketaan, kolme. (6pöytää)), ja pari pientä yksityis saliakin löytyy. Tämä on mielestäni tod. positiivista tämän kokoiselle kaupungille. Parhaat pöydät löytyy ehdottomasti Cafe Freetimesta jonka pöydillä (saman merkkisillä) on pelattu MM kisat ja mm. Mika Immonen on joskus SBiL:in lehdessä suositellut pöytiä. Ne ovat minunkin suosikki pöydät. Myös menestystä Kuopion äijät on saavuttaneet mm. pelika liigassa, jossa viime vuonna paras joukkue oli sjoilla 5-8 ja ovat jopa joskus voittaneet koko sarjan. Kaisa miesten menestyksen tietänee kaikki...
Toivottavasti myös jatkossa muistan kirjoittaa paljon positiivista ja säilytän kilpailu henkisyyteni, mutta pystyn myös paremmin "relaamaan"...
Ai niin... Freetime jäjestää myös ehdottomasti parhaat bileet. Pikku joulut ja varsinkin synttärit ovat kyllä vuoden kohokohtia bilis piireissä...
Kiitoksia Freetimen väelle viime viikkoisesta pikku joulusta, jossa ei jälleen ollut moitteen sijaa
Kuopiossa on n.50 biljardi pöytää yhteensä eri baareissa ja n.10 pelika porukkaa. Kaksi, tai jopa kolme yleistä bilis salia (Jos keilahalli laketaan, kolme. (6pöytää)), ja pari pientä yksityis saliakin löytyy. Tämä on mielestäni tod. positiivista tämän kokoiselle kaupungille. Parhaat pöydät löytyy ehdottomasti Cafe Freetimesta jonka pöydillä (saman merkkisillä) on pelattu MM kisat ja mm. Mika Immonen on joskus SBiL:in lehdessä suositellut pöytiä. Ne ovat minunkin suosikki pöydät. Myös menestystä Kuopion äijät on saavuttaneet mm. pelika liigassa, jossa viime vuonna paras joukkue oli sjoilla 5-8 ja ovat jopa joskus voittaneet koko sarjan. Kaisa miesten menestyksen tietänee kaikki...
Toivottavasti myös jatkossa muistan kirjoittaa paljon positiivista ja säilytän kilpailu henkisyyteni, mutta pystyn myös paremmin "relaamaan"...
Ai niin... Freetime jäjestää myös ehdottomasti parhaat bileet. Pikku joulut ja varsinkin synttärit ovat kyllä vuoden kohokohtia bilis piireissä...
Kiitoksia Freetimen väelle viime viikkoisesta pikku joulusta, jossa ei jälleen ollut moitteen sijaa