Keväällä taisi olla 64 naista pelaamassa finaalissa Lappeenrannassa
Miten naisilla menee?
Valvojat: Johnny Boyh, Tube, Matti Jokela, Markku Ryytty, Tommi Lamminaho
Lissulle
Tsemppiä, Lissu treeneihin.
Mä en ainakaan näe mitään estettä miksi sä et voisi olla joku kaunis päivä tuossa Samin postaaman rangking-listan joukossa. Se päivä ei välttämättä ole edes niin kovin kaukana.
Itsestään se ei tule eli se vaatii paljon treeniä ja paljon pelejä. Mutta edelleen kin se on täysin mahdollista. Rohkeasti vaan mukaan kisoihin ja kaikenlaisiin karkeloihin. Ne opettaa.
Treenaa yksinäs, treenaa Pöyryn kans ja treenaa monien muitten kans. Kärsivällisyyttä mukaan ja kyllä se siitä.
Itseäni toistaen, tsemppiä!
Mä en ainakaan näe mitään estettä miksi sä et voisi olla joku kaunis päivä tuossa Samin postaaman rangking-listan joukossa. Se päivä ei välttämättä ole edes niin kovin kaukana.
Itsestään se ei tule eli se vaatii paljon treeniä ja paljon pelejä. Mutta edelleen kin se on täysin mahdollista. Rohkeasti vaan mukaan kisoihin ja kaikenlaisiin karkeloihin. Ne opettaa.
Treenaa yksinäs, treenaa Pöyryn kans ja treenaa monien muitten kans. Kärsivällisyyttä mukaan ja kyllä se siitä.
Itseäni toistaen, tsemppiä!
Re: Lissulle
CFC kirjoitti:Tsemppiä, Lissu treeneihin.
Itsestään se ei tule eli se vaatii paljon treeniä ja paljon pelejä. Mutta edelleen kin se on täysin mahdollista.
Lisbeth kirjoitti:Juu siis ilmoittauduttu on jo..