SHOOTOUT OPEN TASOITUKSET
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Epistä, uudet sakit...Hölsö kirjoitti:Eli pohjana näille tasureille oli:
0= Mestis ja 1.divarin kärki ja muut superruiskut
1= 1. divarin löppöset 2. divarin kärki ja pelikaliikan tähtiruiskut (niinku mä ja Sifka)
2= Daamit + Muut pelikajermut ja pupiruiskut + porilaiset (paitsi Stenfors ku se o nii hyvä)

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-
häkä kirjoitti:Ota sifka se kysymysmerkki pois sieltä tasotuksen takaa. En tod. oo lähelläkään hyvää leikkuuta mut en mä nyt Kimiltä ja Mustoselta ota eteen jos niitä vastaan satun joutumaan. Nehän nauraa mut pihalle sieltä. Tai Mikko varmaan kantaa
Kaikki nauraa sut pihalle täältä joka tapauksessa...
http://www.biljardiespoo.com/index.php? ... php&id=251Pepetus kirjoitti:Määtän Markulle voi kakkosen antaa. se pelaa jänöjussilla!
Siis ihan vakavasti
Biljardi Espoossa käy viikkokisoja pelailemassa.
Pakko Markun kiusaksi pistää linkki, jos saisi sen tasurin kuitenkin pudotettua ykköseen. Ja itse en edes osallistu kisoihin

No kai sen kakkosen voi Markulle juuri ja juuri antaa, mutta "jänö" on kuitenkin kova pelimies ja tämän hetken EBK:n rangking kolmonen kovalla pistekeskiarvolla...
Sähän oot kisojen ennakkosuosikki! Selkee nollamies! Kimi sano et sä ryöstät aina kaikkien mestismiesten fyrkat noissa rahakisoissa..tona1977 kirjoitti:Mun tasotuksen voitte nostaa ykköseen,se on lähempänä totuutta.
Nyt mä taidan alottaa ton kaljan kittaamisen,eihän teitä pysty
kattoo kun korkeintaan kauheessa kankkusessa.
Re: SHOOTOUT OPEN TASOITUKSET
Heittäkää nyt joku jotain kommentteja tästä Saaristosta ja Heikkisestä. Pelimiehiä vai no?
Re: SHOOTOUT OPEN TASOITUKSET
1. Tomi Nertamo 0
2. Jori Manninen 1
3. Kim Grönqvist 0
4. Petri Ahvonen 1
5. Tommi Hölsö 1
6. Jani Sivonen 1
7. Toni Häkkinen 0
8. Elisa Holtari 2
9. Ilkka Manninen 1
10. Jarkko Stenfors 2
11. Aki Tiittanen 2
12. Mika Sandelin 2
13. Mikko Saarikko 2
14. Seppo Jehkonen 2
15. Toni Pistool 0
16. Miikka Hirvonen 0
17. Janne Friman 2
18. Jukka Tarvainen 0
19. Jani Engblom 2
20. Kalle Roitto 2
21. Toni Hokkanen 2
22. Mikko Koski 0
23. Ville Rautoja 2
24. Johannes Kauhanen 0
25. Petteri Räty 2
26. Markku Hämäläinen 0
27. Ipe Kontkanen 2
28. Sami Perttunen 0
29. Juha Tondi 2
30. Mikko Helppi 2
31. Markku Määttä 2
32. Mika Karhu 1
33. Jaakko Vähäsarja 1
34. Jyri Toivonen 2
35. Roope Kämppi 1
36. Tuomas Riipinen 0
37. Bennie Wardi 2
38. Kristian Pesola 1
39. Pekka Sirenius 2
40. Ville Sirenius 2
41. Esa Nurmela 2
42. Reea Flinck 2
43. Toni Fältberg 2
44. Jouni Tukiainen 2
45. Kalle Vainio 1
46. Tero Pitkänen 2
47. Jukka Heikkinen ???
48. Teemu Siekkinen 2
49. Lasse Pylkkänen 2?
50. Jussi Salomaa 2
51. Jarmo Kuivasniemi1
52. Markus Kuismin 1
53. Jani Saaristo ???
54. Hop Van Nguyen 0
55. Jari Paananen 1
56. Jari Toivanen 1
57. Janne Huhtinen 2
58. Pasi Kallio 1
59. Tommi Salonen 2
60. Arto Nyyla 1
61. Ismo Koso 1
62. Marko Kosonen 2
63. Joni Henriksen 2
64. Sami Korhonen 2
Tein pitkän ja uuvuttavan tutkimustyön entiseen kotikaupunkiini ja kyselin vähän Stenforssin pelitaitoja. Vastaukset oli suurinpiirtein seuraavia:
"Täyspaisti jopa länsilohkon 2.divarissa"
"Yli kolmee palloo ei tee ikinä"
"Ihan *rumasana*"
"Huonompi kuin Sottinen"
Siinä muutama kommentti
Ei kai tässä muutakaan voi kuin nostaa tämäkin porilainen kakkoseen.
