Dominiak custom

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Can Playsam

Viesti Kirjoittaja Can Playsam »

Nyt on noissa safteisa luokiteltu puun laatu vuosirenkaiden määrän per tuuma, mukaan. Vautsi.... Nyt ollaan oikeilla raiteilla! HG saftissa vähintään 12 vuosirengasta per tuuma.
Can Playsam

P.S. Omassa letkuksi haukkumassani saftissa n. viis vuosirengasta... Nyt kuluttajaa hemmotellaan. Jos joku on tilaamassa kyseiseltä valmistajalta jotakin, niin voitais puolittaa postikulut.
Can Playsam

Normi safti. Hirvee squirtti ja reflexoni. Oon jo monet pelit hävinny, kun ei luottamus saftiin ole kunnossa. Oon testannu kaverin kallista caponen customia ja tykkäsin. On oletettavaa, että laittaavat pajalla parhaat saftit kalleimpiin keppeihin. Ois tuommonen HG safti just sitä mitä oon hakenu...
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Ei sitä tatsia saa rahalla, pitää löytää sopiva köli. Oon testaillu 2-3k Southwestiä jota monet hehkuttaa ja se kyseinen yksilö olisi varmasti monelle ihan liian jäykkä vaikka tatsi onkin huikea. Pitää vaan löytää omaan käteen sopiva ja unohtaa mitkä on muiden pelaajien keskuudessa suosittuja ominaisuuksia. Pelaahan ne monet Meuccillakin ihan vapaaehtoisesti :roll: :)

Dominiak on kuulemma hinta-laatu-suhteeltaan aika jees.
Mikko Jäntti
Can Playsam

Jep. Mut tuo on kyllä tosi positiivista, että kaupataan tuote selosteella mielikuva mainonnan sijaan. Hinta nyt on mikä on...
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Timo Karhunen kirjoitti:Ei meuccissa mitään vikaa ole. Ne on kivan hentoja kapistuksia ja sopii hyvin handuun. Onhan se kyllä totta että Meuccin perät letkuja onkin.
Tatsilla kyllä pelataan, ei kepillä.
Joidenkin käteen sopii tietty. Ja onhan vanhemmat Meuccit olleet ihan laatutavaraa, tosin nykyinen maine löysänä ja laadultaan vaihtelevana ei ole ihan täysin tuulesta temmattu.

Nimim. toistakymmentä vuotta sitten itsekin Meuccilla pari vuotta pelannu... :)
Mikko Jäntti
Can Playsam

Saattaahan se iso holkki, vaikka kärjen painon lisäyksen takia, squirttiä lisääkin, parantaa kierrelyöntiä. En oo varma, mut vois ainakin helposta näin kuvitella. Jotkut sanoo, että se letkeys tois kans tätä samaa ominaisuutta lisää. Itse haen kyllä sitä varmuutta lyönteihin... (yllättäin..)
Can Playsam

Mulla tuo nykyinen safti on helppo pelattava, kun kohdepallo on suht lähellä, mutta sitten kun matka kasvaa, niin katoaa täysin luotto silsan suhteen. Vastasilsat pikkusenki kovemmalla forssilla on järkyttäviä, kun squirtti on niin valtava... Menee ne joten kuten, mut vaatii aivan liikaa pieneltä sielultani... heh. Ed. safti oli jäykempi ja siitä oli melkein kokonaan holkki poistettu. Pysyi tosi hyvin aisoissa kovallakin forssilla ja pitkällä matkalla. Aattelin, että tuo HG safti vois olla suht. samanlainen. Siinä "vanhassa kunnon saftissa", oli oksa jäykistämässä sitä. Ihme, kun pysyi suorana. Joskus huonona päivänä vähän mietitytti, että onkohan tuo squirtti varmasti vakio, kun on tuo oksakin... Sama ongelma saattais kaikissa noissa "ei liimapuu" safteissa, mut tuota HG statusta ei käsittääkseni ole tuossa dominator (liimapuu) mallissa.
Can Playsam

Katselin just leikkaus kuvaa noista liimapuu safteista ja on aika isot erot vielä, vaikka tarkkaan valitseevat nuo puut. Lähes 50% ero vuosilustojen määrässä!! Ei ihme, että jokainen keppi on yksilö, vaikka kuin ostais "samaa tavaraa". Koskeekohan tuo high grade laatu myös tuota liimattua saftia?
Can Playsam

... Joo.. Kattelin niin tarkkaan, etten lukenu kuvan tekstiä. Kyllä se on tilattava. Ei oo tässä kesällä kiire ja olis kiva, jos sais mukaan tilauksia, niin säästyis kuluja...
Vastaa Viestiin