Kokeneita phpBB:n käyttäjiä?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Kokeneita phpBB:n käyttäjiä?
Onkos kellään paljon kokemusta phpBB:stä? Noita spämmejä on alkanut tulemaan taas viimeaikoina melkoisesti ja turhia käyttäjiä on listalla melkoisesti. Eihän näistä muuta haittaa ole, kuin pientä päänvaivaa, mutta eroon niistä olis kiva päästä. Noiden poistaminen, ainakin softan oman hallintapaneelin kautta, on hieman raskasta.
Tommi Lamminaho
Hallituksen jäsen SBiL, EPBF
-
- Viesti:
Ei voi ku nauraa taasEntinen Aktiivi kirjoitti:Hei siellä!
Jos joltain osaamista löytyy, niin voisiko tuo joku ystävällisesti välittää eteenpäin seuraavan vastaukseni Fanbritnylle, kun en pystynyt Hänelle vastaamaan Ilmoitukset-osion kautta.
----------------------------
Tervehdys Fanbritny!
Yritetän hei nyt pitää tää ilmoituspalsta pelkästään ilmoituksia varten, jooko?
Muuten on kyl pakko sanoo, et toi sun treffi-ilmotus oli aika houkutteleva...
Ooxä siis tosiaa ihan Britneyn näköne, niinq oikeesti?!?!?![]()
Eikä mua haittaa, vaik sun broidi haluu kattoo vierestä, jos se kerran on siihen tottunu...mut ei kai se hei aina tuu mukaa?!?! Hei Haloo, niinq oikeesti!?!?![]()
Mut hei nähää meses!!! Siistii!!!

Itseasiassa löytyi jotain vinkkiä kun vähän surffaili tuolla (täällä) njetissä. Katotaan jos saadaan asennettua tollanen "modi"

Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Joo kyl vissiin tollaanen on olemassa..... mut ne on niitä webbimastereiden kaluja sitten ja niil taitaa olla omat hoppunsa. Eiköhän jotain keksitä. Muutkin modit saa noita poistella kun minärz kirjoitti:Itse putsailen käyttäjät helpomman käyttöliittymän turvin Trickshotin sivuilta phpMyAdminin kautta, kysäises webmasterilta onko teillä sellaista asennettuna.
Sen avulla löytyy phpbb_users taulu, josta on helppo putsailla ylimääräisiä tunnareita pois.
Asensin myös juuri (23.12.) tulleen 2.0.22 version, mutta siinä ei ainakaan change log* perusteella tullut parannuksia rekisteröintiin, joten modin asentaminen voi olla oikea tie teille.
* change log 2.0.22
# [Fix] Check for user's existence prior to showing email form
# [Fix] New members of moderator groups should always become moderators (Bug #382)
# [Fix] Proper message when replying to non-existant topics (Bug #459)
# [Fix] Changed column type of search_array to store more ids (Bug #4058)
# [Fix] Fixed annoyance with font-size selector (Bug #4612)
# [Fix] Fix optimize line in database updater (Bug #6186)
# [Sec] Check for the avatar upload directory reinforced
# [Sec] Changes to the criteria for "bad" redirection targets - kellanved
# [Sec] Fixed a non-persistent XSS issue in private messaging
# [Sec] Fixing possible negative start parameter - SpiderZ.
# [Sec] Added session checks to various forms - kellanved

Tommi Lamminaho
-
- Viesti:
Kyl mä sen tiiän. Hyvä että muutkin sitä poistaa, tuntuu että ittelläkin menee aikaa niiden poisteluun.rz kirjoitti:Meillä modeilla ei ole oikeuksia käyttäjätunnuksiin höpsö, mä poistelen vaan niitä spammiviestejä pitkin päivää.Tommi Lamminaho kirjoitti:Joo kyl vissiin tollaanen on olemassa..... mut ne on niitä webbimastereiden kaluja sitten ja niil taitaa olla omat hoppunsa. Eiköhän jotain keksitä. Muutkin modit saa noita poistella kun minä
Tommi Lamminaho
Jep. Mäkin niitä poistellu ihan tarpeeksi. Jostain syystä tonne "ilmoitukset" -osastolle niitä putkahdellu jatkuvasti. Well, manual labor keeps you humble... sigh...Tommi Lamminaho kirjoitti:Kyl mä sen tiiän. Hyvä että muutkin sitä poistaa, tuntuu että ittelläkin menee aikaa niiden poisteluun.rz kirjoitti:Meillä modeilla ei ole oikeuksia käyttäjätunnuksiin höpsö, mä poistelen vaan niitä spammiviestejä pitkin päivää.Tommi Lamminaho kirjoitti:Joo kyl vissiin tollaanen on olemassa..... mut ne on niitä webbimastereiden kaluja sitten ja niil taitaa olla omat hoppunsa. Eiköhän jotain keksitä. Muutkin modit saa noita poistella kun minä

Mikko Jäntti
-
-
- Viesti:
-
Joku tota phpBB:tä lähinnä mersuun vertas. En nyt niin tarkkaan muista, ehkä Markus ja tais olla joku muukin. Ja kyllähän noi rekisterikilven näköset läpykät joissa jotain lukee muuttu jonkun toiveesta vieraskieliseksi.Tommi Lamminaho kirjoitti:Nää?
Tosta phpBB:stä voi automaattirekkauksen ottaa pois päältä jos haluaa. Kaippa noi oikeat rekisteröinnit jaksaa kuitata.
-
- Viesti:
Jasso. Läpykät muuttu versiopäivityksessä vieraskielisiksi eivätkä ole olleet ylläpidon päällimmäisenä huolena. Jos tarkoitit "näillä" SBiL:a, niin periaatteessa meille on aivan se ja sama, millä softalla tämä toimii, kuten varmasti pääosalle käyttäjiäkin. Vaihtoehtoja mietitään, varsinkin nyt. Mutta tämäkään ei ole päällimmäinen murhe joten 1st things 1st.Jorma Kauppinen kirjoitti:Joku tota phpBB:tä lähinnä mersuun vertas. En nyt niin tarkkaan muista, ehkä Markus ja tais olla joku muukin. Ja kyllähän noi rekisterikilven näköset läpykät joissa jotain lukee muuttu jonkun toiveesta vieraskieliseksi.Tommi Lamminaho kirjoitti:Nää?
Tosta phpBB:stä voi automaattirekkauksen ottaa pois päältä jos haluaa. Kaippa noi oikeat rekisteröinnit jaksaa kuitata.
Tommi Lamminaho