2. Jori Manninen 1
3. Kim Grönqvist 0
4. Petri Ahvonen 1
5. Tommi Hölsö 1
6. Jani Sivonen 1
7. Toni Häkkinen 0
8. Elisa Holtari 2
9. Ilkka Manninen 1
10. Jarkko Stenfors 2
11. Aki Tiittanen 2
12. Mika Sandelin 2
13. Mikko Saarikko 2
14. Seppo Jehkonen 2
15. Toni Pistool 0
16. Miikka Hirvonen 0
17. Janne Friman 2
18. Jukka Tarvainen 0
19. Jani Engblom 2
20. Kalle Roitto 2
21. Toni Hokkanen 2
22. Mikko Koski 0
23. Ville Rautoja 2
24. Johannes Kauhanen 0
25. Petteri Räty 2
26. Markku Hämäläinen 0
27. Ipe Kontkanen 2
28. Sami Perttunen 0
29. Juha Tondi 2
30. Mikko Helppi 2
31. Markku Määttä 2
32. Mika Karhu 1
33. Jaakko Vähäsarja 1
34. Jyri Toivonen 2
35. Roope Kämppi 1
36. Tuomas Riipinen 0
37. Bennie Wardi 2
38. Kristian Pesola 1
39. Pekka Sirenius 2
40. Ville Sirenius 2
41. Esa Nurmela 2
42. Reea Flinck 2
43. Toni Fältberg 2
44. Jouni Tukiainen 2
45. Kalle Vainio 1
46. Tero Pitkänen 2
47. Jukka Heikkinen ???
48. Teemu Siekkinen 2
49. Lasse Pylkkänen 2?
50. Jussi Salomaa 2
51. Jarmo Kuivasniemi1
52. Markus Kuismin 1
53. Jani Saaristo ???
54. Hop Van Nguyen 0
55. Jari Paananen 1
56. Jari Toivanen 1
57. Janne Huhtinen 2
58. Pasi Kallio 1
59. Tommi Salonen 2
60. Arto Nyyla 1
61. Ismo Koso 1
62. Marko Kosonen 2
63. Joni Henriksen 2
64. Sami Korhonen 2
Tein pitkän ja uuvuttavan tutkimustyön entiseen kotikaupunkiini ja kyselin vähän Stenforssin pelitaitoja. Vastaukset oli suurinpiirtein seuraavia:
"Täyspaisti jopa länsilohkon 2.divarissa"
"Yli kolmee palloo ei tee ikinä"
"Ihan *rumasana*"
"Huonompi kuin Sottinen"
Siinä muutama kommentti
Ei kai tässä muutakaan voi kuin nostaa tämäkin porilainen kakkoseen.
Pitäisköhän mulle laittaa 0 tasuri ku voitin vuonna 93 kaisassa junnusmspronssii?????? Sen jälkeen voikin noita meriittejä vähän hakee...kikke kirjoitti:No keppi pysyy just ja just kädes, mut ihan pienenä pointtina et jos katsot noita pool 1 divarin kisoja niin paras sijoitus 17 ja yleensä joku 25 eli 2 tai 3 aina poolissa ulkona!!!Eli en todellakaan osaa poolia!!!!!Ja tuohan kertoo paljon et rg sija 31 poolin 1divaris eli tosi surkeasti kun monet kisat kävin ja siel on takana oikeastaan vain sellaisia jotka kävi 1 tai 2 kisat ja meitsi kävi lähes kaikki!!!!!!!!Eli voisi sanoa että 1 divarin paskin pelaaja ja 1 divaris pelasin sen takia koska oli noita super rg kisoja et pääsi pelaan etelä suomalaisiakin vastaan! Edellis kaudella olin 2 divaris ja sieläkään ei kertaakaan 16 joukossa!Eli HALOO!!!sifka kirjoitti:kikke kirjoitti:Muista en tiedä mutta laita mulle suosiolla se 2 tasoitus!![]()
Vai mitkä on perustelut 1 tasoituksella mulle????![]()
Vai onko jollain jotain sitä vastaan??????
