Blackpool Open 6. - 8. huhtikuuta

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

CFC

Tantusta

Viesti Kirjoittaja CFC »

Kävin pari viikkoa sitten Mascotin viikkokisoissa ja kolmannella kierroksella tuli kyseinen Tanttu vastaan jonka tuurilla voitin kontrassa 10-9.

Viikko sitten Trickshotin viikkokisoissa samainen Tandoor oli vastassa ja paistoin hänet loistavalla pelillä ja parilla tuurilla 6-2.

Tänään juuri äsken yritin haastaa sitä One Pockettiin ja lupasin antaa 10-6 eteen, ei lähtenyt.

Kaikki nämä tarinat ovat tosia. Voin vakuuttaa, että kyseessä on ihan tavallinen kuolevainen jonka sipuli hajoaa siinä kuin muillakin. Markuksen pelkotilat on ihan turhia.
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Kaikkihan me ollaan, mutta silti Tanttu on ykkösen mies (korkeintaan) :D Ja se on tosi...
laurih

Re: Tantusta

Viesti Kirjoittaja laurih »

CFC kirjoitti:Kävin pari viikkoa sitten Mascotin viikkokisoissa ja kolmannella kierroksella tuli kyseinen Tanttu vastaan jonka tuurilla voitin kontrassa 10-9.

Viikko sitten Trickshotin viikkokisoissa samainen Tandoor oli vastassa ja paistoin hänet loistavalla pelillä ja parilla tuurilla 6-2.

Tänään juuri äsken yritin haastaa sitä One Pockettiin ja lupasin antaa 10-6 eteen, ei lähtenyt.

Kaikki nämä tarinat ovat tosia. Voin vakuuttaa, että kyseessä on ihan tavallinen kuolevainen jonka sipuli hajoaa siinä kuin muillakin. Markuksen pelkotilat on ihan turhia.
Siis tarkottaax tää sitä, et mä oon satsannu väärään hevoseen :roll:
Tantulle 3 :evil:
Ja Markus mun sekä Tantun kanssa samaan lohkoon :!:

Late
Skobe
Viesti:

Re: Tantusta

Viesti Kirjoittaja Skobe »

Markus kirjoitti:
CFC kirjoitti:Kävin pari viikkoa sitten Mascotin viikkokisoissa ja kolmannella kierroksella tuli kyseinen Tanttu vastaan jonka tuurilla voitin kontrassa 10-9.

Joopa joo, mäkin oon voittanu Tantun mascotissa ja samaan syssyyn hävinnyt Latelle. Enkä kerro tasotuksia ;) Eli eiköhän jätetä nuo mascotin tasurit ihan omaan arvoonsa...
Tantulle 3-4, latelle 0-1. :!:

No nyt en kyllä ymmärrä että mikä lehmistä siellä on ojassa ja että kuka on lehmän omistaja, mutta kakkonen tantulle on jokatapauksessa ihan naurettava edes ehdotuksena. Jokainen voi ottaa sipulinsa omalle vastuullensa, tasoitukset pitää laskea taitojen perusteella.

Luettelit typerästi joitain 9-pallo esimerkkejä, joissa teidän tasoitukset eivät tulleet esille. Samoin one-pocket esimerkissä ei tullut ilmi panosta eikä Tantun rahatilannetta/olotilaa.
Jos tietäisin ettei teillä ole littejä, niin bäckkäisin Tantun sokkona tuohon one-pocket peliin, vaikka en edes tiedä kuka olet.

Pelkotiloista ei ole kyse, vaan järjen käytöstä. Itse en antaisi tuollaisia Tantulle eteen, joten sinun logiikallasi vedät varmaan mun kanssa silloin one-pocketia rahasta tasoista, vai annatko jopa jotain mulle eteen?

Vai pelkäätkö?
Joopa joo, mäkin oon voittanu Tantun mascotissa ja samaan syssyyn hävinnyt Latelle. Enkä kerro tasotuksia ;) Eli eiköhän jätetä nuo mascotin tasurikisat ihan omaan arvoonsa...
Tantulle 3-4, latelle 0-1. :!:
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Tuu illalla Mascottiin niin kokeillaan jollain pienellä. Saat 9-7.
CFC

Viesti Kirjoittaja CFC »

Sori. Mä en pelaa uhkaa.

Jokin ajanvietemäinen 20€ kolmeen voittoon ja sulle se 9-7.

Ei pilata enempää toisten otsikkoa. Jos on lisää neuvoteltavaa niin laita yv:iä tai tuu sinne Mascottiin. Eli siis mä haluan kotikenttäedun jos sä saat palloja.
Vastaa Viestiin