( Vaikka viimeksi väitin että on viimeiset niin saattaa olla että jatkuu kisaaminen liiterissä)
LIITERIBILJARDI (Se erilainen biljarditapahtuma) 11-12.7.20256 Osoite: Tervalammintie 94. Ridasjärvi
Liiteribiljardiin ovat tervetulleita vain UUDENMAAN KERHOJEN KAISA-PELAAJAT, VAIN MIEHILLE, JOTKA OVAT TÄYTTÄNEET 30 VUOTTA.
30 PELAAJAN OSALLISTUMISEN YLÄRAJA. ILMOITTAUTUMISJÄRJESTYKSESSÄ , MUUT VARALLE JOS ON TARVETTA. ilmoittautuminen tälle palstalle. tai Whats apilla mulle 050 553 4895.
Kilpailut alkaa klo 11.00 . maksu ja arvonta ennen pelejä.tai etukäteen boksiin ( linkki alempana)
Osallistumismaksu. 50€ . Osallistumismaksu sisältää. lihaKeiton, ruokajuomat, leivät ja särpimet, pientä iltapalaa, aamupalan ja saunan. maksuista vähennetään näihin 15€ja Pärjääjille jaetaan voittopotti perinteiseen tapaan 35€/pelaaja.
Pelaajien Käytössä 3 kpl täysimittaista (lasikansi) kaisa-pöytää.
2 häviöstä putoaa. peliaika 40min. ja 3 rankkaria. Pelit kestävät aamuun.
Kaikille osallistujille Päre
Sunnuntaina krapula kilpailu. 5€ suora kuppi.
YÖPYMINEN: Omissa autoissa ,asuntovaunuissa, teltoissa. tms. (muutama petipaikka mökissä, saunalla varattu ensisijaiseesti iäkkäämillle )
Ennen kilpailuun lähtöä tarkista seuraavat asiat:
- Olet mies (sinulla on köli) ja olet 30 vuotias
- henkilökohtaiset tarvikkeet (pyyhe, hammasharja ynms)
- omat juomat ja esim grillattavat.
- 55€ fyrkkaa (Vähintään) Pääkisa 50€+krapula kisa 5€.
2025 voittaja Jarno Ahola , Toinen Tatu Tainio
Krapulakisa voittaja : Petri Asikainen Ebk.
Linkki josta pääsee takautuvasti viimeisimpiin pelattuihin kilp.
https://keskustelu.biljardiverkko.fi/vi ... 26#p263726
( Mukaelma Juha Watt Vainion biisistä " matkalla pohjoiseen)
Hilpeessä jengissä grillillä siellä, kaivosta joku kelas mallasta, meille hän sanoi: Täytyy ottaa kun erosin juuri mä Sannasta.
Jengi pohti saatua tietoa, sanoen juoma tuo on liian mietoa, mutta ei hätää tiukast on tietoa, turneessa liiterin.
Moni ei saa sisään mitään, älä ole milläsikään,
tuo sama kaikilla, paitsi naisilla. Jo vaan me kimpassa tuumattiin.
Paljon on taitoa ryhmässä tässä, liiterin voittaja ainesta.
Jotka ei piittaa, ainakin väittävät, kilpailun tuomasta paineesta.
Jarkkakin pohti: Mikä on vikana , ennen duunasin pisteitä sikana, nyt mä oon listojen vikana.
Kimpassa naurettiin.
Moni ei saa sisään mitään, älä ole milläsikään,
tuo sama kaikilla, paitsi naisilla. Jo vaan me kimpassa tuumattiin.
TERVETULOA!