Laji......... Sarja.......... Sija.. Pisteet...Ajankohta
Pool....... 1.Div Länsi.. 31..... 20....... 18.02.2008
Kaisa...... Yleinen........ 3...... 50....... 21.04.2008
Pyramid.. Yleinen....... 30...... 6........ 31.03.2008
Pool........................... 29...... 6........ 14.04.2008
Siinähän noita. Meillä on luultavasti suurin osa kakkosen tasureista sällejä ketkä vetelee vielä rystysten välistä, sulla varmaan tuo keppi kuitenkin pysyy kädessä.hölsö kirjoitti:Eli pohjana näille tasureille oli:
1= 1. divarin löppöset 2. divarin kärki ja pelikaliikan tähtiruiskut (niinku mä ja Sifka)
2= Daamit + Muut pelikajermut ja pupiruiskut + porilaiset (paitsi Stenfors ku se o nii hyvä)
Ja enpä mä usko et ainakaan tondi ja korhonen pelaa rystysten välistä tolla 2 tasurilla!Ja muutes ps. olen hävinnyt tasoiltakin korhoselle!!!!lähes aina
no................................päissään olhan ainaskin sit
No näistä ykkösen tasurijätkistä ei kait kovin moni oo päässy edes seittämääntoista. Muistutan nyt kuitenkin että esim. kisadiktaattori sivonen (tasuri1) 2.divarissa sijoilla n. 200 eikä ole ikinä pärjännyt missään. Lueppa tosi tarkkaan näitten 1.tasurijätkien nimet ja yritä etsiä jotain meriittejä niille. Taidat kuitenkin olla näin ennakkoon kovin koko porukasta... Kommentteja muilta????kikke kirjoitti:No keppi pysyy just ja just kädes, mut ihan pienenä pointtina et jos katsot noita pool 1 divarin kisoja niin paras sijoitus 17 ja yleensä joku 25 eli 2 tai 3 aina poolissa ulkona!!!Eli en todellakaan osaa poolia!!!!!Ja tuohan kertoo paljon et rg sija 31 poolin 1divaris eli tosi surkeasti kun monet kisat kävin ja siel on takana oikeastaan vain sellaisia jotka kävi 1 tai 2 kisat ja meitsi kävi lähes kaikki!!!!!!!!Eli voisi sanoa että 1 divarin paskin pelaaja ja 1 divaris pelasin sen takia koska oli noita super rg kisoja et pääsi pelaan etelä suomalaisiakin vastaan! Edellis kaudella olin 2 divaris ja sieläkään ei kertaakaan 16 joukossa!Eli HALOO!!!sifka kirjoitti:kikke kirjoitti:Muista en tiedä mutta laita mulle suosiolla se 2 tasoitus!![]()
Vai mitkä on perustelut 1 tasoituksella mulle????![]()
Vai onko jollain jotain sitä vastaan??????
Laji......... Sarja.......... Sija.. Pisteet...Ajankohta
Pool....... 1.Div Länsi.. 31..... 20....... 18.02.2008
Kaisa...... Yleinen........ 3...... 50....... 21.04.2008
Pyramid.. Yleinen....... 30...... 6........ 31.03.2008
Pool........................... 29...... 6........ 14.04.2008
Siinähän noita. Meillä on luultavasti suurin osa kakkosen tasureista sällejä ketkä vetelee vielä rystysten välistä, sulla varmaan tuo keppi kuitenkin pysyy kädessä.hölsö kirjoitti:Eli pohjana näille tasureille oli:
Ja enpä mä usko et ainakaan tondi ja korhonen pelaa rystysten välistä tolla 2 tasurilla!Ja muutes ps. olen hävinnyt tasoiltakin korhoselle!!!!lähes aina
no................................päissään olhan ainaskin sit
Toivotan sinut kuitenkin lämpimästi tervetulleeksi Vantaalle ja haastan sinut heti sopivan tilaisuuden tullen bissen peliin kaisassa(toivottavasti tätä ei tulkita laittomaksi vedonlyönniksi)
Yrittää jo valmiiks keksiä tekosyitä miks on 2 jA PIHALLA???jaolsten kirjoitti:Joo kaverit vaan naureskeli, kun kävin parin viikon kuumetaudin jälkeen lyömäss vähän palloja kerholla... Noloa...Noloa..
No lääkekuuri onneksi vei 40 asteen kuumeen tiehensä...
SÄÄLITTÄVÄÄ!! Paistimikäpaisti! ...
(Huutelee mies joka hävis kaikki rahansa ISMOLLE äsken...jo toisen kerran tällä viikolla.)
Hölsö kirjoitti:Yrittää jo valmiiks keksiä tekosyitä miks on 2 jA PIHALLA???jaolsten kirjoitti:Joo kaverit vaan naureskeli, kun kävin parin viikon kuumetaudin jälkeen lyömäss vähän palloja kerholla... Noloa...Noloa..
No lääkekuuri onneksi vei 40 asteen kuumeen tiehensä...
SÄÄLITTÄVÄÄ!! Paistimikäpaisti! ...

-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-