Tube kirjoitti:. Nettikaupat oli Jenkeissä ja Kanadassa. Ei oo kokemusta sieltä tilaamisesta, paljonkohan tulee lisäkuluja tollasen lodjun tilaamisessa?
Pieni ja kevyt pakkaus ,missä tollaset ruuvit tulee ,niin jotain 10€
...voit katsoa laskurilla : www.usps.com
Olisko BiljardiHuoltoon jäänyt vahingossa nurkkiin kun ovat Longoneja maahantuoneet aika pitkään...? ja tuollla Saksalaisella www.dynamic-billard.de vois olla kanssa kun se ainakin myy Longonin pyriskeppejä...?
Välillä nuo painopultit on kuulemma pirun tiukassa ..... itse en oo tarvinut irrottaa ,mutta joku kaveri kerto että oli jäänyt irroittamatta,ilmeisesti painevääntimellä ruuvattu .....tiukkahan se pitää olla ,ettei lyödessä irtoa ,tai kun tiputtaa sen perä edellä...... kannattaa kattoa että on laatu välineet kun yrittää irrottaa sitä ruuvia........halppis avaimet vaan sorvaa sen kuusiokolokannan ,niin ettei sitä saa irti enään kuin poraamalla...... jotkut halpis avaimet on niin pehmeää metallia että vääntyvät korkkiruuviksi kun yrittää vääntää tiukempaa ruuvia ......ne ei välttämättä ole edes mittatarkkoja suhteessa siihen kantaan .......ja jos tuumakoon ruuvia yrittää lähellä samaa kokoa olevalla milli avaimella,niin sinnehän jää
9Ball kirjoitti:Välillä nuo painopultit on kuulemma pirun tiukassa ..... itse en oo tarvinut irrottaa ,mutta joku kaveri kerto että oli jäänyt irroittamatta,ilmeisesti painevääntimellä ruuvattu .....tiukkahan se pitää olla ,ettei lyödessä irtoa ,tai kun tiputtaa sen perä edellä...... kannattaa kattoa että on laatu välineet kun yrittää irrottaa sitä ruuvia........halppis avaimet vaan sorvaa sen kuusiokolokannan ,niin ettei sitä saa irti enään kuin poraamalla...... jotkut halpis avaimet on niin pehmeää metallia että vääntyvät korkkiruuviksi kun yrittää vääntää tiukempaa ruuvia ......ne ei välttämättä ole edes mittatarkkoja suhteessa siihen kantaan .......ja jos tuumakoon ruuvia yrittää lähellä samaa kokoa olevalla milli avaimella,niin sinnehän jää
Meinaako, ettei siinä tapauksessa ole kuitenkin mentävä työkalukauppaan? Itse luulisin näin, koska tuskin Longonin paketin mukana tuleva "key" on sen laadukkaampaa tavaraa, kuin Motonetin/Bilteman avaimet.....tai jos on, ni hinta olis jotain muuta kun toi parikyt taalaa...
--------------------------------
Mutta loppupeleissä mulle on OP:n tilanteessa ihan sama, vaikka tilaisit uuden Longonin mieleisellä painolla, ni ei tarvii sitten ees pulttia vaihtaa...
.... kyllähän kympillä saa jo riitävän laadukkaan vääntimen ..... Longonin rakennetta en tunne .... voihan se siitä lähteä helpostikkin .... mutta joissain kepeissä se voi olla tiukassa ....... tarkoitin lähinnä kiinalaisia halpis lelu avaimia ,joita saa kympillä sarjan ja joita on monella kotona .... metalliporanterissä on sama juttu ...... terä on pehmeämpää ainetta kuin normi rakenne teräs sellasissa halpasarjoissa
"Tee se itse" miehiltä on se olennaisin pointti hukassa .....
...jos sinulla on esim. 80 luvun kunnostettu MB SEC ,ja siitä murtuu pakoputken kannatin,niin korjaatko rautalangalla tai Bilteman tarvike kannatimella soveltaen vai kenties pyrit hankkimaan alkuperäisen
.....jos kyseessä olis 80 luvun Lada ,niin silloin se rautalanka toisi ainakin uskottavuutta,paitsi katsastusmiehen silmissä
Pepetus kirjoitti:eiks me voitais tapella vielä vähän ja osottaa kuinka tyhmiä osa ihmisistä on? Mä yritän ainakin koko aika näyttää kuinka pässi mä oon... enkä taida olla ainoo
Pässejähän löytyy maailman sivu.
Tässä on varmaan ajatuksena se, että me pässit ei sotkettais toisen hyvää myynti-ilmoitusta. Voitais vaikka tarvittaessa perustaa ikioma topicci kaikille pässinpääilmoituksille.
Jos ei ole mitään ilmoitettavaa, vaan ollaan muuten vaan pässejä, niin sillekin vois olla oma osionsa?
Edellisen viestin lopussa luki jotain myynti-ilmoituksista...oliks Tube myymässä jotain...? keskutelaan siitä Longonin kepin hinnasta salilla, näin vanha mies ymmärsi että tarviit vaan painoja siihen..? mutta ostan pois jos hinta osuu kohdalleen...
...ja Turku-MuuSuomi= 0-10000000000000... eikä loppua näy..