Voi tietenkin olla että huomenna tulee soittoja virheistä, mutta sitten korjataan jos täytyy.
98 kilpailijaa, siis melko monta.
Kisat alkaa klo 10 tasan ja pelaajapalaveri/ tiedotus klo 9.50.
Tervetuloa
Niin ja kyllähän mä sitä koneellakin päivitän
Kari,
Mä ilmottauduin ko. kisoihin 5.3.2007 klo 08.11 (sähköpostilla), jotta voisitko arpoo mut vielä mukaan. En ainakaan rähmäisillä silmilläni löytänyt nimeäni kaaviosta.
Se on muuten oikeesti hyvä, jos ne e-mail ilmoitukset vois kuitata, kuten Espoon sali tekee
Marko Muukka kirjoitti:Taitaa olla ennätysmäärä pelaajia mukana?
Jep, streitin SM-kisoille ennätysmäärä. Ysiä odotellessa, saa nähdä mihin asti päästään.
Laten huomio tuosta sähköposti-ilmoittautumisten varmistamisesta on asiaa. Sähköpostiin on jotenkin vielä vaikeaa joskus luottaa, lähinnä siis sen perille menemiseen. Itse kyllä luotan enemmän vielä puhelimeen, mutta ehkä joku päivä kaikki onkin sitten sähköistä, ehkä ei
Väykkä teki kyllä allekirjoittanutta vastaan jäätävän 27-poikki sarjan vaikka liimasin sen pakkaan. Oli massea, kyytiä pakasta, oma-ykkönen, pitkää naulausta kynnestä ja lopulta poikki Buddyn harmiksi.
Sarjojakin oli pojjaat pukannu, joista lienee pisimmäksi jäi Paulin 98-poikki tms. Jimmy ja Aki ja Tero oli tehny 70 molemmin puolin.
Mielenkiintoinen finaali tulossa, pystyykö kukaan Akia kaatamaan kotikentällään.
EDIT: Onnittelut Rullalle mitskusta ja Väykälle, vaikkei mitskun väri olekaan vielä varmistunut.
Viimeksi muokannut buddy, 22:20 11.03.2007. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
buddy kirjoitti:Väykkä teki kyllä allekirjoittanutta vastaan jäätävän 27-poikki sarjan vaikka liimasin sen pakkaan. Oli massea, kyytiä pakasta, oma-ykkönen, pitkää naulausta kynnestä ja lopulta poikki Buddyn harmiksi.
Päivän parhaat naurunremahdukset saatiin, kun buddy demonstroi ylläolevan siinä ykköspöydällä ääniefekteineen kaikkineen.