rz kirjoitti:Jeb.. 375kbit/s tulee tuolta muurahaisilta. Mukavaa viihdettä täällä töissä Nyt taisi lähetykset loppua tältä päivältä?
Joo, käsittääkseni aikaero on 6h eli siellä ollaan jo aamuyön puolella. Aamulla tullee uusintoja ja jossain vaiheessa puolen päivän tienoilla alkaa livelähetykset.
Viimeinkin alkaa noi streamit toimia silleen, että niitä viitsii katsoakin.
buddy kirjoitti:Suosittelen tuota TVUPlayeriä jos on hieman hitaampi nettiyhteys. Esim. mulla on vain max 1M linja eli videostreami tulee maksimissaan joku 100kBs jos sitäkään (tuskin). TVUPlayer käynnistyy paljon nopeammin kuin TVAnts joka bufferoi ensin monta minuuttia ja sitten kuvaa ei välttämättä näy ollenkaan. Mieluummin käyttäisin TVAntsia, jossa videostreamin saa myös ohjattua ulkoiseen playeriin, mutta kun ei toimi niin ei. TVUPlayer pyörii mulla ihan hyvin ja telkkarilta kattelen full-screeninä ilman valittamista, koska kuva on lähinnä keskikertaisen VHS-nauhan tasoa
Omalla 1M/1M adsl:llä toimi ainakin hyvin myös tuo TVAnts, joten mieluummin sillä katsoin, koska kuvanlaatu huomattavasti parempi. Käynnistyksessä kestää ehkä muutama minuutti ja korkeintaan muutaman sekunnin pätkäyksiä saattoi tulla silloin tällöin (ehkä 15 minuutin välein) eli ei mitään isompaa ongelmaa ja suosittelen yrittämään sitä, mutta toki paremman puutteessa katselee TVUPlayeriäkin. En sitten tiedä vaikuttaako normaalia nopeampi upload-kaista videon näkyvyyteen, kuitenkin epäilen sitä.
AlexiS kirjoitti:Ettei varsinainen pointti unohtuisi, niin MAVÄ HYRKUS!
Toivottavasti saat Mikasta seuraa cupiin! Hyvä jätkät! Tsemppiä,jätkät!
En yhtään halua vähätellä Maukan bilistaitoja, mutt kyllä kai silläkin on joku merkitys jos kaveri vetää aamiaisella 3000 gr valkosipulilättyjä ja timeoutilla tuplasellaset
Sitäpaitsi tää ruokavaliojuttu vois olla yx niistä uusista topiceista.
Nyt ku se paikallinen Jamppa on varmaan vaihtanut alaa ja siirtynyt aurinkokukkakauppiaax ( suomalaisille mummoille niit menee ku kuumille kiville, ei kuiteskaa mun äiteelle.kirj. huom. ), nii aamulla voit varmaan kysyy srtiklandin öörliä ajeluttaa sua ympäri downtownia( sais se polonen heppa pitää edes yhen vapaapäivän...) ja strikki purettuu enempiä adrenaaleja, ku Maukka antais ruoskan puhua
Mutt ettei varsinainen pointti unohtuis, nii hyvää ruokahalua seuraavii matseihi
Busta sen osaa; lyödään ohut lyönti ysiin joka jää luukulle, kierretään valkoisella kolme vallia ja tiputetaan se ysi sieltä luukulta. Tilanne 6-2:een Billahia vastaan.
Billahilla on muuten maailman rumimmat viikset... Ei mulla muuta.