Tehokkain tapa ilmoittautua kilpailuun on käyttää Biljardi Espoon webbisivuja. Tässä linkki ilmoittautumissivulle:
http://www.biljardiespoo.com/index.php?page=kisat.php
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
SBIL:n toimistohan on vielä kesälomalla joten päivitykset tapahtuvat isommalla viiveellä tällä hetkellä. Ei hätää. Kuitti vaan mukaan varmuuden vuoksi niin ei Billiardmaman tarvitse jälkikäteen huudella peräänmaksoin tuon lisenssin olisko ollut tiistai- vai keskiviikkoiltana. En tiedä, kuinka nopeasti nuo päivittyvät, joten otan kuitin mukaan (kerrankin kun muistin sellaisen tulostaa).
Kyllä. Neljä viime kauden RG:n parasta on sijoitettu.Sijoitetaanko pelaajia jo ensimmäiseen rankingkilpailuihin?
Katselin vain tuota kaaviota niin tuli jotenkin vain mieleen...
Sijoittamista ei ole tehty sarjoissa joissa kärki ei ole kauden päätteeksi enää sama uuden kauden alkaessa. Eli siksi 1-divisioonassa ja nyt myöskään 2- ja 3-divarissakaan ei sijoiteta kauden alussa pelaajia, koska edellisen kauden kärjet pelaa ylemmissä sarjoissa.Mietin vain tässä pari olutta ottaneena, että eikö uusi kausi aloiteta aina ns. "puhtaalta pöydältä" vai onko arpa vain ollut tuollainen?
Juuh, tuo pisti silmään minullakin. Lienee kilpailuohjekirjan puute eli tuossa poikkeuksena kohdassa pitäisi lukea mestaruussarja ja naisten sarja.Kilpailuohjekirjasta "Kauden ensimmäisissä kilpailuissa ei sijoiteta pelaajia (poikkeuksena mestaruussarja)"
Ei hätää Reea, luulen että johtuu juuri tuosta SBIL:n toimiston kesälomista. Ota kuitti vaan mukaan, sillä se selviää ja kyllä se sinne listoille pitäisi normaalisti päivittyä, kunhan toiminnanjohtaja palaa lomilta ruotuun.Minä maksoin lisenssini jo heinäkuun alussa ja siitä on kuittikin olemassa, oonkohan töpeksiny jotenki sen kanssa jos ei kerta näy?? on siitä meinaan ainakin 2 viikkoo..
-Reea-
Minulla sama juttu kuin Reea:lla ....maksoin kuukauden alussa ja ei näy päivittyneen listalle ..... Ryytty postasi tämän :Johnny Boyh kirjoitti:Ei hätää Reea, luulen että johtuu juuri tuosta SBIL:n toimiston kesälomista. Ota kuitti vaan mukaan, sillä se selviää ja kyllä se sinne listoille pitäisi normaalisti päivittyä, kunhan toiminnanjohtaja palaa lomilta ruotuun.Minä maksoin lisenssini jo heinäkuun alussa ja siitä on kuittikin olemassa, oonkohan töpeksiny jotenki sen kanssa jos ei kerta näy?? on siitä meinaan ainakin 2 viikkoo..
-Reea-
.... laitoin Markulle s-postia asiasta ..... jotain sählinkiä noissa maksuissa on ilmeisesti siis muillakin ...Lisenssilista on päivitetty ja siinä on liiton tilillä 17.7. näkyneet suoritukset. Viikon 30 lopulla päivitetään seuraavan kerran ja viikosta 31 eteenpäin lähes päivittäin. Jos lisenssin maksaa juuri ennen kilpailuun osallistumista kannattaa ottaa kuitti mukaan.
lisenssilistan mukaan ainakin yhdellä KuBSin edustajalla on lisenssi voimassaMarkku Ryytty kirjoitti:...KuBS pelaajalla (Tiihonen) ei ole pelioikeutta, sillä seura ei ole vieläkään maksanut liiton tämän vuoden jäsenmaksua.