9-pallon tasoituskilpailu Järvenpäässä 14.10

Ilmoitusluontoiset asiat (kutsut, kilpailuaikataulut, tulokset, yms)

Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho

Vastaa Viestiin
Hibzu

Viesti Kirjoittaja Hibzu »

Makkosen petri ja Miikka Hirvonen mukana (molemmille tietysti laitetaan kolmosen tasotus eikö niin? :wink: )
Miikka Hirvonen HyvBK
Team Brassica Napus Inseco
MattiJarkkoFanclub
Räpä

Viesti Kirjoittaja Räpä »

Rami Rissanen mukana.
-Rami-
Pasasvili

Viesti Kirjoittaja Pasasvili »

Pasis mukana.
buddy

Viesti Kirjoittaja buddy »

Pasasvili kirjoitti:Pasis mukana.
Ai toi tuli kans. Muiden ei tarvitte sitten vaivautuakaan, Pasis hoitaa. 8)
Mikko Jäntti
LAUTSI

Viesti Kirjoittaja LAUTSI »

Mä en tuu mukaan jos en saa 6 tasoitusta ja pääse lyömään 9 vähintään kerran joka erässä....
paivien paivaaaaaaaa
Joka arpa ei voita...
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

Nii just(100:n huonommalla puolella???). Ihme mussutus joka kerta. Niinkuin on ennenkin todettu, niin ei ole pakko pelaa... Kaikki sen rahan haluaa voittaa mutta harvassa on ne jotka jaksaa aina valittaa varsinkin kun ei ole mitään tasoituksista vielä edes puhuttu. Reenaa välillä äläkä niillä tasoituksilla pelaa...
laurih

Viesti Kirjoittaja laurih »

Markus kirjoitti:
Castaneda kirjoitti:Se on muutekseen ERITTÄIN MIELENKIINTOISTA

Oletko Joni vakavasti sitä mieltä että olet tasoltasi divarin 100pelaajan ulkopuolella?
Mielettömän hauskaa lukee näit viestei ennen nukkumaan menoa. Harmittaa ainoastaan se ettei mun lapset enää viitti kuunnella iltasatuja...

Oikeastaan syy mix mä puutun tähän polttavaan aiheeseen on se, että Tervetuloa Baribalin viikkokisoihin joka tiistai, alkaen klo 17.45. Tosin Jonin ei kannata vaivautua, sillä meillä ei ole tasoituksia ollenkaan!

Olen monta kertaa muistellut Maukan ja muiden aikaisempia kommentteja tasoituskisoista ja mielipiteitä, ett ei pitäisi olla ollenkaan tasotuskisoja. Ja se on helv...in totta. Se ett nuoret pelaajat oppis pelaamaan heti alusta alkaen ilman tasotuksia, parantais varmaan niiden peli psyykettä ja keskittymistä olennaiseen. Nyt hemmot tulee ekax kysyy paljo mun tasuri on ja sit ne spekuloi ketä siel on ja kannattaax ottaa osaa kisoihi ollenkaa :?: :evil: :?: Ei voi olla nousujohdetta tolla tyylillä :!: :!:

Tässä välissä on pakko mainita Wilbinho, jolle olin hävinnyt jo muutaman satasen (markkoja vaan) ja sanoin sille, ett voisin vielä hävitä yhen satasen lisää, jos otat kahteen voittoon, nii ett mä saan aloittaa. Nii sit tää Wilburinho vastas, ett Joo ja saat sä yhen eteenki jos haluut :!: Ja nii se taas vei mult satasen :oops: . Siin on tyyliä :!:

Ei muutaku jaksamista kisanjärjestäjille, älkää kuunnelko noita ikuisia tasoitusitkijöitä, antakaa niitten valittaa, kyll ne sitt tulee keppi koipien välissä pienen tauon jälkeen nolona taas kisoihi (voittamaan, ku tasuri on noussut ja autotallissa treenattu tarpeex) ku ne huomaa ett kukaan ei jaksa kuunnella ikuisia itkuvirsiä tasureista...
Aika ilkeesti sanottu, mut eihän tota oikeesti jaksa loputtomiin kuunnella.

Vuoroaloitus on riittävä tasoitus. Tosin siitäkin kuulin kommentin, ett se on tasoitusta huonommalle pelaajalle. Siis miten niin? Vuoroaloitus on molemmilla, miten se voi olla huonomman pelaajan etu :?: :evil: Se ett pelataan Baribalin sunnuntaikisat viiteen voittoon ja mä voitan teikkauksen ja saan aloittaa kolmesti, ku kuiteski häviin 5-0, niin tuleehan mulle kokemusta breikkaamisest, mut en mä tajuu ett se on mun etu :shock:

Tämmöstä tällä kertaa. Nähdään Baribalissa...ilman tasotuksii.

Terveisin Late
häkä

Viesti Kirjoittaja häkä »

No ehkä tämä asia on loppuun puitu niinkuin Castis tuossa itsekin ilmaisi. Asiaa kyllä puhut mutta annetaan tämän jäädä tähän. Kaikki varmaan ymmärsivät pointin jo aiemmista viesteistä. Ja kyllähän sä Joni osaat pelaa ei siitä mihinkään pääse... Ei muuta ku kaikille osallistujille paljon pelionnea huomiselle riippumatta tasoituksesta :wink:
Skobe
Viesti:

Re: Harkintakyky lomalla

Viesti Kirjoittaja Skobe »

[quote="-Fonzie-"]
Henk.koht. onnen kyyneleitä itk....ööö....siis napsuttelen sormia ja läpsin jukeboxia kylkeen sinä päivänä kun tiedän kykeneväni samaan. Coolisti 8)
quote]

Thumbs up! 8)
Hölsö

Re: LOL

Viesti Kirjoittaja Hölsö »

Ei Nipa pelaa kännissä! Jägessäkin veteli tänään jääveden voimilla.
Hölsö

Viesti Kirjoittaja Hölsö »

jerapuro kirjoitti:Vedetään tasoista. Ei Ässätkään anna kaikenmaailman jokereille ja hifkille mitään eteen... :wink:

¤¤¤ 9-palloa kolmeen voittoon, tasoitukset 0-2 ¤¤¤ nauskis

Porin paisti puhuu asiaa!
Vastaa Viestiin