Uutta lakkaa keppiin
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
-
-
-
Jaa a... Ei kun paranee. Ei tainnu netissä, minun tietolähteessä olla ihan päivitettyä tietoa... Tuo minkä ensin sanoin, eli viitisen euroa gramma, oli romu kullan arvo n. 6-8v sitten. No, se hinta ei ookkaan mulle se tärkein juttu... Ymmärrän sanan "arvo":kin aivan muulla tavalla, kuin rahassa. Pitää silti olla jatkossa noissa raha-asioissa tarkempi.
Eihän siihen keppiin välttämättä kannata ruveta ensimmäiseksi harjoittelemaan ..... höylätty laudanpala ja pienet terävät taltat voisi olla hyvä tapa aloittaa ja harjoitella ....... tai jos haluaa hieman investoida,niin ehkä sellainen pieni dremeli voisi olla näppärä...
....ammattilaiset käyttää siinä lakkauksessa ns. upotus menetelmää ,käyttäen tälläistä säiliötä .....
http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/ ... 5_19809147
....ne tosin uittaa niitä siellä osina .....valmiin kepin lakkauksessa vaatii tuolla systeemillä todella huolellisen suojauksen niille osille,mitä ei lakata ....... itse ehkä käyttäisin ruiskua ja kun viellä saisi sen kepin "vartaaseen",missä voisi sitten pyörittää sitä niin voisi saada ehkä tasaisimman jäljen
..... en oo kyllä ammatilainen ,mutta esim parkettiin käytettävä lakka vois sopia tuohon ... senhän pitää kestää iskuja ja kulutusta
....ammattilaiset käyttää siinä lakkauksessa ns. upotus menetelmää ,käyttäen tälläistä säiliötä .....
http://us.st12.yimg.com/us.st.yimg.com/ ... 5_19809147
....ne tosin uittaa niitä siellä osina .....valmiin kepin lakkauksessa vaatii tuolla systeemillä todella huolellisen suojauksen niille osille,mitä ei lakata ....... itse ehkä käyttäisin ruiskua ja kun viellä saisi sen kepin "vartaaseen",missä voisi sitten pyörittää sitä niin voisi saada ehkä tasaisimman jäljen
..... en oo kyllä ammatilainen ,mutta esim parkettiin käytettävä lakka vois sopia tuohon ... senhän pitää kestää iskuja ja kulutusta
-