Bwin ja video-stream
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Bwin ja video-stream
Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:
"No money in account !
L!VE Videos are free of charge, but you must have money in your account to access this service. Please read the TACs for more information.
Pay in now and enjoy our videos."
Hassua sinällään, että päivällä katselin vielä jotain matsia, mutta eipä näemmä enää onnistukaan. Nyt olis lavetilla itse Retsi.
Bwin voikin sitten mun puolesta haistaa pitkän p*skan.
"No money in account !
L!VE Videos are free of charge, but you must have money in your account to access this service. Please read the TACs for more information.
Hassua sinällään, että päivällä katselin vielä jotain matsia, mutta eipä näemmä enää onnistukaan. Nyt olis lavetilla itse Retsi.
Mikko Jäntti
-
- Viesti:
Re: Bwin ja video-stream
Joo ihan kuten Rz:kin sanoi, lienee bwin:llä ihan perusteltu tarkoitus tehdä näin. Ei liene Buddyllekaan paha rasti pistää pokeritililtä hilu Bwin:lle. Bisnesperäinen tarkoitus Bwinillä kuitenkin asian tiimoilta on ja striimi kuitenkin kuormittaa!buddy kirjoitti:Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:
"No money in account !
Tuleejan nuo ilmoitukset joskus vähän odottamatta, eipä silti.
Ps. Moderaattorin ominaisuudessa pyytäisin myös kiinnittämään huomiota kielen käyttöösi

Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
Hehe, onhan toi selkee homma, harmittaa vaan kun ovat menneet vaihtamaan policyä, ei omalta kannalta koska kyllä mulla on keinoja saada tonne helposti ja turvallisesti rahaa, mutta jää monella muulla tekemättä kun tuskin haluavat heittää luottokortilla 10e tuonne jos eivät vastaavaa ole koskaan tehneet. [censored] bwin !Tommi Lamminaho kirjoitti:Joo ihan kuten Rz:kin sanoi, lienee bwin:llä ihan perusteltu tarkoitus tehdä näin. Ei liene Buddyllekaan paha rasti pistää pokeritililtä hilu Bwin:lle. Bisnesperäinen tarkoitus Bwinillä kuitenkin asian tiimoilta on ja striimi kuitenkin kuormittaa!buddy kirjoitti:Tuleeko muille bwiniltä senioreiden EM-kisojen videostreamia avaaville seuraava ilmoitus:
"No money in account !
Tuleejan nuo ilmoitukset joskus vähän odottamatta, eipä silti.
Ps. Moderaattorin ominaisuudessa pyytäisin myös kiinnittämään huomiota kielen käyttöösi

Mikko Jäntti
-
- Viesti:
Niin onhan se luottokortilla siirtely, etenkin tollasille "hämyfirmoille", nykyään tuiki epätavallista ja äärettömän vaarallista.....buddy kirjoitti: Hehe, onhan toi selkee homma, harmittaa vaan kun ovat menneet vaihtamaan policyä, ei omalta kannalta koska kyllä mulla on keinoja saada tonne helposti ja turvallisesti rahaa, mutta jää monella muulla tekemättä kun tuskin haluavat heittää luottokortilla 10e tuonne jos eivät vastaavaa ole koskaan tehneet. [censored] bwin !
Mä kyl luulen et ne tajus lähetyksensä todellisen arvon kun Retsi tuli lavalle eikä halunneet ilmatteeks sellasta herkkua tarjota kelleen!
Tommi Lamminaho
Nojoo, monelle uhkapelisaitit eivät edusta turvallista tahoa, vaikka ne ovatkin yleisesti turvallisimpia saitteja netissä tietoturvansa puolesta.Tommi Lamminaho kirjoitti:
Niin onhan se luottokortilla siirtely, etenkin tollasille "hämyfirmoille", nykyään tuiki epätavallista ja äärettömän vaarallista.....
Mä kyl luulen et ne tajus lähetyksensä todellisen arvon kun Retsi tuli lavalle eikä halunneet ilmatteeks sellasta herkkua tarjota kelleen!
Mitä tulee policyn muuttamiseen, niin kyllä siinä vaan kävi niin että just Retsin peliin ne pistivät uudet säännöt kehiin... Retsin maine kiirinyt ympäri Eurooppaa, myös Bwinin korviin.
Mikko Jäntti