Linkistä löytyy lohkojako ja vähän infoa peliformaatista:
http://www.matchroomsport.com/articleDe ... icleID=379
Kenenkähän vuoro on voittaa tänä vuonna. Ei vielä uskalla ees veikata, oli sen verran paljon kovia nimiä, niinkuin mm:issä tietysti pitääkin.
The 2007 Philippines World Pool Championship
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Kimmmo veteli aika saletteja ja hollantilaisia 
Kyllä minäkin lähtisin pelailemaan jos vanhat meriitit riittäis paikkaan, olin sitten kuinka lopettanut. Tän takia Alexkin varmaan saanu mestan...
Mä voisin heittää top kasin tähän, aika paha muuten mennä sanomaan:
Corey Deuel
Joku aiemmin menestymätön Taiwanista (esim just Chang tms.)
Efren Reyes
Thorsten Hohmann
C-S Yang
Marlon Manalo
Dennis Orcollo
Niels Feijen
Meni kyllä aika salettiriviks ittellänikin, mut jos ollaan rehellisiä niin näiden ulkopuolelta voi tulla 20 muutakin pelaajaa tonne top 20:iin ja veikkaukset taitaa mennä vähän fanituspohjalta. Noiden jenkkien osalta taitaa tuo lääkitys olla aika merkittävä tekijä menestymisen kannalta
ja muut on vaan niin tasapaksuja jäätäviä puurtajia ettei ikinä tiedä.
Mustina hevosina vois mainita suomipojat Mikan sekä karsintojen kautta ittensä väkisin kisaan puskevan Markuksen. Näillä on sellanen näytön nälkä päällä nyt ettei paremmasta väliä!

Kyllä minäkin lähtisin pelailemaan jos vanhat meriitit riittäis paikkaan, olin sitten kuinka lopettanut. Tän takia Alexkin varmaan saanu mestan...
Mä voisin heittää top kasin tähän, aika paha muuten mennä sanomaan:
Corey Deuel
Joku aiemmin menestymätön Taiwanista (esim just Chang tms.)
Efren Reyes
Thorsten Hohmann
C-S Yang
Marlon Manalo
Dennis Orcollo
Niels Feijen
Meni kyllä aika salettiriviks ittellänikin, mut jos ollaan rehellisiä niin näiden ulkopuolelta voi tulla 20 muutakin pelaajaa tonne top 20:iin ja veikkaukset taitaa mennä vähän fanituspohjalta. Noiden jenkkien osalta taitaa tuo lääkitys olla aika merkittävä tekijä menestymisen kannalta

Mustina hevosina vois mainita suomipojat Mikan sekä karsintojen kautta ittensä väkisin kisaan puskevan Markuksen. Näillä on sellanen näytön nälkä päällä nyt ettei paremmasta väliä!
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Nuo Kimmon veikkaukset oli kyllä aika hyviä, mutta mä mietin samalla, että mä löysin joka lohkosta vähintään yhden, useimmista kaksi, joistain jopa kolme ns. ´mustaa hevosta´.
Mun veikkaus on, että nää hoitaa joku, joka jää U.S.Open:issa 16. - 4. joukkoon ja jättää itselleen sopivasti nälkää ja hullua tsemppiä voittaa jotain isoa. Siis sellainen jolle jää just sopivasti jotain hampaan koloon.
Katotaan miten käy. Mä en vieläkään uskalla veikata ketään nimeltä.
Mun veikkaus on, että nää hoitaa joku, joka jää U.S.Open:issa 16. - 4. joukkoon ja jättää itselleen sopivasti nälkää ja hullua tsemppiä voittaa jotain isoa. Siis sellainen jolle jää just sopivasti jotain hampaan koloon.
Katotaan miten käy. Mä en vieläkään uskalla veikata ketään nimeltä.
FAK!Kimmo kirjoitti:John Schmidt huitassu US Openin alla streitissa 403![]()
one pocket tournamentin voittanu efren, busti kakkonen ja feijen 7
tai niin ilmottaa ainakin alex lely tuolla hollantilaisella saitilla...
Onhan tota jonin autotallistreittii tullut ihailtuu, mut taas poitsu näytti kuuluvansa maailman parhaimmistoon. Tuleeko siittä koskaan isojen kisojen miestä jääpi nähtäväksi...
-Hirttotuomion saanut halusi viimeiseksi toiveekseen sätkiä-