Markus kirjoitti:rob kirjoitti:rz kirjoitti:
Tämähän kuullostaa mielenkiintoiselta, mitä ihmettä Efren teki?

Nyt tippu kyllä arvostus pykälällä Efeä kohtaan. Todella epäurheilijmaista ja noloa tuolla tasolla. Kerro Markus lisää.. En oli Efestä uskonut, tosin en kyllä tiedä minkä tason sharkkauksesta oli kyse mut kuitenki..

Sellast pientä heilumista ja käden liikautteluu ku astuin lyöntiin, tämä tapahtui muutaman kerran, ja linjaus oli selkeästi hänen suuntaansa. Hyvin hommaa kuvastaa se, etten oikeen kehdannut sanoa siitä mitään. Toisaalta epäilin että näinköhän se huolimattomana vain, kun on tottunut että pilippiineillä tuollaiset ei häiritse. Eurotourilla olisin sanonut asiasta kyllä heti, mutta poikana en sanonut nyt.
Sitten kaksi kertaa pomppua lyödessä (olin lyönyt yhden pompun sisään ja tehnyt partin siitä) Efren nousi seisomaan siihen viereen katsomaan, vaikka penkillä istuen olisi nähnyt mahdollisen maskipallon liikahduksen ihan yhtä helposti. Varmaan kokeneena tiesi että pientä lisä jännitystä tuottaa, kun Maestro on siinä seisomassa.
Viimeinen nyt ei varmaan ollut psyykkaus, mut hieman kyllä päiväätä, että Efren otti ja käytti meikäläisen pyyhettä siellä penkkien luona. Mietin että olisko vahingossa ottanu mun, mutta luulen että sillä ei ollu omaa pyyhettä ja ne järjestäjien tarjoamat pyyhkeet on vähän sellaisia nukkaisia. Efren oli mielestäni hieman nolona kun huomasi minun huomanneeni ja pyyhe oli kyllä selkeästi minun puolella pöytää..
Joka tapauksessa, oman kokemattomuuden ja 'poika' -maisuuden piikkiin menee 80%, kun ei vielä osaa kaikkiin asioihin olla reagoimatta/reagoida oikealla tavalla ja riittävän nopeasti.
Mutta, uskoisin ja väittäisin, että Efren kyllä ihan tietoisesti yritti meikäläistä horjuttaa, ja onnistuikin siinä, vaikka keinot aika pieniä ja subtiileja olivatkin.
Sanoisinpa, että esim Souquet tai Hohmann, eivät moisia tekisi.
Ei myöskään meikäläinen, vaikka ehkä niitä pomppuja varten sitä saattaisi haluta itsekin nousta ylös, tässä tapauksessa se vain häiritsi hieman enemmän kuin jos joku nevahöödi olis näin tehnyt..
Ja vaikka sitä itse on todella herkkänä välillä muiden heilumisiin, ja ihan syystäkin kun niin moni sitä tahallaan tekee, niin on sitä joskus itsekin TÄYDELLISESSÄ epähuomiossa liikkunut, kun on ajatukset ja huomio ollut muualla. Hieman siinä ja siinä uskoisinko että Efrenillä kuitenkaan tästä kyse..