Lapasten avoimet 9-pallo kisat

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
laurih

Lapasten avoimet 9-pallo kisat

Viesti Kirjoittaja laurih »

No nii,

Oottexte jo nukkumassa kaikki Lapaset ja Piponmoikkaajat :?:

Aamulla aikanen herätys, pipo päähän ja kohti Baribalia :!:

Ovet siis aukeaa klo 11.00 ja sit arvotaan lohkot ja
Klo 12.00 aloitetaan pelit.

Se kenellä on eniten tuuria, saa kotiin viemisix sian sekä lapaset :!:

Ja neljälle parhaalle, joilla pipo ei oo yltänyt silmille asti, jaetaan sitte eurot :!:

Tervetuloa ja kaikille tsemppiä :!:

Never too much Late
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Noh? Kuka on ainoa oikea vuoden 2007 LAPSTEN LAPANEN. Ku lähdin jäljellä oli Naif ja Alex. Mut Tero pisti kontrasta pihalle 2-3 (Terolle kaksi erää: oho-ysi-meni-kesken-pelin). Mä en oo edes semi lapanen: Tero on! :P
laurih

Viesti Kirjoittaja laurih »

dobermann kirjoitti:Noh? Kuka on ainoa oikea vuoden 2007 LAPSTEN LAPANEN. Ku lähdin jäljellä oli Naif ja Alex. Mut Tero pisti kontrasta pihalle 2-3 (Terolle kaksi erää: oho-ysi-meni-kesken-pelin). Mä en oo edes semi lapanen: Tero on! :P
Joo, nyt on dopperi ihan hakoteillä :wink:

Pitäekseni jonnii aikaa jännitystä yllä, nii oli kyllä harvinaisen tasaväkiset skabat :!:

Tuvan täydeltä lapasia...Patric tuli sinne elvistelemään jollain ihme stägavoitilla divarin kisoissa, mut sit ku se katto ympärilleen ja huomas, ett pipo alkaa kiristymää, nii omax onnex tajus vaihtaa maisemii :!:

Eli pitemmittä puheitta; tässä tulokset:

Voittaja MAX KARVONEN :roll: :o :) :D

Lapasten finaalin hävis Naif Kartal :!: :!:
(Isot onnitelut ja sympatiat ja kaikki maholliset toivotukset Naifille)

Kolmannex viiva neljännex pääs ikuinen vannoutettu Piponmoikkaaja Päivisen Akan Tero ja Mikko Kauppinen.

Melkein rahapalkinnoille pääs: Kamo ( mitä mä sanoin; kirj.huom), Lindhomin Ville, Vastapuun Ana, Kapasen Aki.

Muita mainitsemisen arvoisia juttuja: Allekirjoittanut pelas sattuneista syistä yhell kädell ( jääden teikkauxis voitolle alle 1k) ja pärjäs aika hyvin loppupeleissä.
Tästä voi Sami K olla eri mieltä. mut aamulla herätessään on sit mun kanssa samaa mieltä...

Kajaanin oma poka eli KP oli taas maineensa arvoinen lapanen...eli, jos palkittais joku feörpleilapas-pelaaja, ni mun äänet menis ehottomasti KooPeelle :!: :!:

Kaikin kaikkiaan oli yllättävän mukavat kisat ja joudutaan varmaan pelaa samanmoiset pelit uudestaan ens vuona :!:

Eikä ens vuonna tarvi äänestää Alexiksin osallistumisoikeudesta; kyl se on ihan kelpo lapanen...

Late Vaan
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Vain tosilapanen voi sekoittaa nimet Max ja Alex (kun kummassakin on toi outo kirjain Z) :roll:
Bilisleuka

Viesti Kirjoittaja Bilisleuka »

Kiitos mukavista kisoista.

T.
Aki Lap....Kapanen
Skobe
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Suuret kiitokset minunkin puolesta, oli loistavat erittäin loistavat kisat!

t. M.Kauppinen
Vastaa Viestiin