9-pallon tasoituskilpailu Järvenpäässä 14.10
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Nii just(100:n huonommalla puolella???). Ihme mussutus joka kerta. Niinkuin on ennenkin todettu, niin ei ole pakko pelaa... Kaikki sen rahan haluaa voittaa mutta harvassa on ne jotka jaksaa aina valittaa varsinkin kun ei ole mitään tasoituksista vielä edes puhuttu. Reenaa välillä äläkä niillä tasoituksilla pelaa...
Mielettömän hauskaa lukee näit viestei ennen nukkumaan menoa. Harmittaa ainoastaan se ettei mun lapset enää viitti kuunnella iltasatuja...Markus kirjoitti:Castaneda kirjoitti:Se on muutekseen ERITTÄIN MIELENKIINTOISTA
Oletko Joni vakavasti sitä mieltä että olet tasoltasi divarin 100pelaajan ulkopuolella?
Oikeastaan syy mix mä puutun tähän polttavaan aiheeseen on se, että Tervetuloa Baribalin viikkokisoihin joka tiistai, alkaen klo 17.45. Tosin Jonin ei kannata vaivautua, sillä meillä ei ole tasoituksia ollenkaan!
Olen monta kertaa muistellut Maukan ja muiden aikaisempia kommentteja tasoituskisoista ja mielipiteitä, ett ei pitäisi olla ollenkaan tasotuskisoja. Ja se on helv...in totta. Se ett nuoret pelaajat oppis pelaamaan heti alusta alkaen ilman tasotuksia, parantais varmaan niiden peli psyykettä ja keskittymistä olennaiseen. Nyt hemmot tulee ekax kysyy paljo mun tasuri on ja sit ne spekuloi ketä siel on ja kannattaax ottaa osaa kisoihi ollenkaa

Tässä välissä on pakko mainita Wilbinho, jolle olin hävinnyt jo muutaman satasen (markkoja vaan) ja sanoin sille, ett voisin vielä hävitä yhen satasen lisää, jos otat kahteen voittoon, nii ett mä saan aloittaa. Nii sit tää Wilburinho vastas, ett Joo ja saat sä yhen eteenki jos haluut

Ei muutaku jaksamista kisanjärjestäjille, älkää kuunnelko noita ikuisia tasoitusitkijöitä, antakaa niitten valittaa, kyll ne sitt tulee keppi koipien välissä pienen tauon jälkeen nolona taas kisoihi (voittamaan, ku tasuri on noussut ja autotallissa treenattu tarpeex) ku ne huomaa ett kukaan ei jaksa kuunnella ikuisia itkuvirsiä tasureista...
Aika ilkeesti sanottu, mut eihän tota oikeesti jaksa loputtomiin kuunnella.
Vuoroaloitus on riittävä tasoitus. Tosin siitäkin kuulin kommentin, ett se on tasoitusta huonommalle pelaajalle. Siis miten niin? Vuoroaloitus on molemmilla, miten se voi olla huonomman pelaajan etu

Tämmöstä tällä kertaa. Nähdään Baribalissa...ilman tasotuksii.
Terveisin Late
No ehkä tämä asia on loppuun puitu niinkuin Castis tuossa itsekin ilmaisi. Asiaa kyllä puhut mutta annetaan tämän jäädä tähän. Kaikki varmaan ymmärsivät pointin jo aiemmista viesteistä. Ja kyllähän sä Joni osaat pelaa ei siitä mihinkään pääse... Ei muuta ku kaikille osallistujille paljon pelionnea huomiselle riippumatta tasoituksesta 

Re: Harkintakyky lomalla
[quote="-Fonzie-"]
Henk.koht. onnen kyyneleitä itk....ööö....siis napsuttelen sormia ja läpsin jukeboxia kylkeen sinä päivänä kun tiedän kykeneväni samaan. Coolisti
quote]
Thumbs up!
Henk.koht. onnen kyyneleitä itk....ööö....siis napsuttelen sormia ja läpsin jukeboxia kylkeen sinä päivänä kun tiedän kykeneväni samaan. Coolisti

quote]
Thumbs up!