Nettikölikaupat

Yleistä biljardista

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
dobermann
Viesti:

Nettikölikaupat

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Onks kukaan tilannut budgetcues.com:sta mitään? Tai kertokaa jos olette löytänyt hyvän kölikaupan netistä. Minkälaisia toimitusaikoja niissä yleensä on?
Jyri

Viesti Kirjoittaja Jyri »

www.seyberts.com toimii kivasti, viimeksi tilasin maanantaina ja Fedex toi paketin perjantaina, jossain jenkkilässä se on joten alvit pitää aina kyllä maksaa
dobermann
Viesti:

Biljarditarvikkeet rulez! Sami Lahti on nyt sitten oikeesti Fast-Sami-Lahti. Maanantaina tilasin. Keskiviikkona case on jo kotipostissa. Tää kaveri on ammattilainen. Vastaa puheluihin/sähköposteihin heti ja toimittaa käsittämättömällä nopeudella! Suomi olisi aika paljon mielyttävämpi paikka asua jos Sameja olisi potessiin 9 enemmän. Sami, pidä nyt vaimoas/tyttöystäävääs hyvänä ja lisäänny kiireesti (älä sit vaadi naiseltasi niin nopeeta toimitusaikaa mihin itse pystyt!) 8)
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Jos tilaa kepin, niin se jää käsittääkseni aina tulliin. Keppikotelosta en tiedä, mutta veikkaisin samaa.
Mikko Jäntti
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

miqu79 kirjoitti:
buddy kirjoitti:Jos tilaa kepin, niin se jää käsittääkseni aina tulliin. Keppikotelosta en tiedä, mutta veikkaisin samaa.

Kun tilasin jenkeistä muutaman kepin ja boksin niin tullista tuli vaan saapumisilmoitus.Tullista ne piti sitten itse hakea ja maksaa arvonlisäverot.
Sitä juuri tarkoitin. Eli posti ei tuo niitä kotiovelle vaan ne pitää hakea tullista.
Mikko Jäntti
dobermann
Viesti:

Nyt kurssi on aika hyvä (edullinen) dollari suhteessa euro. Jos köli maksaa jenkeissä esim. 600 dollaria niin Suomeen kuljetettuna ja tullattuna se on aika tarkalleen 600 euroa. Mulle tuli hyvin ja nopeesti virheetön tuote Billiard Pro Shop Inc:stä. Tuli noin viikossa tilauksesta. En (onneksi) valinnut kaikista halvinta Jenkkien 1 postia; Janis kertoi sen kestävän 3-4 vkoa (itse oli rastittanut kyseisen ruudun!) Huh, huh! :x
dobermann
Viesti:

Tullauksesta: Itse maksoin pääpostiin tullin joka oli:
2,7% tuotehinnasta ja
22% tuotteen hinnasta johon oli lisätty kuljetusmaksu
dobermann
Viesti:

Mrrrrrrr! Vaikeeks menee. Tää mun frendi kenen kortilla köli ostettiin asuu Stadissa ja sen nimellä tää tuli Itellaan. Nyt mun pitäs roudata kuitit sille takas ja se karhuu ton `vedätysmaksun´ itelleen. Ei millään jaksais. Mut periaatteesta teen kuitenkin! :twisted:
Vastaa Viestiin