Nimmari biliskeppiin

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Jos haluut sen pysyvän, niin hio mataksi se kohta johon haluut nimmarin. Ja sit lakkaa päälle vähintään kolme kerrosta. Hikiset kädet syö aika tehokkaasti ohkasen lakkakerroksen butista.
dobermann
Viesti:

En kehtaa kertoa minkä tilasin… Kyl mä luulen et sä Markus enemmän kuitenkin vanhoja Meucceja arvostat kuin tätä tulevaa keppiä. PS. Arvaa kenelle myin Meucci Oldie 5:sen. :roll:
dobermann
Viesti:

Ehei, en tilannut. Kolmetoista on epäonnenluku! Onhan se kyllä kaunis, mutta vähän liikaa jenkkimarkkinoita ajateltu koristeellisuudessa. Sit siinä oli se että arvasin että se tulee ennemmin tai myöhemmin Suomessa vastaan. Oletko jo lyönyt sillä ohi? :roll:
dobermann
Viesti:

miqu79 kirjoitti:
dobermann kirjoitti:En kehtaa kertoa minkä tilasin… Kyl mä luulen et sä Markus enemmän kuitenkin vanhoja Meucceja arvostat kuin tätä tulevaa keppiä. PS. Arvaa kenelle myin Meucci Oldie 5:sen. :roll:
Ethän vaan tilannut SE13?Ajattelin ettei toista tule Suomessa vastaan :wink:
t:ex Meucci #055/500 pelaaja
ps.Nyt Nippeli Meuccista hyvä tarjous pöytään :)
Tää Oldie 5 on ostettu Ruotsista n. 2 kk sitten. Heti kun sain sen niin Nipa tuli mieleen. Sain loppujen lopuksi Nipan kiinni ja Oldie löysi `oikean´ isännän. Olipa Nippelin naama näkkärillä, kun nuoruuden ihastuksensa kanssa pääsi nukkumaan ensimmäisen yön. Myrskyvaroitus on annettu mestikseen. :twisted:
Vastaa Viestiin