jamppe kirjoitti:On näitä Jamppe sohlauksia ainakin "luettu" aktiivisesti ja on tullut kommentteja...
Ja jos joku haluaa istua hiljaa, niin suosittelen menemistä Luterilaiseen Kirkkoon...
Ja minä en välitä mistään "häpeästä", enkä myöskään "kunniasta",sillä minulla on terve itsetunto ja tiedän kuka olen.
Anteeksi jos ajatukseni ei kaikkia miellytä, mutta se ei aina taida ollakaan tässä ihmisten maailmassa mahdollistakaan...
Ja minä en ole ikinä hyökännyt näillä palstoilla toisten kirjoituksia vastaan,vaan olen vain joutunut puolustautumaan hyökkääjää vastaan !
Minusta jokainen viesti näille keskustelusivuille on vain positiivinen ja toiminnallinen asia.
Terv. Jamppe
Ensinnäkin, ei ollut kyse toisten kirjoituksia vastaan hyökkäämisestä, vaan:
...postata monta kertaa peräkkäin hyödyttömiä yhdelle ihmiselle suunnattuja viestejä...
Ja siitä puolustautumisesta...
Otteita keskusteluista. Huom. nämä on niitä puolustautumisia hyökkääjiä vastaan...
jamppe kirjoitti:
Keij0 kirjoitti:joo no en oo mikään expertti näis jutuis mut mun kaveri vaan väitti että (ja peli 8-pallo) jos se menee keskipussiin niin sen saa laittaa mihin vaan.
(toivotaan että tästä tajuaisitte edes vähän)
Muista Keijo varoa myös sitä nimimerkillä MARKUS kirjoittavaa miestä !
Sekin yrittää heti huijata, jos tulee tiukka paikka !
Mutta Markus, näin ei ole kaikkien kohdalla. Kaikilla lahjakkailla yksinhuoltajaperheiden, ym,ongelmien lapsilla ei ole samanlaista mahdollisuutta nousta huipulle kuin sinulla...
Niin, että Markuskin ja muutamat muut ja myös salien pitäjät ! Älkää aina ajatelko asioita vain itsekkäistä omista tarpeista lähtevästä narsistisesta ajattelusta !
Mitä se lipputangon varjo siellä huutellee ?
Eikö tämä ole se sähisevä vessan seiniin potkija...
jamppe kirjoitti:
se kauniimpi Tiusanen kirjoitti:jamppe kirjoitti:Timo Tiusanen ?
Kuka se on...
Joku Koronan pelaajako ?
Koita nyt vastata asiallisesti. Seisotko sanojesi takana, vai lässytätkö vaan?
Tottakai seison !!!!!!!!!!!!!!
Sinä se tässä pelle olet ! Sory vaan !
Ja se miksi provosoin usein, niin sillä saa aikaan debattia ja silloin ihmiset alkaa panna parastaan eikä mitään lällyroskaa !
Kunhan SOHASIN, ÄLÄ SUUTU !
Ps. Markus onkin "fakkiidiootti" ! (älä suutu sinäkään)
ÄLÄ MARKUS HÖPÖTÄ POTASKAA ! OLIT KÄDETÖN JO SILLOIN !
Sinä olit jo silloin vaarallinen ja agressiivinen pelaaja !
Kerrankin yritit ihan nyrkillä lyöden karkoittaa minut salilta, mutta onneksi ehdin väistää !
Kyllä pelotti niin maan perusteellisesti sinun mieletön käytöksesi silloin. Ihan meinas yöunet mennä...
Onneksi olet nykyisin rauhoittunut hiukan,niin uskallan sen näin teknisenä aikakautena internetissä kaikelle kansalle kertoa, kun en ole nyt lyöntietäisyydellä !
Markus sinä huijaamalla voitit ! Myönnä pois vaan !
Anteeksi jamppe, että jätin lainauksista n. 2500 hymiötä pois, veivät liikaa tilaa. Eivätkä ne oikeasti noiden viestien sisältöä miksikään muuta.