Blackpool Open 6. - 8. huhtikuuta

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Hibzu

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

S.Hämäläinen on alottanu poolin pelaamisen tällä kaudella. Ois varmaan kolmonen kohdallaan
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Heggins

Viesti Kirjoittaja Heggins »

Saadaanko pian päivitettyä osallistujalistaa.?
Hibzu

Hibzu kirjoitti:Karhunen T. on nelosen miehiä.
Tää ei ollu vitsi, alottelijamiehii... On muuten listalla kaks kertaa.
Miikka Hirvonen HyvBK
MattiJarkkoFanclub
Räpä

Viesti Kirjoittaja Räpä »

Markus kirjoitti:
Hibzu kirjoitti:

Kuulostaa vähän epäilyttävältä kun yks Suomen pahamaineisimpia tasoitus vedättäjiä ilmoittelee tällaisia..

:wink:
Karhusen Timo on oikeesti alottelija vielä! nyt ei Hirvonen ees vedätä :D Timpalle voi sen 4 laittaa!
-Rami-
Hibzu

Markus kirjoitti:
Hibzu kirjoitti:

Kuulostaa vähän epäilyttävältä kun yks Suomen pahamaineisimpia tasoitus vedättäjiä ilmoittelee tällaisia..

:wink:
Palstapoliisi!! Kohtuullinen muisti.. täytyy myöntää! Totuushan on että mul on Karhusen kanssa litti kiinni. Tää kyseinen Karhusen herrahan on yks suomen tarkimmin varjeltuja salaisuuksia, Odoteltiin vaan sopivaa tilaisuutta nyhtää rahat pois.
Miikka Hirvonen HyvBK
MattiJarkkoFanclub
Hibzu

Markus kirjoitti:
Iivo_ kirjoitti:Ton mun nimenki vois korjata eli Iivo Gylden, eikä Iiro Gylden :). Tasotus ei voi olla 2 ja 4 on kyl aika paljo ni 3 vois olla sopiva jos Makkosellaki on 3-4 :roll:

Tuskinpa se Mini Macin tasoitus tuollaikseksi jää. Itse en ole Big Macin uusimman suojatin peliä nähnyt, mutta jos tulee samasta tallista Happy Mealin kanssa, niin voisin uskoa että ne huhut ja ehdotukset kakkos tasoituksesta voisivat olla ennemmin kohillaan.

Tässä muuten tasoituskisojen järjestäjille oivallinen esimerkki taas siitä, mitä tapahtuu, kun edes ehdotellaan liian suuria tasureita, saati sitten annellaan niitä. Jengi rupee vertaamaan itseään näihin tasoitushirmuihin, ja kaikki vaativat taas aivan liian suuria tasoituksia. Tämähän on Ärzeen lanseeraama politiikka aikoinaan käytyjen keskustelujen tiimellyksessä. ( :lol: ja kuittauksissa sitten todenperäisyys mukaan, niinkuin itsellänikin, rz - kiitos)
Ettei vaan ois omat lehmät ojassa: Tasurit alas ni pärjää ite hiukka huonommallakin pelillä.. -> onko maukka sittenkin itse se vedättäjä..? :wink:
Miikka Hirvonen HyvBK
MattiJarkkoFanclub
Taavila

Viesti Kirjoittaja Taavila »

Morjes!

Meikäläiseltä voi ottaa siitä viivan edestä sen ykkösen pois.
Ollu sen verran huonossa iskussa viimeaikoina.
laurih

Viesti Kirjoittaja laurih »

Markus kirjoitti:Tsiikatkaas hei vähän tota Tantun tasoitusta. Mestis tason pelaaja kevyesti.
Kävin viime tiistaina Baribalin viikkokisoissa, ja Tanttu oli siel silloin kolmattatoista kertaa putkeen finaalissa. Voitti mut semeissä ihan pystyyn, vaikken ollu hävinnyt erääkään siihen mennessä, ja olin kovassa iskussa kaikin puolin. Vikassa erässä sille tuli pieni fiba, mut senki hillotti. Muuten veti täydellisesti, siis huom TÄYDELLISESTI siihen asti. Tulos 5-1.

Juttelin sen kans aikaisemmin saman iltana, ja se naureskeli et kyllähän se nollalla pelais, mut jos ne kerta kakkosta antaa niin ottaahan hän sen ja siihen räkästä perään..

Olen samaa mieltä.Meillä Baribalissa voi voittaa kuka tahansa.Siispä Tantulle 2.

Late

Ps. Olisin kyllä odottanut enemmän taistelua näistä tasoituksista.Aika vaatimatonta.Kiitos kuiteski Markukselle :D

4
laurih

Viesti Kirjoittaja laurih »

Markus kirjoitti:
laurih kirjoitti:
Markus kirjoitti:Tsiikatkaas hei vähän tota Tantun tasoitusta. Mestis tason pelaaja kevyesti.
Kävin viime tiistaina Baribalin viikkokisoissa, ja Tanttu oli siel silloin kolmattatoista kertaa putkeen finaalissa. Voitti mut semeissä ihan pystyyn, vaikken ollu hävinnyt erääkään siihen mennessä, ja olin kovassa iskussa kaikin puolin. Vikassa erässä sille tuli pieni fiba, mut senki hillotti. Muuten veti täydellisesti, siis huom TÄYDELLISESTI siihen asti. Tulos 5-1.

Juttelin sen kans aikaisemmin saman iltana, ja se naureskeli et kyllähän se nollalla pelais, mut jos ne kerta kakkosta antaa niin ottaahan hän sen ja siihen räkästä perään..

Olen samaa mieltä.Meillä Baribalissa voi voittaa kuka tahansa.Siispä Tantulle 2.

Late

Ps. Olisin kyllä odottanut enemmän taistelua näistä tasoituksista.Aika vaatimatonta.Kiitos kuiteski Markukselle :D

4

:lol: :lol: :lol:

Oon kattonu sen verran amerikkalaisia leffoja ja sarjoja, et oikeusistuimet ovat tulleet tutuksi.

Siksipä heitän vain:

"Kuka maksaa Tantun osallistumismaksun?"

Ja lopuksi:

"No further questions, I rest my case"

:lol: :lol: :lol:
Tantulle 3 :!:

Late
dobermann
Viesti:

Viesti Kirjoittaja dobermann »

Faijavainaa sano aikoinaan: "Se koira älähtää, johon köli kalahtaa…"
Vastaa Viestiin